به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

استقلال 0 - نفت 0؛ صدرنشین متوقف شد

استقلال 0 - نفت 0؛ صدرنشین متوقف شد

خوزستان اسپورت:
هفته بیست‌وششم لیگ برتر – استادیوم الغدیر اهواز
پنجشنبه 26 فروردین 94 – ساعت 17:30
استقلال خوزستان 0 – نفت تهران 0
داور: حمید حاج‌ملک
کمک‌داوران: مهدی عالیقدر و هادی طوسی
اخطار: وحید حمدی‌نژاد، میلاد  ذکی‎پور (نفت)
تماشاگر: هشت هزار نفر

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، دانیال ماهینی، موسی کولی‌بالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، ادواردو سوارز (46- فرشاد جانفزا)، قیلیپه برتولدو (71- علی‌اصغر عاشوری)، حسن بیت‌سعید و روح‌الله سیف‌اللهی (82- امید سینک)
سرمربی: عبدالله ویسی

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، وحید حمدی‌نژاد، سید جلال حسینی، مهدی شیری، رضا علیاری، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی (90- محمد دانشگر)، سعید لطفی، عباس بوعذار (67- مجتبی حقدوست)، وحید امیری و علی قربانی (88- میلاد ذکی‌پور)
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

استقلال خوزستان در شرایطی نیمه اول دیدار با نفت تهران را بدون گل سپری کرد که استحقاق زدن حداقل یک گل را داشت. صدرنشین لیگ که در غیاب سه بازیکن محروم با تغییراتی در ترکیب اصلی گام به میدان نهاده بود، با استفاده از حرکات سریع مثلث خط حمله که از پشتیبانی مردان خط میانی این تیم بهره می‌بردند، فشار زیادی را به خط دفاعی نفت وارد کردند و چند بار صاحب موقعیت گلزنی شدند که این فرصت‌ها در 45 دقیقه نخست حاصلی نداشت.

اولین خطر جدی در دقیقه 9 خلق شد که فیلیپه برتولدو قدر پاس بیت‌سعید را ندانست و توپ را به خارج زد. یک دقیقه بعد هم شوت محکم میثم دورقی توسط بیرانوند مهار شد و در دقیقه 13 ضربه بیت‌سعید راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

یاران نفت پس از دفع حملات ابتدایی استقلال خوزستان صاحب یک فرصت گلزنی شدند ولی ضربه مجتبی شیری با دخالت محمد طیبی دفع شد تا بازی پس از این صحنه برای دقایقی در میانه میدان دنبال شود.

آبی‌پوشان استقلال در 10 دقیقه پایانی نیمه اول باز هم دست به بازی تهاجمی زدند و در این دقایق صاحب سه موقعیت گلزنی دیگر شدند که این فرصت‌ها نیز حاصلی در پی نداشت. ضربه حکیم نصاری در دقیقه 37، شوت سیف‌اللهی در دقیقه 39 و ضربه موسی کولی‌بالی در دقیقه 40 که از درون محوطه جریمه نفت به‌سوی دروازه این تیم زده شدند، با ایستادگی مدافعان و دروازه‌بان نفت دفع شدند تا بازی در این نیمه بدون گل مساوی تمام شود.

در نیمه دوم، جریان بازی تحت وزش باد شدید قرار داشت و جریان باد که در این نیمه به‎سمت دروازه استقلال جریان داشت، روی کار بازیکنان تیم میزبان تأثیرگذار بود. بازیکنان نفت در این نیمه ضمن ادامه روند احتیاط‌آمیز نیمه اول، به تک موقعیت‌های ایجاد شده از روی ضدحملات یا ارسال‌های بلند به محوطه جریمه استقلال که با کمک جریان باد خطرناک می‌شدند، چشم داشتند و در پی آن بودند تا ضمن کنترل فشار استقلالی‌ها از کوچک‌ترین اشتباه مردان خط دفاعی استقلال بهره ببرند.

