به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

پورکیانی: وضعیت ویسی رو به بهبودی است

پورکیانی: وضعیت ویسی رو به بهبودی است

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت:‌ تغییر زمان بازی با ملوان به خاطر این بود که یک روز زودتر بازی انجام شود تا پرواز مستقیم اهواز به رشت وجود داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت:‌ شرایط تیم خوب است. در هوای بسیار معتدل و مناسب خوزستان تمرین می‌کنیم و آماده شروع مسابقات هستیم.

وی در خصوص تغییر دیدار استقلال خوزستان و ملوان در هفته بیست و سوم عنوان کرد: با توجه به اینکه روز جمعه پرواز مستقیم به رشت وجود نداشت ما درخواست کردیم بازی یک روز جلو بیفتد. جا دارد از باشگاه ملوان و مسئولان تشکر کنیم که با این مسئله موافقت کردند.

پورکیانی در مورد کسالت عبدالله ویسی و اینکه او یکی دو روز در تمرین شرکت نکرده است، عنوان کرد: به امید خدا وضعیت ویسی رو به بهبودی است و از دو سه روز آینده او در تمرین حاضر می‌شود. در حال حاضر پورموسوی، بختیاری‌زاده و نعمتی‌نژاد دستورات ویسی را در تمرینات پیاده می‌کند.

قائم‌مقام استقلال خوزستان در رابطه با دیدار تیمش در هفته بیست و دوم مقابل سیاه‌جامگان عنوان کرد: سیاه‌جامگان تیم بسیار خوبی است. آنها در نیم‌ فصل دوم به مراتب بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه گرفتند و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برند. امیدواریم در این دیدار بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

پیامک :5000291247