به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال اهواز جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ شد

استقلال اهواز جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ شد

خوزستان اسپورت- سیاوش بختیاری‌زاده جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر را در دیدار با ملوان انزلی به میدان فرستاد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز روز پنجشنبه هشتم بهمن جاری در حالی برابر ملوان انزلی به میدان رفت که 7 بازیکن این تیم زیر 22 سال سن داشتند. همچنین میانگین سنی 11 بازیکن آبی‌پوش حاضر در میدان باعث شد تا استقلال اهواز در هفته هجدهم لیگ پانزدهم به عنوان جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر شناخته شود.

11 بازیکن حاضر در ترکیب اصلی استقلال اهواز در مجموع 253 سال و 4 ماه سن داشتند که میانگین سنی 23 سال را برای این تیم به جای گذاشت.

مکی شریفی مدافع باتجربه استقلال اهواز، تنها بازیکن بالای 30 سال این تیم بود. ضمن اینکه در کنار طالب ریکانی 25 ساله، مهدی اسلامی 24 ساله و میلاد ربانی 23 ساله، سیاوش بختیاری‌زاده از 7 بازیکن با شرایط سنی زیر 22 سال استفاده کرد تا در کنار رکوردهای منفی استقلال اهواز، یک رکورد مثبت برای این تیم و فوتبال خوزستان در تاریخ لیگ برتر ایران ثبت شود.

جوانان استقلال اهواز دیروز نشان دادند که اگر مورد حمایت قرار بگیرند، می‌توانند در ادامه مسابقات لیگ برتر، نمایش آبرومندانه‌ای داشته باشند.

آبی اهواز البته در کنار جوانانش دارای چند بازیکن باتجربه هم هست که برخی از آنها در بازی دیروز غیبت داشتند. حضور این بازیکنان در کنار جوان‌ترها می‌تواند هواداران استقلال اهواز را به ادامه فصل امیدوار کند.

گرچه ماندن استقلالی‌ها در لیگ برتر بسیار سخت است اما حداقل می‌توان انتظار داشت که این تیم با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بتواند همانند دیدار با تیم ملوان انزلی از اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
الموج الازرق
|
Iraq
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
3
اگر سیاوش اخراج نمیشد و حنطه و اون بازیکنای.... نبودن الان حداقل 5 امتیاز بیشتر بودیم و مشدیم 12 امتیاز....
ای خدا به کی باید شکایت کنیم؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
1
خدا لعنت،کنه م.ج.دلال رو که باعث شد سیاوش خان چند هفته از تیم دور بمونه و ما اینقدر عقب بیفتیم