به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۱۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

دورقی: ویسی هشدار لازم را داده بود

دورقی: ویسی هشدار لازم را داده بود

خوزستان اسپورت- هافبک میانی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: آقای ویسی گفته بود اگر از موقعیت های به دست آمده استفاده نکنیم، ممکن است بازی را واگذار کنیم.

میثم دورقی در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت، در رابطه با دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم اما از موقعیت های به دست آمده نتوانستیم استفاده کنیم. آقای ویسی قبل از بازی هشدار داده بود که اگر قدر فرصت هایمان را ندانیم، ممکن است تیم فولاد از تک موقعیت هایش بهره ببرد و به ما گل بزند که همین گونه هم شد.

دورقی ادامه داد: بهتر از فولاد بازی کردیم و موقعیت های گل بیشتری داشتیم اما بهرحال فوتبال بازی اتفاقات است و نتیجه را واگذار کردیم. در این مسابقه بیشتر از مسابقه دور رفت مقابل فولاد فرصت گلزنی خلق کردیم ولی چون از این فرصت ها استفاده نکردیم، بازی را باختیم. به مجموعه فولاد هم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و امیدوارم که تیم ما این شکست را در بازی بعدی مقابل سایپا جبران کند.

دورقی در خصوص جو استادیوم الغدیر در روز برگزاری دربی خوزستان عنوان کرد: جو بسیار خوبی در استادیوم حاکم بود و جا دارد از هواداران فولاد و استقلال تشکر کنم که بدون هیچ مشکلی به تشویق دو تیم پرداختند و امیدوارم که در دیدارهای بعدی شاهد حضور هواداران بیشتری در ورزشگاه باشیم.

وی در رابطه با اینکه آیا دو شکست متوالی باعث نگرانی برای ادامه کار استقلال خوزستان نمی‌شود، اظهار داشت: خیر. من اطمینان دارم که وضعیت تیم تغییر می‌کند. تیم ما در مقابل پرسپولیس اصلاً خوب کار نکرد و مستحق شکست بودیم ولی در دیدار با فولاد خوزستان خوب بازی کردیم و می‌توانستیم پیروز هم بشویم. انشاءالله در دیدارهای بعدی با استفاده بهتر از موقعیت هایمان بتوانیم در جمع تیم های بالای جدول باقی بمانیم. بهرحال قرار نیست همیشه اتفاقات فوتبال به ضرر ما باشد و امیدوارم که در مسابقات آینده شانس با ما یار باشد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان درباره دیدار بعدی تیمش مقابل سایپا تصریح کرد: بازی با سایپا در تهران واقعاً سخت است و باید تلاش بیشتری در آن مسابقه به خرج دهیم تا سه امتیاز را بگیریم. سایپا هم چون بازی دور رفت را به ما باخته، برای جبران می‌آید ولی بچه های ما در صدد جبران دو باخت اخیر هستند و سعی می‌کنیم امتیازات لازم را از دیدار با سایپا بگیریم.

میثم دورقی در پایان گفت‌وگو با خوزستان اسپورت گفت: از همه هواداران خوزستانی که از ابتدای فصل تاکنون از تیم استقلال خوزستان حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که در ادامه مسابقات بتوانیم محبت آنها را با کسب نتایج خوب جبران کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
6
0
شک نکن استقلال تهران قهرمان میشه ضمنا استقلال صنعتی سهمیه هم نمیگیره"فولاد هم که هیچ ته جدول دست و پا میزنه خواهشا ادمین چاپ کن فقط از فولادیا کامنت نزار
فولاد
|
United States of America
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
5
درود بر دورقی