به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۱۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

کیانی‌زاده: ورزش خوزستان سال خوبی را سپری کرد

کیانی‌زاده: ورزش خوزستان سال خوبی را سپری کرد

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: سال 94 نسبت به سال 93 سال بسیار بهتری برای ورزش خوزستان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرامرز کیانی زاده در مراسم تجلیل از مدال آوران خوزستانی مسابقات آسیایی و جهانی که در محل استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم تقدیر از ورزشکاران را از سال 93 آغاز کرده ایم که در ابتدا آن را به صورت فصلی برگزار کردیم. برای این نوع برگزاری مراسم تجلیل، دلایل خودمان را داشتیم و این نوع برگزاری مراسم محاسن خیلی خوبی داشته است. در سال 94 نیز مراسم تقدیر را در شش ماهه اول سال برگزار کردیم و اکنون نیز مراسم تجلیل از مدال آوران در شش ماهه دوم سال را برگزار کردیم.

وی بیان کرد: در سال 93 طی سه مرحله از 46 قهرمان آسیایی و جهانی تقدیر به عمل آمد و البته این آمار به جز داوران و مربیانی است که از آن‌ها تقدیر کردیم و باید بگویم در سال 94 رشد چشمگیری در این راستا داشتیم و از 63 قهرمان آسیایی و جهانی تقدیر کردیم و این هم به جز مدال‌آوری در مسابقات بین‌المللی است و باید گفت شاهد رشد بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: در سال 95 اوضاع ورزش بهتر خواهد شد و ما در استان نیز در ابتدای کار برای آغاز کارهای‌مان پول در اختیار نداشتیم و با حمایت‌های استانداری کار کردیم و به تبع آن شاهد اتفاقات خوبی برای ورزش خوزستان بودیم.

کیانی‌زاده گفت: سال 94 نسبت به سال 93 سال بسیار بهتری برای ورزش خوزستان بود و جا دارد از تمام مربیان، داوران، سرپرستان، هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و قهرمانان تشکر کنم.

پیامک :5000291247