به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

تمرین فولاد در الغدیر انجام نشد

زمین چمن استادیوم الغدیر در دست مرمت بوده و فعلاً وضعیت مناسبی ندارد.
در حالی که قرار بود تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز تمرین کند، این موضوع منتفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، قرار بود که تمرین بعد از ظهر امروز تیم فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدی اهواز برگزار شود اما به دلیل نامساعد بودن وضعیت زمین چمن ورزشگاه مذکور، این تمرین به ورزشگاه اختصاصی فولاد منتقل شد. مسئولان تیم فولاد خوزستان هنگامی که وضعیت نامساعد زمین چمن استادیوم الغدیر را مشاهده کردند، از بازیکنان تیم خواستند تا در زمین چمن ورزشگاه صنایع فولاد حاضر شوند.

بازیکنانی که طبق برنامه قبلی راهی استادیوم الغدیر شده بودند، بلافاصله این استادیوم را ترک کردند و به ورزشگاه صنایع فولاد رفتند. تمرین امروز فولاد خوزستان همانند روزهای گذشته با حضور تمامی بازیکنان و بدون هیچ گونه حاشیه ای در صنایع فولاد انجام شد و سرخ پوشان زیر نظر کادر فنی به مرور برنامه های تاکتیکی پرداختند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
8
بازاین چمن خراب شود چرا اینقدر این چمن خراب میشه؟؟
یعنی نگهداریش اینقدر سخته؟کی این استودیم فولاددرست
میشه راحت بشیم از این بی مسولیتیها؟
azita
|
Germany
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
3
6
ببخشید چرا مطلب من رو نزاشتین ؟
سوال من در مورد این بود چرا از اسم الغدیر استفاده شده؟ کجای ورزشگاه از اسم الغدیر استفاده شده؟
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
4
4
از اول اسمش همین بوده حالا چی شده امپرت رسیده به100نمی تونید یک اسم ورزشگاه به این شکل تحمل کنی
mahdi
|
United States of America
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
1
4
من داشتم به نظر اون شخصی که نوشته بود : ((چرا از اسم الغدیر استفاده شده؟ کجای ورزشگاه از اسم الغدیر استفاده شده؟)) فکر میکردم که مشکل این اقا یا خانم با این اسم چیه؟نکنه طرف وهابیه که با چنین اسم مقدسی مخالفه !؟ اما بعد دوزاریم افتاد چون از الف و لام قبل از این اسم استفاده شده ایشون بر افروختن ! (به عبارتی چون اسم عربیه)خب من یک شهروند عرب نیستم و هیییییییییچ مشکلی با برادران غیور عرب ندارم و الان اینو به صراحت میگم که اسم اسمه و فرقی نداره عربی باشه یا ترکی یا...چرا اینقد به عربا گیر میدید بابا چشماتونو باز کنید ما توی قرن 21 داریم زندگی میکنیم...ببینید بخاطر یه الف و لام چقد حاشیه درست میکنید...ببخشید اینقد صریح میگما اما اینقد نسبت به عربا بغض و کینه نداشته باشید بزارید حداقل یه ورزشگاه به نام عربی باشه...چه مشکلی داره؟؟؟؟ بنظرم کمی باید به حقوق دیگران هم احترام بزاریم و نباید همه چیو فقط برای خودمون بخوایم...ما که الحمدلله خیلی چیزا داریم که به نامهای فارسی و ایرانی نامگذاری شدن دیگه حالا یه ورزشگاه عربی داشته باشیم زورمون میاد؟ والا زشته بخدا زشته...ادمین چاپ کن که من توهین نکردم فقط میخام بگم که نژادپرستی موقوف ! اروپا بعد از دو جنگ جهانی ببینید چقد ملل اونها با هم متحد و دوست هستن...ما به اقوام داخل کشور خودمون هم رحم نمیکنیم... بعد همش تاسف تمدن های تاریخی از دست خوردمون میخوریم و ژست روشنفکری میگیریم غافل از اینکه رفتار ما از هر دورانی در تاریخ جاهلانه تره ! فقط اسما مسلمونیم وگرنه هیچیمون شبیه مسلمون واقعی نیست....متاسفم...