به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

ضرر استقلال اهواز از جدایی بختیاری‌زاده

ضرر استقلال اهواز از جدایی بختیاری‌زاده

خوزستان اسپورت- آمار تیم استقلال اهواز در پانزدهمین دوره لیگ برتر نشان می‌دهد که این تیم از جدایی هشت هفته‌ای سیاوش بختیاری‌زاده ضرر کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال اهواز در آخرین مسابقه از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مقابل تیم راه‌آهن تهران به برتری رسید تا پس از بیست هفته باز هم رنگ پیروزی در لیگ برتر را به چشم ببیند و امتیازاتش را دورقمی کند.

استقلال اهواز طی فصل جاری در 15 مسابقه با مربیگری سیاوش بختیاری‌زاده به میدان رفته و 11 امتیاز در این 15 مسابقه دریافت کرده است. این در حالیست که این تیم اهوازی در 8 مسابقه نیز با مربیگری علی حنطه مقابل حریفان حضور یافته و فقط یک امتیاز در این 8 بازی کسب کرده است.

این آمار مشخص می‌کند که اگر بختیاری‌زاده در آن مقطع هشت هفته‌ای از استقلال جدا نمی‌شد، شاید امتیازات این تیم اکنون با امتیازات تیم راه‌آهن تهران برابر بود و استقلالی‌ها شانس بیشتری برای ماندن در لیگ برتر داشتند، گرچه اکنون هم تیم استقلال اهواز روی کاغذ شانس ماندن در لیگ را داراست.

نکته مهم در رابطه با امتیازات استقلال اهواز اینست که این تیم در 5 هفته ابتدایی فصل جاری با مربیگری بختیاری‌زاده 5 امتیاز دریافت کرد و در 6 بازی اخیر که پس از نقل و انتقالات میان فصل انجام شده ، با هدایت همین مربی خوزستانی توانسته 6 امتیاز کسب کند.

استقلال در واقع طی 11 هفته ذکر شده توانسته 11 امتیاز بگیرد که میانگین یک امتیاز در هر مسابقه است، ولی در یک مقطع 12 هفته‌ای از هفته ششم تا هفدهم که با اعتصاب و جنجال متوالی برخی بازیکنان همراه بود، فقط یک امتیاز در 12 بازی نصیب استقلال شد.

تیم استقلال اهواز پس از حضور کارون یعقوبی به‌عنوان مدیرعامل و سیاست گذاری جدید این باشگاه در خصوص بازگشت بختیاری‌زاده و استفاده از بازیکنان جوان خوزستانی، از بن بست خودساخته خارج شد و سیاوش بختیاری‌زاده با میدان دادن به جوانان مستعد دیار کارون باعث شد تا این تیم در 6 مسابقه پس از تعطیلات زمستانی صاحب 6 امتیاز شود.

بازیکنان فعلی استقلال اهواز که مجموع قراردادهای تمامی آنان زیر یک میلیارد تومان است، حالا پس از پیروزی شیرین مقابل راه‌آهن تهران، آماده سپری کردن وقفه 25 روزه لیگ برتر می‌شوند؛ با این امید که در 7 هفته باقی مانده از لیگ برتر در بهار سال 95 نتایجی رقم بخورد که این تیم را در لیگ برتر نگه دارد، کاری که بسیار سخت است اما با توجه به امتیازات جدول، غیرممکن نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
4
اگه سیاوش میموند تو اون 8 بازی 6 امتیاز اقلا میگرفت الان خیلی شانس داشتیم . حیف شد ولی بازم خداروشکر که این جوونهای استان امسال تو استقلال اهواز مطرح شدن سرمایه ای برای تیمهای استان توی سالهای بعد
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
1
درود به شرف و صداقت سایت ورزش خوزستان درود به شرف شجاعت سیاوش خان ،،خدا لعنت کند دلال ها بزرگ آنها م،ج که سیاوش خان را از تیم دور کردن تا اهداف پلید، خودشون را اجرا کنند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
1
سیاوش بختیاری بازی با راه اهن توی تهران بهش خیانت شد و الا راه اهن تیمی نیست 5 تا بزنه به استقلال اهواز
موندن استقلال تو لیگ مثل معجزست اما ما نباید ناامید بشیم 7 تا بازی داریم 7 تا بازی میشه 21 امتیاز و با این وضعیتی که راه اهن و سایه جامگان و ملوان این چن هفته داشتن بعید نیست معجزه رخ بده