به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

مراسم اهتزاز پرچم فولاد، نفت و استقلال

پرچم چهار تیم خوزستانی روز شنبه در ورزشگاه تختی اهواز به اهتزار در خواهد آمد.
مراسم برافراشته شدن پرچم تیم های شرکت کننده در تورنمنت چهارجانبه یادواره سردار شهید جاسم نادری، بعد از ظهر شنبه 20 دی ماه برگزار خواهد شد.

علی طرفی نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال خوزستان در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص این حرکت نوین هیئت فوتبال گفت: با هماهنگی رئیس هیئت فوتبال خوزستان تصمیم گرفتیم یک روز پیش از آغاز تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان، مراسم برافراشته شدن پرچم تیم های حاضر در این مسابقات را برگزار کنیم.

طرفی ادامه داد: مراسم مذکور ساعت 16 روز شنبه 20 دی ماه در ورزشگاه تختی اهواز و در مقابل درب ورودی هیئت فوتبال خوزستان با حضور مسئولان و هواداران تیم های شرکت کننده در تورنمنت چهارجانبه برگزار خواهد شد.

نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال خوزستان افزود: تعداد چهار میله پرچم برای برافراشته شدن پرچم باشگاه های نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز، استقلال خوزستان و فولادنوین اهواز تهیه شده است و در ساعت اعلام شده طی مراسم خاصی اقدام به برافراشته کردن پرچم این جهار باشگاه خوزستانی بر فراز میله های مخصوص خواهیم کرد.

حاج علی طرفی در خصوص این حرکت جدید که تاکنون در بازی های داخلی انجام نشده اظهار کرد: چنین مراسماتی معمولاً در مسابقات بین المللی انجام و پرچم کشورهای شرکت کننده برافراشته می شود ولی هیئت فوتبال خوزستان برای ارج نهادن به نام سردار شهید جاسم نادری و شهدای گردان بلال، همچنین به پاس احترام باشگاه های شرکت کننده در این تورنمنت اقدام به برگزاری چنین مراسم جدیدی می کند.

طرفی در رابطه با امکان حضور هواداران تیم ها در این مراسم گفت: ورود تماشاگران به محل برگزاری مراسم در ورزشگاه تختی اهواز آزاد است و حضور ورزشدوستان می تواند بر گرمای مراسم اضافه کند.

تورنمنت چهارجانبه یادواره سردار شهید جاسم نادری از روز یکشنبه 21 دی ماه با شرکت تیم های استقلال اهواز، استقلال خوزستان، فولادنوین اهواز و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

مراسم اهتزاز پرچم فولاد، نفت و استقلال


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
2
سلام
عکس پرچم ها رو میذاشتین به جای این دوتا دیوار..
مدیر پایگاه با سلام
هنوز از پرچم ها رونمایی نشده که تصویری از آن ها موجود باشد. انشالله پس از رونمایی از پرچم ها در روز شنبه تصاویر مراسم را منتشر می کنیم.
موفق باشید
خوزستانی
|
United States of America
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
2
خیلی هم خوب
پارسوماش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
0
2
از مدیر سایت خواهش میکنم که تصاویری از پرچم ها رو روی سایت بزارن.ممنون میشم.
مدیر پایگاه با سلام
انشالله پس از برگزاری مراسم و بالا رفتن پرچم ها اقدام به انتشار تصاویر خواهیم کرد.