به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

مهاجم استقلال اهواز به نفت تهران پیوست

عباس بوعذار به دلیل خصوصیات ظاهری و تکنیکی اش، از سوی هواداران استقلال اهواز لقب «عباس روبینیو» گرفته بود.
مهاجم تیم فوتبال استقلال اهواز رسماً به تیم فوتبال نفت تهران پیوست.

به گزارش خوزستان اسپورت، عباس بوعذار مهاجم جوان و سرعتی باشگاه استقلال اهواز با انعقاد قرارداد رسمی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست تا در ادامه مسابقات لیگ برتر برای این تیم تهرانی بازی کند. بوعذار با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه نفت تهران قرارداد رسمی خود را با این تیم به ثبت رساند.

ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز در گفت و گو با خوزستان اسپورت ضمن تأیید خبر صدور رضایت نامه عباس بوعذار برای باشگاه نفت تهران، در خصوص جزئیات این انتقال گفت: قرارداد بوعذار با استقلال اهواز در پایان فصل جاری به اتمام می رسید و به همین دلیل تصمیم گرفتیم ضمن انتقال این بازیکن برای باشگاه درآمدزایی کنیم. در همین راستا توافقنامه ای با باشگاه نفت تهران به امضاء رساندیم و مقرر شد که باشگاه نفت مبلغ 70 میلیون تومان بابت حق انتقال بوعذار به استقلال اهواز پرداخت کند. این مبلغ پس از واریز شدن به حساب باشگاه استقلال اهواز، صرف هزینه های جاری این باشگاه خواهد شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که فرم فسخ قرارداد و تسویه حساب مالی بین باشگاه استقلال اهواز و عباس بوعذار به ثبت رسمی دفتر نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان رسید تا این بازیکن جوان اهوازی رسماً راهی نفت تهران شود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
United States of America
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
3
اگر همه خوزستانی های بااستعداد توی تیم های خوزستانی بودن، خوزستان و تیم هاش بدون رقیب بودن توی کل کشور.
اگر الان استقلال اهواز دوران خوبی رو سپری میکرد، کسی از این تیم نمیرفت. به امید اینکه این تیم هم برگرده لیگ برتر و آقایون شفیع زاده ازش حمایت به معنای واقعی بکنن...
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
1
1
باز خوب شد پولی از نفت تهران گرفته شد که خرج باشگاه بشه من با این انتقال موافقم ولی اقای جهانداری باید حواسش به بعضی افراد داخل باشگاه باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
1
2
چقدر ما تو این سایت فولاد نوشتیم تو رو خدا بجای اینکه دنبال امثال ایمان موسوی و فرزاد حاتمی بگردید برید دنیال استعدادهای خودمون، نمونه اش همین میثم مجیدی استقلال خوزستانه که می خواستن بدنش به پرپولیس بعد یه سال به گند بکشنش و برگرده.