به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورکیانی: در سایه شهدای مدافع حرم قهرمان شدیم

پورکیانی: در سایه شهدای مدافع حرم قهرمان شدیم

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این‌که مربی جوان و فهیم خوزستان توانست از مس طلا بسازد، گفت: ویسی از تیم بی‌ستاره، قهرمان ساخت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی اظهار کرد: خدا را شاکریم که به برکت دعای خیر مردم خوزستان و تلاش همه جانبه مسوولان استانی و حمایت بی‌دریغ آقای همتی، مدیرعامل بانک ملی ایران و سایر مدیران بانک ملی و همچنین آقای شهرباف از مدیران شرکت گروه ملی، آقای نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه و دیگر اعضای هیات‌مدیره موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

وی با بیان این که عبدالله ویسی، مربی جوان و فهیم خوزستان توانست از مس طلا بسازد، گفت: او از تیم بی‌ستاره، قهرمان ساخت. ویسی، بازیکنان و دیگر اعضای کادرفنی برای رسیدن به این مهم تلاش بی‌وقفه‌ای داشتند. در واقع دو تیم باعث قهرمانی استقلال خوزستان شدند؛ یک تیم درون زمین و دیگری تیم بیرون زمین، که همان تلاش‌های بی‌وقفه مدیران باشگاه و سایر کارکنان باشگاه بود.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان به تمجید از تماشاگران خوزستانی پراخت و گفت: در این موفقیت حمایت و تشویق تماشاگران استقلال‌خوزستان، فولادخوزستان، استقلال اهواز و همچنین تماشاگران نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و دیگر شهرستان‌ها تاثیرگزار بود و ما در نهایت توانستیم زیر سایه شهدای مدافع حرم چنین دستاوردی را تقدیم مردم خوزستان کنیم. تماشاگران خوزستانی در بازی با ذوب آهن استقبال خوبی داشتند. آن‌ها از ما انتظار قهرمانی داشتند و خدا را شکر که توانستیم این انتظار را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این قهرمانی را برای تیم متصور بودید؟ عنوان‌کرد: چنین تجربه‌ای را در فولاد داشتیم و وقتی از هفته سوم لیگ توانستیم جزو تیم‌های اول یا دوم جدول باشیم و در نیم‌فصل هم قهرمانی را به دست آوردیم، این تصور برای ما به یقین پیوست و درایت کادرفنی و توانایی بازیکنان‌مان برای همگان مشخص شد و هر کس بر این باور نبود، امیدوارم دیگر از این خیالبافی خارج شده باشد.

پورکیانی بیان‌کرد:‌ رمز موفقیت ما در این فصل این بود که آرام و بی‌حاشیه کار کردیم و مدیران بانک ملی و گروه ملی برای پشتوانه تیم کار کردند آن هم بدون این‌که با مصاحبه کردن بخواهند کار خود را دائما نشان دهند. همچنین جا دارد از تمام رسانه‌ها به ویژه رسانه‌‌های استانی که ما را در کسب این موفقیت یاری دادند، تشکر کنم.

وی در خصوص حفظ تیم برای فصل آینده نیز عنوان‌کرد: به نقل از آقای حمید محمودی‏، مدیرعامل بانک ملی و گروه ملی، تیم برای فصل آینده با اقتدارتر روانه مسابقات لیگ برتر خواهد شد. به هرحال ما باید تیم قوی‌ای در لیگ داشته باشیم که پاسخگوی حضورمان در آسیا نیز باشد. قبول دارم که اکنون انتظارات از تیم ما بالا رفته است. وظیفه کسانی هم که در فوتبال کار می‌کنند این است که نسبت به مردم ادای دین کنند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص ادامه همکاری با ویسی نیز گفت: ویسی با ما قرارداد قلبی دارد و یکی از رازهای موفقیت باشگاه، حضور ویسی در تیم است.