استقلال خوزستان از ابتدای نیمه دوم با خارج کردن ادواردو سوارز از میانه میدان و اضافه کردن فرشاد جانفزا به خط حمله نشان ‌داد به‌دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز است اما بازی بسته تیم نفت و تحلیل قوای بدنی آبی‌پوشان در این نیمه باعث شد تا استقلال نسبت به وقت نخست مسابقه صاحب فرصت‌های گل کمتری شود.

دو ضربه از حسن بیت‌سعید در دقایق 48 و 89 از جمله فرصت‌های خطرناک استقلال خوزستان در این نیمه بودند و نفت تهران نیز یک بار با ضربه وحید امیری شانس گلزنی پیدا کردند که هیچ کدام از موقعیت‌های دوتیم راهی به دروازه‌ها پیدا نکردند تاد این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه پیدا کند.

در حاشیه
* حمید بوحمدان، ایمان مبعلی و وحید امیری قبل از شروع بازی به سمت عبدالله ویسی رفتند و با این مربی به خوش و بش پرداختند.
* ایمان مبعلی قبل از شروع بازی توسط هواداران استقلال خوزستان مورد تشویق قرار گرفت.
* نیمکت استقلال خوزستان بر اثر وزش شدید باد به زمین افتاد.
* تبلیغات کنار زمین در نیمه اول با وزش باد روی زمین افتاد که در نیمه دوم بار دیگر مسئولان بازی آنها را در جای خود قرار دادند.
* تماشاگران تیم‎های مختلف استان در کنار هم به تشویق استقلال خوزستان پرداختند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
10
من نميدونم اگر رسيدن به١٨قدم قاطي ميكنن بلد نيستن استفاده كنن ازموقعيت درظمن هوا هم كاملا به بازي تآثير گذاشت موسوي شادگان
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
4
8
اینقد ناراحتم ک نفسم نمیاد بالا این همه موقعیت گل نزنین آخه چرا!!!!چرا آقای ویسی ازاول این ترکیبش باشه مگه فیلیپه چیکار کرد یا اون سوارز چیکارکرد آخه چرا راحت قهرمانی روتقدیم بقیه کنیم آخه چرا؟؟
علی 1371
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
2
10
ضعیف بودیم ضعیف
بهبهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
2
10
اس خوزستان واقعا بازی خوبی ارائه نکرد تو نیمه اول بهتر بودیم ولی نیمه دوم اصلا خوب نبودیم اس خوزستان امروز کلا آشفته بود تیم نفت هم اومده بود واسه یک امتیاز که به خواستش رسید
jafar
|
Switzerland
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
2
10
بازی بسته و ضد فوتبال علیرضا منصوریان برگرفته از مکتب استقلال تهران جهت گرفتن حداقل امتیاز در خانه حریف برای آنها نتیجه بخش بود ولی برای هر بیننده ای بجز ملال و ضد حال چیزی نداشت ؛ بازی بزن زیرش و دفع توپ مدافعین ملی پوش نفت آدم را یاد فوتبال محلات می انداخت . مقابل دفاع اتوبوسی این جورتیم ها با افزیش سرعت بازی و دادن پاس های دقیق و حرکات تکنیکی روی دروازه حریف و یا شوت از راه دور میشه به گل رسید مثل کاری که مسی مقابل ایران کرد . به هر حال امیدوارم بازی سرخابی ها هم مساوی شود . این نتیجه حساسیت بازی آنها را هم دو چندان کرد .
abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
1
7
استقلال اصلا خوب بازی نکرد.
هرچند که نفت هم دفاعی و بسته بازی میکرد.
الکی به تیم استرس قهرمانی وارد نکنید.
همین استرس باعث شد که ویسی بازی زیبا رو فدای نتیجه بکنه.
استقلال خوزستان افت کرده.کاملا مشخصه.
به هر حال امیدوارم پس فردا فولاد بازیش رو ببره و دلمون رو شاد کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
4
6
تمام شد کارمون