به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

بختیاری‌زاده: از قول من مطالب کذب می‌نویسند

بختیاری‌زاده: از قول من مطالب کذب می‌نویسند

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: متأسفانه برخی از سایت های ورزشی تهران به دروغ نویسی عادت کرده‌اند.

سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز در تماس با خوزستان اسپورت خواستار درج توضیحاتی در رابطه با نقل قول منتشره از زبان وی شد.

بختیاری‌زاده گفت: برخی از سایت های ورزشی تهران به دروغ نویسی عادت کرده‌ و چند بار از قول من مصاحبه کذب درج کرده‌اند. ظهر امروز با رادیو خوزستان دقایقی صحبت کردم که متأسفانه حرف های من را تحریف و در یک سایت ورزشی منتشر کردند.

وی ادامه داد: مجری رادیو خوزستان دو سئوال از من پرسید. سئوال اول این بود که چرا این روزها کمتر مصاحبه می‌کنید؟ در پاسخ گفتم چون بعضی از سایت های ورزشی تهران اخلاق را رعایت نمی‌کنند و حرف هایم را به دلخواه خودشان تحریف می‌کنند و هر روز هم سعی دارند مربیان موردنظرشان را به استقلال اهواز بیاورند، تصمیم گرفتم مدتی مصاحبه نکنم اما در کنفرانس خبری پاسخگوی خبرنگاران عزیز هستم.

 بختیاری‌زاده افزود: سئوال دوم درباره بازیکنان جدید استقلال اهواز بود که اسامی آنها را اعلام کردم و مجری از من پرسید آیا میرفرزاد مجیدی با برادران مجیدی که در استقلال تهران بازی می‌کردند، نسبت دارد؟ در پاسخ گفتم که خیر، نسبتی با آنها ندارد. فقط اگر «میر» را از جلوی اسم وی بردارید، با فرزاد مجیدی بازیکن سابق استقلال تشابه اسمی پیدا می‌کند.

سرمربی استقلال اهواز تصریح کرد: متأسفانه از قول من نوشته‌اند که گفته‌ام میرفرزاد مجیدی از نظر شکل بازی به فرهاد مجیدی شباهت دارد که این مطلب کاملاً کذب و بی‌اساس است. فایل صوتی صحبت هایم با رادیو موجود است و مشخص می‌کند که مطلب درج شده از قول من کذب و خلاف واقع است.

بختیاری‌زاده در خاتمه گفت: از قول من بنویسید که سیاوش بختیاری‌زاده آدم با حوصله و صبوری است اما اگر برخی از افراد بخواهند به کارهایشان ادامه دهند، آن وقت ناچار می‌شوم خیلی از مسائل را بازگو کنم. ناراحتی من فقط بدلیل مطلب امروز نیست، بلکه خود این افراد می‌دانند چه شاهکارهایی در فوتبال خوزستان خلق کرده‌اند، پس بهتر است دست از دروغ پردازی و حاشیه سازی بردارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
3
زنده باد سیاوش خان