به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

پورکیانی: مسائل اداری در حیطه سرمربی نیست

پورکیانی: مسائل اداری در حیطه سرمربی نیست

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: شاید منظور عبدالله ویسی از اینکه ساختار باشگاه باید آسیایی شود به امور فنی است و گرنه مسائل اداری باشگاه در حوزه وظایف مدیرعامل باشگاه است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، در مورد اظهارنظر عبدالله ویسی در رابطه با اینکه ساختار باشگاه استقلال خوزستان باید آسیایی شود، عنوان کرد: از برادر عزیزم عبدالله ویسی تشکر می‌کنم که او تلاش زیای برای تیم ما انجام داده است. از دوران بازیکنی و مربیگری ویسی با او روزهای زیادی را گذرانده‌ام و واقعا او یکی از اسطوره‌های فوتبال است.

وی افزود: برای موفقیت یک تیم باید بستر موفقیت فراهم شود. چیزی که مربوط به مستطیل سبز است، تهیه البسه، زمین تمرین، مسافرت‌ها، اردو، گرفتن بازیکن، تأمین هتل و.... است. در این مورد باید امکانات لازم فراهم شود و ویسی کاملا درست می‌گوید، اما اگر منظور او خارج از مستطیل سبز و مربوط به ساختارهای اداری است، این مسئله در حیطه مدیرعامل باشگاه، سیدجواد نعمتی‌نژاد است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: اینکه ساختار اداری باشگاه با یک نفر یا 10 نفر فعالیت می‌کند، جزو وظایف سرمربی نیست. ما چه یک نفر باشیم، چه 10 نفر وظیفه داریم خواسته‌های منطقی کادر فنی و بازیکنان را فراهم کنیم تا بستر موفقیت ایجاد شود. در این رابطه هم هیچ‌وقت کم‌کاری نکردیم و به نحو احسن کار را پیش بردیم.

پورکیانی یادآور شد: در فصل گذشته حمایت بی‌دریغ مدیران بانک ملی، مدیران گروه ملی، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه باعث شد تیم مدیریتی باشگاه به وظایف خود به بهترین شکل عمل کند و شرایطی به وجود بیاورد که بازیکنان و کادر فنی با خیالی آسوده به امور فنی بپردازند. در مورد اینکه ویسی گفته باید بستر آسیایی در باشگاه به وجود بیاید، فکر می‌کنم منظور او به مسائل فنی بوده و این مسئله ارتباطی به ساختار اداری باشگاه ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی در پرداخت‌ها و تأمین امکانات تیم در لیگ پانزدهم وجود داشته، گفت: خوشبختانه پرداخت‌های باشگاه بسیار خوب بوده و تدارکات لازم برای تیم در نظر گرفته شد. کادر فنی و بازیکنان هم در امور فنی فوق‌العاده کار کردند و خوشبختانه نتایج بسیار عالی به دست آمد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا ویسی به باشگاه برنامه داده است، عنوان کرد: روز گذشته او با محمودی مدیرعامل گروه ملی و نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه جلسه داد و مذاکراتی در این مورد صورت گرفت. اینکه چه توافقی صورت می‌گیرد در حیطه وظایف من نیست.

