به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

بختیاری‎زاده: تمام تهران برای برانکو بسیج شده‎ است

بختیاری‎زاده: تهران برای خانواده برانکو بسیج شده‎ است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: تا وقتی که ندانم چرا مأمور نیروی‎انتظامی با اسلحه در مقابل هتل ما حاضر شده است، فردا به میدان نمی‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‎زاده در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: اکنون می‌فهمم که سال گذشته چه بلایی بر سر مردم آذربایجان آوردند و در این چند هفته‌ی اخیر که حق تیم ما را خوردند با مردم آذربایجان اظهار همدردی کردم.

وی افزود: در کجای دنیا تیمی با توجه به اینکه طرفدار زیاد دارد در خصوص ورزشگاه محل میزبانی تصمیم می‌گیرد؟ اگر اینطور بود باید ما هم از دو هفته قبل نامه می‌زدیم که باید بازی‌مان را در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار کنند.

بختیاری‎زاده خاطرنشان کرد: اکنون خیلی عصبانی هستم چون اصلاً انتظار نداشتم که در بدو ورودم به تبریز مأمور نیروی‎انتظامی با اسلحه مقابل هتل از ما استقبال کند. آن‎ها به من گفتند که چرا با اتوبوسی که ما تعیین می‌کنیم رفت و آمد نمی‌کنید و به همین دلیل مأمور نیروی انتظامی برای ما فرستادند.

وی خاطرنشان کرد: من شرمنده‌ی مردم خوزستانم و کاری به برخی از اصحاب رسانه ندارم که مغرضانه علیه ما قلم می‌زنند. عبدالله ویسی تیمش هفته ها در صدر جدول بود حتی یک عکس سه در چهار هم از او چاپ نکردند. من در این چند هفته بسیار اذیت شدم چرا که هر روز عکس رنگی خانم، دختر و عمه‌ی برانکو بر روی جلدهای روزنامه نقش بسته و نمی‌دانم چرا وقتی تا یک خارجی می‌بینند همه‌ی تاریخ خودمان فراموش‌شان می شود.

سرمربی تیم استقلال اهواز ادامه داد: اکنون تمام تهران بسیج شده‌اند که فردا همسر و دختر برانکو به ورزشگاه بیایند و جشن قهرمانی بگیرند. این درحالی است که مادر من آرزو داشت یک بار فوتبال ما را در ورزشگاه از نزدیک ببیند. آقایان یک بار به من گفتند که عکس تو را هم در روزنامه چاپ کرده‌ایم و وقتی روزنامه را باز کردم دیدم که در صفحه‌ی انحصار وراثت عکس مرا زده‌اند.

وی بیان کرد: در نیم فصل اول کارشناسان پایتخت نشین می‌گفتند سه تیم برای خوزستان زیاد است ولی کاری در این تیم انجام دادیم که نشان دهیم فوتبال خوزستان همچنان زنده است و امیدوارم فردا استقلال خوزستان نیز بتواند پرچم لیگ را بالا ببرد و تیم نفت آبادان هم به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تأکید کرد: ما لیگ برتر را از دست دادیم ولی با سیاست گذاری دقیق نیم‌فصل دوم را به جوانان بومی خوزستان اختصاص دادیم و اکنون این جوانان پا به پای بزرگان رقابت می‌کنند.

بختیاری‎زاده بیان کرد: تیم امیرخان قلعه نویی هفته‌ی قبل شرافتمندانه بازی کرد و به امیرخان که هم‌نسل من است افتخار می‌کنم. ما نیز فردا در صورت بازی یک فوتبال شرافتمندانه به نمایش خواهیم گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمود امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
11
دورد بر تو و تمام مربیان شرافتمند خوزستان از مرحوم دهداری ها واسفندیار دوستانی ها وبقیه عزیزان وهمچنین عبداله ویسی . اقا سیاوش من از نسل قدیم هستم همان موقع هم خون فوتبال تهران رنگین تر از ما بود. بچه های ما را به تهران میبردند وتوسط انها برای خودمان قیافه می گرفتن . دنیا میدونه سرور کل فوتبال ایران خوزستانه. بگذار اجنبی پرستان در حال خودشان باشند. فردا شب اهواز جشن و پایکوبی ایرانه.
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
8
انقدر تخم نفاق وتفرقه در خوزستان پاشیدن که خودمون هم
باورمون شده بود که باید ازتیمهای تهرانی حمایت کنیم ولی
خداروشکر که واقعیتها نمایان شد وحالا همه مردم خوزستان
یک صدا ویک دل تیمهای خوزستانی بدور از رنگ ونام فقط
خوزستان را تشویق میکنن .
فردا همه باهم یک صدا فقط خوزستان .
اگر فردا خانواده برانکو به ورزشگاه بروند این کار توهین به
کل ایران است
محمد حسن فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
5
سیاوش دمت گرم غیرت تعصب یعنی این ، امروز عصر سایت ورزش سه رفتم اکثر پستاشون دختر خانم و عمه برانکو بود نمی دونم چرا این تهرانیا همیشه تو هوان یا آرامگاه مرحوم هادی نوروزی رو مثل یک امام زادش کردن هر روز یکی میره سر مزار سلفی می گیره
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
غرب زدگی درد بزرگ خیلی ها در تهران شده ؛ در ضمن نوروزی یک بازیکن در حد متوسط بود ؛ بی مورد می خواهند از او اسطوره بسازن غافل از اینکه خدا را شکر فیلم بازیهاش هست و آیندگان متوجه این اسطوره سازی کاذب خواهند شد . در واقع هواداراشون خودشان را گول می زنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
تمام اهواز هم واسه عبدالله ویسی بسیج شده اند!
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
1
بازی قبلی اس خوزستان تو غدیر فقط پانصد نفر تماشاگر اومده بود
والا به خدا قسم مردم تبریز تهران و حتی روستاها هم دیگه ال ای دی پنجاه اینچ دارن اما پا میشن میرن استادیوم تیم محبوب خودشون رو تشویق میکنن
ما خوزستانیا یک مقدار تنبل تشریف داریم که همین باعث شده از جاهای دیگه عقب بافتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
0
0
با حرفت موافقم رضا .تو این هفته آدمهایی رو دیدم که انگار هر هفته استادیوم هستند اینقدر با تعصب از استقلال خوزستان حرف میزنند. دقیقاً بازی قبلی ورزشگاه لخت بود