به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ویسی-بختیاری‌زاده؛ 27 سال پس از قهرمانی مشترک

ویسی-بختیاری‌زاده؛ 27 سال پس از قهرمانی مشترک

خوزستان اسپورت- سیاوش بختیاری‌زاده و عبدالله ویسی برای اولین بار در یک مسابقه رسمی به‌عنوان سرمربی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، استادیوم تختی اهواز عصر امروز میزبان دیدار تیم‌های همشهری استقلال اهواز و استقلال خوزستان خواهد بود؛ دیداری که برای اولین بار سیاوش بختیاری‌زاده و عبدالله ویسی را در سمت سرمربی دوتیم در یک بازی رسمی رودرروی هم قرار خواهد داد.

این دو مربی در سه مقطع مختلف و در سه تیم شاهین اهواز، جنوب اهواز و فولاد خوزستان با یکدیگر هم‌بازی بودند و 27 سال قبل در چنین روزهایی با پیراهن شاهین اهواز در تاریخ 18 فروردین 68 به‌عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران رسیدند.

ویسی و بختیاری‌زاده اما امروز باید برای اولین بار روبروی هم قرار بگیرند، آن‌هم در شرایطی که عبدالله ویسی برای هموار کردن مسیر قهرمانی تیمش به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد و سیاوش بختیاری‌زاده آخرین شانس‌های بقا در لیگ برتر را جست‌وجو می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در عکس فوق که مربوط به پیش از دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران بین شاهین اهواز و پرسپولیس تهران در فروردین سال 1368 است، سیاوش بختیاری‌زاده (نفر چهارم از سمت راست) و عبدالله ویسی (نفر چهارم از سمت چپ) در یک لباس مشترک دیده می‌شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد خورشید جنوب
|
United States of America
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
0
4
چه عکسی
چه تیمی
چه ابهتی
حیف از شاهین که محو شد