پورکیانی در مورد حضور ویسی در جلسه هیأت مدیره باشگاه سپاهان و اینکه توافقاتی بین او و سپاهانی‌ها به وجود آمده است، گفت: او با هماهنگی باشگاه به جلسه با سپاهان رفته و اینکه چه توافقی صورت گرفته، من از آن بی‌خبرم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که سال آینده در صورت حضور در فوتبال بار دیگر ویسی سرمربی تیم ما باشد و کنار هم کار را دنبال کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
8
بابا الان اصفهانیا تیمو نابود میکنن
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
7
از حرفهای ویسی معلوم بود با پورکیانی مشکل داره شاید بخاطر همین داره از استقلال میره؟ اگه میشه نظر ویسی رو جویا شد خیلی خوب میشه
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
2
7
به جای این حرفها عرضه داشته باشین سرمربیتون رو حفظ کنید. بابا بیچاره شدیم هر سال این اصفهانیهای آماده خور می افتن به جون سرمایه های خوزستان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
7
به نظرم ویسی بخاطر اینکه درسپاهان بازی میکرد میخوادبره وبوی پول هم به مشامش رسید والله مدیریت باشءاه بهترین مدیریت هست ازنظرساختاری به چه دلیلی میخوادبره من مطمئنم که اگربحث اسیا شک نکنید هرچه ویسی میخواد مدیریت براش فراهم میکندخداکنه بعدا تواصفهان مثل فرکی نشه موسوی شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
3
3
OMID باهات موافقم. استقلال خوزستان برنامه ای برای آسیا نداره واسه همین برنامه ویسی رو جدی نمیگیره. سال ديگه هفته آخر پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران برای قهرمانی میجنگند و استقلال خوزستان برای بقاء در لیگ برتر.
تفاوت ما و اصفهانی ها در یک نکته است:
مدیریت و برنامه ریزی، همین و بس
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
7
اقا اینقدر مدیریت مدیرت اصفهان نکنید، چند سال که قهرمان شدن خو با اسم قلعه نوعی و پول همه بازیکنای ملی پوش جمع کرده بودن تو تیم، پارسال هم خو در اوج خوششانسی قهرمان شدن، خودشون هم باورشون نمی شد، امسال هم که تا یه ذره کفگیرشون به ته دیگ خورد و یه حاج صفی و کریمی از دست دادن دیدیم داشتن می رفتن دسته 2، اونا هم چیزی ندارند ولی پول خوب حروم می کنند، الان هم بوی پول خورده به مشام ویسی الکی دنبال بهانه است، خوب اقای پورکیانی راست می گه، به اون چه ربطی داره که کادر اداری چند نفرن، بهترین دانشگاههای دنیا هم کادر اداری محدودی دارند، عوض اینکه پول رو خرج کادر اداری و پاداش و حقوق کنند صرف کارهای تحقیقاتیشون می کنند حالا اینجا ظاهرا ایشون انتظار داره دفتر و دستک راه بندازن، اگه می خوای بری برو دیگه چرا ادا در می اری، اولش خو گفت من چون تو این تیم بازی کردم، اونم 15 سال پیش، خواستم بهشون احترام بذارم، ناراحت نش فقط رفتم جلسه، اصلا نمی رم سپاهان، حالا می گه اگه اینجا ساختار اداریش درست نشه می رم سپاهان، خوب ساختار اداری فولاد خوزستان تر و تمیزتر و مرتب تر یا سپاهان؟ این اقا تو سپاهان بیشتر بازی کرد و بود یا فولاد؟؟؟؟؟؟؟؟ خو چرا نمی گه می خوام برم فولاد؟ خو راحت بگو اقا وعده خوبی بهم دادن می رم سپاهان، خلاص، هییییییییییییییی دو روز اومد خوشحال باشیم می بینی نامردا چکار می کنند اعصابمون رو خراب کردند.
پاسخ ها
اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
داوود جان گل گفتی .دوباره خوزستان قهرمان شد اصفهانیا غارتو شروع کردن.از روزی که ویسی با سپاهان مذاکره کرد باید ویسی را رفتنی می دونستیم.سپاهان کارش همینه غیر از پول چیزی ندارن.نه مدیریت دارن نه اخلاق و .... ویسی اگه دینی هم داشته باشه به مردم خوزستان داره . بهانه جویی می کنه که بره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
5
مث فركى اخراجش ميكنن
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
10
ویسی دیگه دلش با خوزستان نیست دیروز پیشنهاد فولاد را هم رد کرد. حرفاش بیشتر بهانه جوییه.مدیریت استقلال خوزستان برای تیم کم نگذاشت و اختیار تام به ویسی داد..ولی بزرگترین اشتباه فوتبالی ویسی رفتن به سپاهان.خرابش می کنن بر میگرده.فرکی هم از تیم قهرمان رفت سپاهان، با اینکه قهرمان شدن کرد ولی به بدترین شکل فرکی را اخراج کردن.امیدوارم ویسی حداقل بازیکنان تاثیر گذار خوزستانو نبره و تیم و ضعیف و نابود نکنه.
