به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بهروان: زمین چمن خرمشهر برای فینال مناسب است

بهروان: زمین چمن خرمشهر برای فینال مناسب است

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زمین چمن ورزشگاه شهدای خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی کاملا مناسب است.

به گزارش خوزستان اسپورت، غلامرضا بهروان در گفت‎وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، در مورد بازدید از زمین چمن ورزشگاه شهدای خرمشهر گفت: امروز به اتفاق حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال و فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول از چمن ورزشگاه خرمشهر بازدید کردیم. چمن برای برگزاری فینال جام حذفی در شرایط مناسب است و چمن ورزشگاه نیز کوتاه شده است و برای روز فینال در شرایط مناسب قرار می‎گیرد.

وی افزود: با مسئولان ورزشگاه هم جلسه‎ای برگزار کردیم و مسائلی را خدمت ایشان بیان کردیم. از اتاق‎ها و تجهیزات ورزشگاه شهدای خرمشهر هم بازدید به عمل آوردیم و فردا هم محمدرضا ساکت و مهندس مهدی برای بازدید دوباره از این ورزشگاه به خرمشهر می‎آیند. من برای سومین مرتبه در سال 95 از ورزشگاه خرمشهر بازدید کرده‎ام و جناب ساکت هم چندین مرتبه از این ورزشگاه بازدید کرده است.

بهروان در مورد نامه گلایه آمیزی که باشگاه ذوب‎آهن در مورد این ورزشگاه منتشر کرده گفت: چمن این ورزشگاه کاملا مناسب است. نمی‎دانم چرا دوستان از این ورزشگاه گلایه کرده‎اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
foolad girl
|
Iraq
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
4
یه سری دوستان جوری اعتراض میکنند که مثل اینکه توقع دارند استادیوم آزادی رو بین شهرها باید جابجا کرد.
خود آزادی هم قطعا مشکلاتی داره. دیگه بیشتر جا نداره وگرنه اعتراض میکردند