به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۱۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
شکست‌ناپذیری استقلال در برابر صبا

پیش بازی صبا قم – استقلال خوزستان

پیش بازی صبا قم – استقلال خوزستان

افشین احمدی
خوزستان‌ اسپورت- استقلال خوزستان در اندیشه تداوم شکست‌ناپذیری در برابر صبا قم است.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، تیم‌های استقلال خوزستان و صبا قم در حالی روز جمعه در دیداری از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور و در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم می‌روند که استقلالی‌ها تا‌به حال هیچ‌گاه در مقابل صبا بازنده نبوده‌اند و تیم قمی را در حسرت شکست خود باقی گذاشته‌اند.

آبی‌پوشان خوزستانی در پنج دیدار قبلی برگزار‌شده در برابر صبا، صاحب 3 برد و 2 مساوی شده‌اند و امیدوارند که ششمین بازی خود در برابر یاران علی دایی را نیز بدون شکست به پایان برسانند.

پیش بازی صبا قم – استقلال خوزستان

دیدار رفت
استقلال خوزستان و صبا قم روز دوشنبه 23 شهریورماه سال‌جاری در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ‌برتر، در ورزشگاه بزرگ غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که تساوی یک بر یک حاصل کار آن‌ها بود. استقلال در نیمه اول توسط فرشاد جان‌فزا به گل رسید و محمد قاضی هم گل تساوی صبا را در وقت تلف‌شده زد تا این تیم با خوش‌شانسی یک امتیاز در هوای گرم اهواز بگیرد.

عبدالله ویسی در‌خصوص این بازی گفت: تساوی عادلانه بود اما می‌شد برنده شویم و بی‌تجربگی کردیم. ویسی افزود: یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم. در 4 بازی گذشته به حریفمانمان موقعیت‌گل ندادیم اما در این بازی روی اتفاق و توپی که بلوکه شد، گل خوردیم.

علی دایی نیز در این خصوص گفت: خدا را شکر می‌کنم که ما را دست خالی باز نگرداند. وی افزود: صبا نشان داد دوره بدن‌سازی مناسبی را پشت سر گذاشته و ما امروز به اندازه سه بازی قبلی استقلال خوزستان در برابر فولاد، سایپا و پرسپولیس فرصت گل داشتیم. دایی همچنین اظهار داشت: نتیجه عادلانه نبود و باید برنده می‌شدیم.

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، جلال عبدی، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حمدالله ابدام (69- فرشاد سالاروند)، حکیم نصاری، فرشاد جان‌فزا (60- عبدالهادی خنیفر)، حسن بیت‌سعید، رحیم زهیوی (46- روح‌الله سیف‌اللهی)
سرمربی: عبدالله ویسی

صبا قم: حامد لک، امین آرام‌طبع، امیرحسین صادقی، خوزه ماچادو، هاشم بیک‌زاده، قاسم دهنوی (76- سامان آقازمانی)، رضا حقیقی (56- فرشید باقری)، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، عبدالکریم اسلامی (66- محمد اوسانی)، محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

پیش بازی صبا قم – استقلال خوزستان

تماشای رایگان بازی
باشگاه صبا قم، تماشای دیدار تیم فوتبال خود در برابر استقلال خوزستان را برای تماشاگران قمی و هواداران صبا رایگان اعلام کرد تا بدین‌ترتیب از حمایت بیشتر هواداران خودی برخوردار شود.

استقلال و بهترین خط دفاعی
استقلال خوزستان با 9 گل خورده، بهترین خط دفاعی مسابقات در فصل‌جاری را در اختیار دارد. این در حالی است که صبا قم تاکنون 16 گل از حریفان دریافت کرده است.

جایگاه دو تیم در جدول
استقلال خوزستان از 20 بازی خود صاحب 10 برد، 7 تساوی و 3 باخت شده و با 37 امتیاز در رتبه نخست جدول رده‌بندی لیگ‌برتر پانزدهم قرار دارد. صبا قم نیز صاحب 7 برد، 8 تساوی و 5 باخت شده و با 29 امتیاز در رده هفتم جای دارد.

آخرین نتایج
استقلال خوزستان در آخرین بازی خود، به تساوی یک بر یک در مقابل میهمان خود تراکتورسازی تبریز رضایت داد. صبا قم نیز در مشهد در برابر میزبانش پدیده خراسان، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد.

غایبان این دیدار
استقلال خوزستان بازیکن محرومی برای این دیدار ندارد. این در حالی است که تیم صبا از سامان آقا‌زمانی به دلیل محرومیت و جلال‌الدین علی‌محمدی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استفاده کند.

بازیکنان خارجی دو تیم
فرناندو خسوس، ادواردو سوارز فریرا، موسی کولی‌بالی و فیلیپه برتولدو دوس‌سانتوس، چهار بازیکن خارجی استقلال خوزستان هستند و فیلیپه خوزه ماچادو، مدافع 31 ساله برزیلی، هم تنها بازیکن خارجی صبا است.

پیش بازی صبا قم – استقلال خوزستان

در انتظار یک کلین‌شیت دیگر
فرناندو خسوس، دروازه‌بان برزیلی استقلال خوزستان، که تاکنون 12 بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در دیدار با حریفان شده است، امیدوارست در بازی برابر صبا، این رقم را به 13 کلین‌شیت افزایش دهد. حامد لک، دروازه‌بان صبا قم، نیز تاکنون 8 کلین‌شیت داشته و باید دید که آیا موفق به رسیدن به 9 کلین‌شیت خواهد شد یا خیر.