خسرج
|
United States of America
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
8
مصاحبه چند سال پیش سیاوش خان در ارتباط با اینکه ویسی بخاطر 100 هزار تومان بیشتر فولاد رو ول کرد و رفت سپاهان بخونید،خیلی چیزها دستگیر تون میشه
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
3
اقای ویسی ، رفتن فرکی از فولاد قهرمان درس عبرتی برات باشه،بهتره با گفتگو مشکلات ساختاری استقلال خوزستان رو حل کنی تا اینکه به سپاهان بری ، تیم سپاهان پر از حاشیه هست به این راحتی ها که فکر میکنی کار کردن در سپاهان راحت برای آدم حساسی مثل شما راحت نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
پرسپولیس برانکو رو حفظ کرد ، بیرانوند رو گرفت که نقطه ضعفش برطرف بشه و سفت و سخت داره با بازیکنان مورد نظرش داره مذاکره میکند. چند گام از همه تیم ها جلوتر. مطمئمن باشید پرسپولیس فصل آینده خطرناک ترین تیم است. اونوقت دو باشگاه عزیز فولاد و استقلال خوزستان آدم رو یاد کارتون " پت و مت " میندازن. نه برنامه ای نه مذاکره ای، منتظرن ببینن چی پیش میاد.
الان فرکی بدون تیم! منصوریان بدون تیم! مجید جلالی بدون تیم! مظلومی هم تا
چند روز دیگه بدون تیم! صمد مرفاوی بدون تیم! و........ به همه این مربیان با
تجربه ، مربيان بومی استان نظیر بختیاری زاده، سعداوی، مونده و یزدی موسوی رو هم اضافه کنید. الان دقیقا منتظر چی هستید؟ ؟؟ بابا جان هرچه زودتر سرمربی و بازیکنان رو انتخاب کنید. دو ماه دیگه لیگ جدید شروع ميشه
أنور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
1
1
احساسات ماخوزستانیها زبان زد خاص وعام ست
باتوجه به اخبار کاملا جدی درمورد رفتن
سرمربی کنونی به باشگاهی دیگر به عنوان یک
تماشاگر وفقط درحد یک نظر به مدیران محترم و
کاربلد باشگاه استقلال خوزستان;
چون یقین دارم سپاهان دراصل دنبال بازیکنان جوان
باشگاه ست مطمئنن باجذب سیدکوروش موسوی خیالی
آسوده تر خواهیم داشت. (دلایل آن نیز روشن ست)
حق به همراهتان
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
اقای ویسی ، رفتن فرکی از فولاد قهرمان درس عبرتی برات باشه،بهتره با گفتگو مشکلات ساختاری استقلال خوزستان رو حل کنی تا اینکه به سپاهان بری ، تیم سپاهان پر از حاشیه هست به این راحتی ها که فکر میکنی کار کردن در سپاهان راحت برای آدم حساسی مثل شما راحت نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
2
0
بچه ها بعضی مواقع حقایق را فراموش نکنیم این پیروزی شما به اندازی کل قهرمانی های سپاهان در طول این چند سال لیگ برتر می ارزد فراموش نکنید که خوشحالی شما بیشتر از این نظر است که شما با تیمی قهرمان شدید که تمام عوامل آن از مدیریت ،کادر فنی و بازیکنان بومی صد در صدی هستن و سپاهان شبیه یک تیم ملی میباشد تا یک تیم باشگاهی به خدا بعضی مواقع به خودم میگویم اگر تیم ملی ما از نظر مالی قدرت سپاهان را داشت بهترین نتایج را در آسیا میگرفتیم بنابراین این پیروزی خیلی با ارزش است و بخاطر همین نکته است که تمام کارشناسان و پیشکسوتان متفقند که این قهرمانی با تمام قهرمانی های این پانزده سال لیگ برتر تفاوت دارد . آیا سپاهان می تواند ادعا کند که یکبار با چنین بازیکنان بومی نه قهرمان بلکه سهمیه گرفته باشد بازیکنان بومی که تک تک شهرهای خوزستان در آن بازیکن داشتن شهر کوچک سوسنگرد خط حمله را بر عهده گرفته بود رامهرمز سرمربیگری را بر عهده داشت اهواز ارکان اصلی تیم و بهبهان با طیبی دوست داشتنی دفاع می کرد شادگان با میثم دورقی و و و ..... دیگر شهرهای خوزستان که هر کدامشان نقش مهمی بر عهده داشت به این میگن افتخار به این میگن قهرمانی با ارزش وگرنه اگرمثل سپاهان بخواهی هر سال با خرج میلیاردها تومن تیم را ببندی هنر نیست و قهرمانی آن هم به دل هواداران سپاهان خوش نخواهد شد چیزی که پارسال کاملا شاهدش بودیم البته خود هواداران سپاهانی هم خیلی دوست دارند که مدیریت تیمشان همانند خوزستانی ها عمل کنند و اینچنین قهرمانی را حتی برای یکبار هم شده به آنها هدیه دهند .