به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

دو بازیکن جدید به الهلال سعودی پیوستند

باشگاه الهلال با فیصل درویش و محمد الجحفلی قرارداد بست.
تیم فوتبال الهلال سعودی، جدی ترین حریف فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، با دو بازیکن جدید به توافق رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه الهلال سعودی در جریان فصل نقل و انتقالات زمستانی با دو بازیکن داخلی از تیم های لیگ حرفه ای عربستان سعودی قرارداد منعقد کرد. فیصل درویش هافبک میانی تیم الرائد و محمد الجحفلی مدافع میانی تیم الفیصلی بازیکنانی بودند که با انعقاد قرارداد رسمی به جمع آبی پوشان الهلال پیوستند.

همچنین رسانه های سعودی از مخالفت باشگاه الشباب با درخواست باشگاه الهلال مبنی بر اعطای فرصت مجدد برای پرداخت بدهی مربوط به حق انتقال ناصر الشمرانی خبر دادند. باشگاه الهلال که با مشکلات مالی زیادی روبرو شده، تاکنون نتوانسته قسط سوم مبلغ مربوط به انتقال ناصر الشمرانی را پرداخت کند و باشگاه الشباب به همین دلیل رسماً از الهلال به فدراسیون فوتبال عربستان سعودی شکایت کرد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که قسط سوم مبلغ حق انتقال ناصر الشمرانی از الشباب به الهلال 14 میلیون ریال سعودی می باشد. این مبلغ در زمان حاضر، حدود 13 میلیارد تومان ایران است. این مهاجم جنجالی که چند روز پیش در استرالیا با یک تماشاگر فوتبال کشورش درگیری فیزیکی پیدا کرد، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن سال 2014 آسیا انتخاب شد.

دو بازیکن جدید به الهلال پیوستند

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
2
گروه فولاد به نظرم سخت هست. ولی خدا بزرگه. ایشالله که موفق میشه