هشتاد‌و‌یکمین بازی استقلال
دیدار با صبا، هشتاد و یکمین بازی استقلال خوزستان در تاریخ لیگ‌برتر خواهد بود. آبی‌پوشان در 80 دیدار قبلی به 20 پیروزی، 33 مساوی و 27 باخت دست یافته و رتبه 22 را در بین 35 تیم حاضر در مسابقات، از شروع تا‌به‌حال، از آن خود کرده‌اند.

چهل‌و‌یکمین دیدار خارج‌ازخانه استقلال
بازی مقابل صبا، چهل‌و‌یکمین دیدار خارج‌از‌خانه استقلال خوزستان در تاریخ رقابت‌های لیگ‌برتر می‌باشد. آبی‌پوشان خوزستانی در 40 بازی قبلی به 7 پیروزی، 17 مساوی و 16 باخت دست یافته‌اند. آن‌ها 33 بار دروازه حریفان را در خارج از اهواز گشوده‌اند و در مقابل، 45 بار هم دروازه خود را بازشده دیده‌اند.

کادر داوری
سعید بخشی‌زاده داور این بازی است و بابک داوری و جلیل شعرانی نیز کمک‌های وی هستند. داور چهارم این دیدار، هادی حاج‌عباسی است و نادر جعفری هم ناظر داوری می‌باشد.

صحبت‌های مربیان
عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صبا قم اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول، نیاز مبرمی به کسب هر 3 امتیاز داریم و نباید ترسو باشیم. وی افزود: تیم ترسو، بازنده است و باید تاوان ترس خود را بدهد و ما با تمام وجود آمده‌ایم تا هر 3 امتیاز را بگیریم. ویسی هم‌چنین خاطر‌نشان کرد: تیمی که 20 هفته از مسابقات، تیم اول و دوم است در 10 هفته پایانی هم می‌تواند این شرایط را ادامه دهد و ما می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم.

علی دایی، سرمربی صبا قم، نیز در این نشست گفت: با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان قائلیم، محکوم به پیروزی هستیم و همه کار می‌کنیم تا این بازی را ببریم. دایی افزود: این بازی می‌تواند حساس و جذاب باشد و ما فقط به برد فکر می‌کنیم و می‌خواهیم نتایج بد اخیر خود را جبران کنیم و آخر فصل، شاهد رتبه خوبی از سوی صبا باشیم.

پیش بازی صبا قم – استقلال خوزستان

سوابق رویارویی
تیم‌های استقلال خوزستان و صبا قم تاکنون 5 بار در تاریخ مسابقات لیگ‌برتر در برابر هم به میدان رفته‌اند.

آبی‌پوشان خوزستان نتایج خوبی مقابل صبا گرفته‌اند و تا‌به حال 3 بار این تیم را شکست داده و 2 بار نیز با آن‌ها مساوی کرده‌اند تا صبایی‌ها همچنان در حسرت شکست این تیم باقی بمانند.

اولین رویارویی دو تیم، روز جمعه پنجم مهر‌ماه 1392 در ورزشگاه غدیر اهواز با برتری یک بر صفر استقلال خوزستان به پایان رسید و در آخرین رویارویی آن‌ها که روز دوشنبه 23 شهریورماه سال‌جاری در قالب هفته ششم لیگ‌برتر پانزدهم در ورزشگاه غدیر اهواز انجام شد نیز تساوی یک بر یک رقم خورد.

استقلالی‌ها تاکنون 7 بار دروازه صبایی‌ها را گشوده‌اند و تنها 3 بار دروازه آن‌ها روی پاشنه چرخیده است.

سهراب بختیاری‌زاده و فرشاد جان‌فزا اولین و آخرین گل‌زنان استقلال خوزستان در تاریخ دیدارهای برگزار‌شده بین این دو تیم هستند و غلام‌رضا عنایتی و محمد قاضی هم اولین و آخرین گل‌زنان صبا هستند.

فصل 95/94
* استقلال خوزستان یک – صبا قم یک
فرشاد جان‌فزا (استقلال) / محمد قاضی (صبا)

فصل 94/93
* استقلال خوزستان 2 – صبا قم صفر
سیدمهدی سیدصالحی و میثم بائو (استقلال)

* صبا قم یک - استقلال خوزستان 2
میثم مجیدی و ایمان باصفا (استقلال) / احمد حسن‌زاده (صبا)

فصل 93/92
* صبا قم یک - استقلال خوزستان یک
ابراهیم صالحی (استقلال) / غلام‌رضا عنایتی (صبا)

* استقلال خوزستان یک – صبا قم صفر
سهراب بختیاری‌زاده (استقلال)

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
sorena
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
4
واقعا من فک میکنم این بازی 50 درصد راه قهرمانیه ...امروز همه مساوی کردن اینو رد شه اس خوزستان قهرمانه
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
2
ان شاالله
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
1
شک نکنید که استقلال خوزستان امروز بازی رو میبره به امید خدا ی بزرگ و مهربان ، استقلال خوزستان قهرمان میشه انشاالله