به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

بختیاری‌زاده: تهامی تحت فشار صحبت کرده است

بختیاری‌زاده: تهامی تحت فشار صحبت کرده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بازی فردای ما با تیم راه آهن شش امتیازی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار برابر راه‌آهن اظهار کرد: سه - چهار بازی خوب با تیم جوان‌مان انجام دادیم که همه را به روزهای خوب استقلال اهواز امیدوار کرد و همه از معرفی این نسل جوان خوشحال بودند اما در دیدار با گسترش فولاد هم بد بازی کردیم، هم بد گل خوردیم و هم بد نتیجه گرفتیم. خیلی این مساله را تحلیل کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که شکست ما طبیعی بوده است.

او ادامه داد: همان طور که ما روی حریفان خود شناخت پیدا کرده‌ایم، حریفان هم ما را شناخته‌اند و دستمان برایشان رو شده است! بنابراین در بازی فردا نیاز داریم که چند تغییر در تیم ایجاد کنیم. راه آهن با تصور استقلال اهواز قبلی به دیدار ما می‌آید اما ما تغییر کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره مصدومان تیمش هم گفت: عادل کلاه کج از دیروز به تمرین بازگشته و این خوب است چون عادل بزرگتر و کاپیتان تیم است. پزشکان هنوز درباره مهدی اسلامی نظر قطعی نداده‌اند، ضمن این که فرناندو هم دچار کشیدگی عضلات شده است و منتظر نظر پزشک تیم هستم.

وی درباره حرف‌های ابراهیم تهامی مبنی بر این که اگر مطالباتش پرداخت نشود شاید در بازی فردا اجازه حضور تیم در زمین را ندهد، گفت: "ابراهیم" اسطوره باشگاه است و به خاطر خرج و مخارج شب عید تحت فشار است. من هم هنوز مطالباتم را نگرفته‌ام اما باتوجه به این که حقوق‌بگیر شرکت نفت هستم مثل ابراهیم در فشار نیستم. تهامی تیم را دوست دارد و نزد هواداران خیلی محبوب است و مطمئنم هیچ مشکلی از جانب او پیش نمی‌آید.

بختیاری زاده ادامه داد: امیدوارم بازیکنانم آنالیز بازی حریف را به خوبی فراگرفته باشند و با جان و دل بازی کنند. ماندن در لیگ برتر سخت است اما تلاش می‌کنیم که به آینده امیدوار باشیم. حریفان بالادستی ما هم اوضاع چندان خوبی ندارند. بازی فردا نیز شش امتیازی است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خسرج
|
United States of America
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
4
5
عجب اسطو ره ای،،بجز حاشیه درست کرن هیچ سودی برای تیم نداشته آقای تهامی
حمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
2
فقط حاشیه آورد برا تیم از اول اول
حسن
|
United States of America
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
0
آقای تهامی اسطوره یادم نرفته شب قبل بازی رفتبا دلال معروف م.ج چه توطه ای راه انداختید تاتی م ۵گل بخوره سیاوش برکنار بشه وتو بشی سرمربی .بازهم بازی با راه آهن شد وجو سازیها ت شروع شد این دفعه دلالها چه قولی بهت دادند.