به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: ویسی پیشنهادات زیادی دارد

پورکیانی: ویسی پیشنهادات زیادی دارد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه پیشنهاد به عبدالله ویسی از سوی تیم‎های لیگ برتری طبیعی است، گفت: به هیچ عنوان در پایان فصل ویسی را از دست نخواهیم داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، علی پورکیانی در گفت‎وگو در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار برابر راه‎آهن عنوان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می‎گذاریم و بازی حساسی برابر راه‎آهن داریم. در هفته‎های پایانی دیدار با تیم‎های پایین جدولی بسیار سخت است و باید با قدرت ظاهر شویم.

وی در خصوص اتفاقات هفته گذشته دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس گفت: در آن بازی بیشتر از ظرفیت ورزشگاه تماشاگر رفته بود و مشکلاتی ایجاد شد اما در تمام هفته‎هایی که از لیگ را سپری کردیم میزبانی خوبی از حریفان داشتیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره غایبان این تیم در بازی روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: در این بازی تنها حکیم نصاری را در اختیار نخواهیم داشت و سایر بازیکنان به این دیدار می‎رسند.

پورکیانی درباره پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری به ویسی و چراغ سبز این مربی به سپاهان گفت: تیم ما 24 هفته در بالای جدول قرار داشت و طبیعی است به ویسی پیشنهاد بدهند. یک کِشتی خوب، ناخدای خوب می‎خواهد و مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی ویسی را از دست نخواهیم داد. ما برای فصل بعد قصد داریم قدرتمندانه‎تر ظاهر شویم و برای همین ویسی را حفظ می‎کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
4
متاسفانه چند وقتی است که مقاله ایی از خوزستان اسپورت و نشریات ورزشی استان چاپ نمیشود .باید پیشاپیش در مورد اسکوچیچ و زیان این کروات در خدمت پرسپولیس و استقلال نقد شود. فقدان نقد باعث میشود فوتبال خوزستان پاک مورد بی مهری قرار بگیرد .واقعا قلم بدست ورزشی نداریم ؟