به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

ویسی: می‎خواهیم مثل لستر قهرمان شویم

ویسی: می‎خواهیم مثل لستر قهرمان شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم همانطور که لسترسیتی قهرمان شد، قهرمان شویم و لستر ایران باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: این دو هفته برای تیم‌های بالا و پایین جدول، بدون شرح است و با تمام قوا به مشهد آمدیم تا در کورس بمانیم. تمرکز خوبی داریم و زمان زیادی برای آنالیز پدیده گذاشتیم. ویسی افزود: تمرکز لازم را داریم تنها مشکل ما مصدومیت زهیوی و کولیبالی است که امیدواریم برسند.

وی در خصوص اینکه سال قبل کاندیدای سقوط بودند و امسال کاندیدای قهرمانی گفت: پروسه سه‎ساله‌ای داشتیم که البته سال نخست برای بقا جنگیدیم، سال دوم اشتباهاتی داشتم که سبب شد خطر سقوط تهدیدمان کند. اما امسال با درست گام برداشتن شانس قهرمانی داریم.

ویسی در خصوص لقب گواردیولا گفت:ابتدا که این صفت برای من انتخاب شد خیلی خوشحال شدم اما امیدوارم بتوانم از این به بعد با قهرمانی در ایران، خودم باشم. لسترسیتی قهرمان ایران شد و امیدوارم که بتوانیم همچون لستر ما هم قهرمان ایران شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص صحبت با سپاهان برای فصل بعد تاکید کرد: حدود دو ماه است که پیشنهاد سپاهان مطرح شده، با هماهنگی سرپرست و مدیر تیمم صحبت‌هایی با این دوستان به خاطر تعصبم به اصفهان و سپاهان داشتم اما همه چیز به انتهای فصل موکول شده‌است. تنها به این دو هفته فکر می‌کنم تا فصل به اتمام برسد.