وی درباره این‌که ویسی گفته است باید ساختار تیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شکل گیرد و اگر این شرایط مهیا شد در تیم می‌ماند نیز عنوان‌کرد: به هرحال باید بستر لازم برای حضور در آسیا را فراهم کنیم و مدیران بانک ملی، گروه ملی و باشگاه نیز قول فراهم شدن این بستر را به آقای ویسی داده‌اند. هم‌چنین باید بگویم هیچ بازیکنی از تیم ما خارج نخواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
استقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
6
جناب آقای پورکیانی ضمن تبریک به حضرتعالی و کلیه زحمتکشان باشگاه به نظر شما با توجه به پدیده شدن بازیکنان تیمتان و دادن پیشنهادهای وسوسه انگیز از طرف باشگاهها کشور ایا دیگر بازیکنی مایل با 100میلیون تومان با شما قرارداد ببندد. حالا کمتر بازیکنان شما بیشتر از500 میلیون تومان هم حاضر نیست قرارداد بببندد. حق هر بازیکنی هم بخاطر امرار معاش و کسب درآمد علاوه بر تیم خوب بفکر پول خوب هم باشد. آیا به نظر جنابعالی که قائم مقام این باشگاه هستید . مدیران باشگاه حاضر به پرداخت چنین مبالغی برای این عزیزان هستند. و یا بخیالتان تیم را هم همینطوری که امسال بستید. برای سال آینده هم می خواهید ببندید.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
2
به نظرم حرف بسیار جالبی است بازیکن بخاطر اینکه از قاقله دیگر بازیکنان لیگ عقب نیافتد قرارداد خوبی هم باید بگیرید واقعا این جوانان شایسته دریافت چنین قراردادهایی هستند. ببیند بازکن پیر فوتبال ایران با قرارداد های هنگفت چکار دارند میکنند در صورتی که حتی کارایی خوبی هم ندارن. به نظرم امسال باید باشگاه در قراردادها تجدید نظر بکند تا بازیکنان هوایی نشوند و در همین استان باعث افتخار آفرینی بشوند
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
3
سازمان لیگ سقف قرارداد بازیکن را تعیین کرده ؛ کم و بیش سیصد میلیون که برای ۲۲ بازیکن با هتل و ایاب و ذهاب سفرمیشه نزدیک به هفت میلیارد یعنی دقیقا معادل هزینه این فصل استقلال خوزستان . خبرگزاری ها گفتن هزینه سرخابی ها هر کدام بیست میلیارد شده ؛ بنابر این موضوع میشه نتیجه گرفت که یا سازمان لیگ کنترلی روی هزینه تیم های مطرح نداره و یا این تیم ها فرم قرارداد را سیصد پر می کنند و ششصد میلیون هم دستی می دهند ! حالا در این وضعیت دلال ها نیز بیکار نمی نشینند ؛ برای مثال تصور کنید دلالی تماس بگیره با بازیکن مورد نظرش و بگه آقا ۳۰۰ چیه بیا فلان تیم ۳ برابر اینرا بت میدن آب هم از آب تکان نمی خوره ! خوب توی این آشفته بازار برای اینکه از طرفی مربی و بازیکنانمان را نبرند و از طرف دیگر از رقبا عقب نمانیم و خودمان را هم برای آسیا تقویت کنیم ؛ راه حل چیه ؟ دو راه می ماند یا باید مثل رقبای مطرح عمل کنیم و سطح قراردادها را به آنها نزدیک کنیم ؛ یا اگر قراره امسال به فرض به جای ۲۵۰ میلیون ۵۰۰ میلیون بدیم بازیکنان و مربی را قانع کنیم که به خاطر عشق به مردم استان که اینهمه علاقه به آنها دارند این فصل را نیز تا آخر بازیهای آسیایی در تیم بمانند و افتخار دیگری کسب کنند . اگر کسی راه حل دیگری سراغ دارد لطفا پیشنهاد بده .