به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

پورکیانی: پرسپولیس فقط دوهفته صدرنشین بود

پورکیانی: پرسپولیس فقط دوهفته صدرنشین بود

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت که اگر تیمش در پایان فصل قهرمان هم نشود، نمی‌توانند از بازیکنان این تیم ناراضی باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی پورکیانی درمورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل پدیده خراسان و صدرنشینی این تیم اظهار داشت: بچه‌ها تلاش کردند. بازی سخت و نفس‌گیری بود که پدیده هم خیلی خوب بازی کرد و خسوس عملکرد خیلی خوبی داشت. می‌شد بازهم در این بازی گل بزنیم و با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم، اما نشد.

وی در ادامه افزود: ما باید بازی با پدیده را فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی باشیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و از مربی بزرگی بهره می‌برد که این مسئله کار ما را خیلی سخت خواهد کرد. ذوب‌آهن بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد و مشکل‌ترین بازی فصل ما برابر این تیم خواهد بود، اما بچه‌ها باید همت کنند و تلاش خود را انجام دهند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: یک هفته تا قهرمانی فاصله داریم و باید این یک هفته را هم تحمل کرد تا ببینیم چه می‌شود. هرکسی هدفی دارد و پرسپولیس هم شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت، اما کادرفنی و بازیکنان ما تلاش خود را کردند و هر نتیجه‌ای کسب شود، از آنها راضی هستیم. قهرمان هم نشویم از این بازیکنان راضی هستیم و ناراحت نمی‌شویم. هرچند ما سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردیم، با این حال انتظارمان از این بازیکنان بیشتر است و قهرمانی می‌خواهیم.

پورکیانی درباره اینکه شانس استقلال خوزستان برای قهرمانی بیشتر است یا پرسپولیس تأکید کرد: این را نمی‌دانم و کار خیلی سختی شد. پرسپولیس هم تیم بزرگی است و مهره‌های خوبی دارد. آنها هفته آخر با راه‌آهنی بازی دارند که شاید در پایین جدول است، اما جایگاهش باید بالاتر می‌شد، چون آنها تیم خوبی دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال خوزستان را برای قهرمانی شایسته‌تر می‌داند یا پرسپولیس، گفت: ما 27، 28 هفته در صدر جدول بودیم و پرسپولیس تازه دو سه هفته است که به صدر جدول آمده است. دیگر کارشناسان در این خصوص نظر بدهند، بهتر است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
0
8
لطفا همه بیان الغدیر
به همه دوستان و فامیل بگید بیان
باید جهنمش کنیم برا ذوب آهن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
9
1
استقلال خوزستان عالی و ممتاز کار کرده شکی نیست و لیاقت قهرمانی هم دارد
اما دلیل نميشود تلاش پرسپولیس بی ارزش شود.این تیم 48 گل زده دارد؛ و علیرغم شوک بزرگ روانی ناشی از فوت کاپیتان فقیدش و مشکلات حاشیه ای دیگر
الان صرفاً با تفاضل گل در رده دوم است که آن هم ناشی از ضعف فنی و .... دروازه بان این تیم در طول فصل بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
تهرانی پرست نظر نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
6
1
آقا حسن جهنمش کنیم چیه! ! دوهفته پیش هم تختی رو برای پرسپولیس جهنم کردید، 3امتیاز رو گرفت رفت پسر خوب.آرامش از همه چیز بهتره.
مطمئن باش شلوغ بازی فقط به ضرر اس خوزستانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
7
0
شمایی که میگیرد تهرانی پرست نظر نده مطمئن باش از تو تعصب خوزستان رو بیشتر دارم و خوزستانی ترم. دلیل نميشه همه مردم خوزستان طرفدار استقلال خوزستان باشند. هوادارانی مثل جنابعالی داره کافیه. من صرفاً گفتم کار پرسپولیس نباید بی ارزش بشه. نیازی به این گویش بی ادبانه از طرف شما نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
5
0
ذوب آهن میبره. اس خوزستان اسیر جو ورزشگاه و استرس و هیجان ميشه.
حالا منفی بزنید تا روز جمعه.