به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

تغییر تاریخ بازی فولاد مقابل تیم دایی

تغییر تاریخ بازی فولاد مقابل تیم دایی

خوزستان اسپورت- تاریخ دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صبای قم تغییر پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، چندی پیش در خبرها داشتیم که کمیته مسابقات سازمان لیگ در تدوین برنامه مسابقات هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر دچار اشتباه جالبی شده و برای دو تیم فولاد و استقلال خوزستان در روز 15 فروردین 95 در استادیوم غدیر اهواز، بازی در نظر گرفته است.

پس از پیگیری انجام شده مقرر گردید تا دیدار حساس بین تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در همان تاریخ اعلام شده به انجام برسد اما تاریخ دیدار فولاد خوزستان و صبای قم از روز یکشنبه 15 فروردین به روز شنبه 14 فروردین 95 تغییر پیدا کند.

البته سازمان لیگ در ابتدا به باشگاه فولاد پیشنهاد داد که این امکان وجود دارد تا بازی فولاد خوزستان و صبای قم را در همان تاریخ 15 فروردین 95 برگزار کند، اما این بازی باید در استادیوم تختی اهواز انجام شود، چرا که استادیوم غدیر در آن روز میزبان بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران است.

پس از اینکه باشگاه فولاد خوزستان پیشنهاد سازمان لیگ را نپذیرفت و اعلام کرد موافق بازی در استادیوم تختی نیست، کمیته مسابقات تصمیم گرفت دیدارل فولاد و صبای قم را یک روز زودتر در استادیوم غدیر اهواز برگزار کند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که بنا به تصمیم کمیته مسابقانت سازمان لیگ قرار است مسابقه فولاد خوزستان و صبای قم، روز شنبه 14 فروردین 95 و مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران، روز یکشنبه 15 فروردین 95 در استادیوم غدیر اهواز برگزار شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
5
دو بازی در دو روز متوالی چمن استادیوم رو خراب میکنه .اینجا جا داره بپرسیم این ورزشگاه فولاد کی افتتاح میشه؟ اصلا روند پیشرفت چطوره؟
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
3
ورزشگاه فولاد درحال نصب صندلی هاشن ،کار داخل طی دو یاسه ماه دیگه تمام میشه همزمان دارن روی نمای استادیوم کار میکنن ،اسکوردبوردها راه افتادن اینجوری کار بکنند احتمالش خیلی زیاده برای هفته های اول فصل دیگه آماده بشه ولی لفتش میدن که توی هفته دولت افتتاح شه