به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸

جنجال در لیگ 3: حمله کرمانشاهی‌ها به داور

حامد ممبینی
دیدار تیم های فرهنگ رامهرمز و استانداری کرمانشاه به دلیل حمله اعضای تیم مهمان به داوران در دقایق پایانی قطع شد.

به گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از رامهرمز، تیم های فرهنگ رامهرمز و استانداری کرمانشاه از سری مسابقات هفته دوم لیگ دسته سوم برابر هم صف آرایی کردند. این بازی که تا دقایق پایانی با قضاوت قادر زارع پور بدون گل جریان داشت، پس از گل پیروزی بخش تیم فرهنگ به جنجال کشیده شد.

نیمه نخست علیرغم حملات فرهنگ رامهرمز بدون گل تمام شد. در نیمه دوم فشار شاگردان احمد زنگنه نژاد با حمایت طرفداران فوتبال رامهرمز بیشتر شد و دروازه تیم مهمان چند بار تا آستانه فروپاشی پیش رفت. استانداری کرمانشاه با وجودی که از اواسط این نیمه 10 نفره شده بود، با دست زدن به دفاع فشرده تا دقیقه 88 برابر حملات تیم فرهنگ مقاومت کرد. در این دقیقه امین مردانی دروازه استانداری را روی پاشنه چرخاند تا جنجال بزرگ آغاز شود.

نیمکت نشینان استانداری پس از گل مردانی وارد محوطه بازی شده و اعتقاد داشتند که داور در میانه میدان از اعلام خطا به سود تیم استانداری چشم پوشی کرده و همان توپ در برگشت تبدیل به گل شده است. اعتراض شدید بازیکنان و مربیان تیم مهمان باعث شد تا داور اقدام به قطع کردن بازی کند.

قادر زارع پور داور این مسابقه درگیری های ایجاد شده را کتباً به نماینده فدراسیون فوتبال گزارش کرد تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد. طبق آیین نامه انضباطی فوتبال ایران، نتیجه بازی باید سه بر صفر به سود فرهنگ رامهرمز اعلام شود.

مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با شرکت 24 تیم در دو گروه 12 تیمی آغاز شده است. تیم های شهرداری ماهشهر، نفتون مسجدسلیمان و فرهنگ رامهرمز به عنوان نمایندگان خوزستان در گروه اول این رقابت ها قرار گرفته اند.


پیامک :5000291247