ویسی راجع به انتخاب تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: تاج 25 سال است که در فوتبال است و امیدوارم که موفق باشد. وی 10-12 پست مدیریتی داشته و در همگی موفق بوده‌است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
7
عجيبه تعصب به اصفهان وسپاهان!
خسرج
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
6
تعصب به سپاهان اصفهان،،وامصیبتا
aliii
|
United States of America
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
0
2
پس تعصب به خوزستانت چی شد!!! اقای ویسی خواهشا اینجور مصاحبه نکنید نذار تمرکز بچه های تیم بهم بریزه بعدشم بزار هوادارا برا قهرمانی از شما حمایت کنن نه ضد شما بشن چون این صحبت شما برا هیچ خوزستانی با تعصب قابل هضم نيست ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
2
0
آقاي ويسي كاش بموني و سال آينده اس خوزستانو تو آسيا سربلند كني
فارس
|
Finland
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
4
آقای ویسی وآقعن قابل تاسفه برای این صحبت های شما چند روز قبل بودجه کافی برای ساخت سد وانتقال آب از سر شاخه های کارون توسط کره به مبلغ سه ونیم میلیارد دلار امضا شد؟آیا چنین طرح های این چنینی اجازه عملی شدن در استان خوزستان داده می شدوبه چه حقی استان اصفهان ویزد این قانون شکنی می کنند همه میدونند طرح سازمان ملل در مورد انتقال آب چیه علاوه برحفظ حق آب وضربه نزدن به محیط زیست این کار انجام می گیرد ولی کشاورزی استان نابود شد یک میلیون نخل نابود شد صیادی در هندیجان به بدترین وضع خودش رسیده.............
آیا شما این همه ظلم نمی بینی آقای ویسی که توسط لابی اصفهانی ها ویزدی ها صورت می گیرد بعد شما تعصب داری به سپاهان واصفهان چه تیمی شما رو مطرح کرد غیر شاهین ؟ حالا شما تعصب اصفهان داری؟ شماروت میشه به کشاورزان ،ماهیگیران، وبقیه مردم خوزستان نگاه کنید این چه مصاحبه ای بود؟
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
1
2
به نظرم اقای ویسی فن مصاحبه رو نداره و منظورش از تعصب به سپاهان میخواست بگه چون بازیکن سپاهان بودم واسش احترام قائل شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
3
2
با سلام. من یه سئوال دارم؟ ادمین عزیز لطفاً منتشر کن
چرا از اینکه میگوید میخواهیم لستر ایران باشیم ناراحت نمیشوید. لستر یک شهر انگلیس است هر چند تشابه فوتبالی منظورش باشد.
چرا از اینکه خودش را دست کم میگیرد و از اینکه به نام گواردیولا خوانده شود خوشحال میشود ناراحت نمیشوید؟
اما از اینکه میگوید تعصب اصفهان و سپاهان دارم عصبانی میشوید!!!
بحث آب رو چرا با فوتبال قاطی میکنید!!!
بدبختی ما خوزستانی ها همینه. سطحی به مسایل میکنیم.
ما خوزستانی ها از بس داریم دور خودمون حصار میکشیم و دوست داریم متن جامعه ایران جدا باشیم ضربه میخوریم. هیچ نقشی تو سیاست گذاریهای کلان کشور نداریم، چون سیاست منطقه گرایی کاذب و بی نتیجه ای رو داریم.
چرا باید یه بچه عرب شریف اهواز بخاطر اینکه بلد نیست فارسی سلیس صحبت کنه فرصت های بزرگی رو تو زندگیش از دست بده!!
راهش اینه که ما خودمون رو از اصفهانی و مشهدی و تهرانی، ایرانی تر بدونیم.
عبدالله ویسی میدونه داره چکار میکنه و چی ميگه چون تجربه زندگی خارج از خوزستان رو داره. باید ملی فکر کرد تا به جایگاه بالا برسی و بعد بتونی به نفع استانت کار کنی.
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
آقای ناشناس سلام. اگر خوزستانی هستی اتفاقا شما به مسائل سطحی نگاه می کنی . برنامه ۹۰ فقط یک دقیقه به بختیاری زاده وقت می ده که از خودش و استانش دفاع کنه. فکر کردی اروپاس که مردم با راه پیمایی اعتراض کنند و دولت هم بگه چشم حق با شماست ؟ در ثانی به نظر شما چون بعضی مردم عرب زبانند و فارسی حرف نمی زنند پس باید حقشون را نادیده گرفت ! ؟ در دنیای کنونی همه چیز به هم ربط داره ؛ وقتی حق آب استان را ضایع کنند و آب را بی حساب و کتاب با تونل ببرند اصفهان و یزد و اکوسیستم همه استانها را به هم بریزند و به اعتراض کسی هم توجه نکنند در فوتبال هم همینطور خواهند کرد . سدی زدن که گفته میشه نمک وارد آب میشه و ۱۵ سال دیگه زمین های کشاورزی خوزستان بایر میشن ! و یا اخیرا تعلل و بی تدبیری وزارت نیرو باعث فاجعه شد حالا کی باید جبران این مصیبت های مردم را بکنه ؟ گفتی چرا ویسی مقایسه کرده با لستر ؛ خوب خواسته بگه لستر تیم گمنامی بوده قهرمان شده امیدوارم ما هم که مشهور نبودیم و پارسال در حال سقوط بودیم امسال قهرمان شویم ؛ خوب اشکال این حرف از نظر شما کجاست ؟
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
2
آقای ویسی با این حرفت قلب خوزستانیها را به درد اوردی . که شاید با قهرمانی توی لیگ برتر هم جبران نشود . ولی باز هم دوستت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
1
ویسی کاملا مشخصه که تحت تاثیر احساسات داره صحبت میکنه و این طور حرف زدن درست نیست و باید بدونه که درسته که تو اصفهان سالها بازی کرده اما الان توی خوزستان داره کار میکنه و نباید جو زده بشه یا اینکه بخواد با روان مردم بازی کنه ، من خیلی ازش خوشم میاد اما آدم نباید منکر کار بد کسی بشه چون ما خوزستانیا همش داریم چوب فقرمون میخوریم همه فکر میکنیم که اگه تو تهران و اصفهان کار و زندگی کنیم پس دیگه خیلی پیشرفت کردیم اما پیشرفت یعنی اینکه غیرت داشته باشی و تو شهر و استان خودت بمونی و آبادش کنی تا سطح شهری که مال اونجا هستی از این دوتا قطب آماده خور ببری بالاتر ادمین جان لطفا کامل چاپ کنید با تشکر
فارس
|
Finland
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
0
1
آقای ناشناس شما خودتون نوشته های فارسی رو نمی خوانید کدام نگاه منطقه ای سال 32 اولین تونل برای انتقال آب به اصفهان ساخته شد ودر سال 64 دومین طرح های مشابه در دست ساختن آیا وآقعن برای مصرف آب شرب مردم اصفهانه همه ما دیدیم بحث آب شرب نیست وصرفن برای صنایع است چه کسانی منطقه ای فکر میکنند؟ غیر از کسانی که منافع خودشون رو به غیر در نظر می گیرند که به این میگن خیانت پر واضحه این همه اقدامات برای ضربه زدن استان هستش شما ببینید سیل تمام زندگی مردم شهرهای شوش،دزفول..... رو برد، شبکه های سراسری چقدر پوشش دادن؟ حالا شما این سیل در اصفهان می آمد چه اتفاقی پیش می آمد در رسانه ها؟ به نظر من مردم خوزستان باید به این موضوع اعتراض کنند.