به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

سعداوی: در برخی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد که این تیم باید بازیکنان جدیدی را در برخی پست ها به ترکیب خود اضافه کند.

نعیم سعداوی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دلیل عدم سفر به امارات و ماندن در اهواز گفت: با توجه به اینکه چند بازیکن فولاد خوزستان به دلایل مختلف نتوانستند راهی امارات شوند، قرار شد که یک مربی به نمایندگی از کادر فنی در اهواز بماند و این بازیکنان را تا زمان تهیه بلیط آن ها و سفر به دبی تمرین دهد. امروز هم تمرین خوبی در ورزشگاه فولاد انجام دادیم.

سعداوی در پاسخ به این سئوال که «به عنوان یک مربی، تمرین دادن تعداد بازیکنان زیر 10 نفر چه تفاوت هایی با تمرین گروهی برای او داشته»، عنوان کرد: خب طبیعی است که این نوع تمرین سخت باشد، چون تعداد نفرات اندک است. به هر حال برنامه و تلاش ما اینست که بازیکنان حاضر در اهواز را از نظر بدنی در شرایط ایده آل نگه داریم و هنگامی که این بازیکنان به سایر بچه ها ملحق می شوند، کاملاً آماده باشند.

مربی فولاد خوزستان درباره اینکه شرایط تیم فولاد خوزستان قبل از سفر به دبی و حضور بازیکنانی مثل محسن مسلمان و محمد قاضی را چگونه دیده، چنین گفت: شرایط تیم خوب است ولی به نظرم برای حضور در دور برگشت لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید بیشتر تقویت شویم. فکر می کنم اگر در چند پست از جمله بخش میانی بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم می توانیم در ادامه مسابقات بهتر ظاهر شویم. تیم ما هنوز برای جذب سهمیه یک بازیکن آسیایی فرصت دارد و اگر بازیکن قابل اطمینان پیدا کنیم به عنوان سهمیه آسیایی جذب تیم خواهد شد.

نعیم سعداوی در بخش پایانی صحبت هایش با خوزستان اسپورت در خصوص برنامه های آماده سازی تیم فولاد خوزستان در اردوی امارات گفت: طبق برنامه تنظیم شده تمرینات تیم بصورت منظم دنبال می شود و قرار است که سه بازی تدارکاتی هم در امارات انجام بدهیم.


پیامک :5000291247