به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
تعداد نظرات: ۲۵ نظر

دلیل جدایی ویسی از تیم قهرمان مشخص شد

دلیل جدایی ویسی از تیم قهرمان مشخص شد

خوزستان اسپورت- عدم موافقت با بودجه درخواستی عبدالله ویسی دلیل اصلی جدایی این مربی از استقلال خوزستان بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای اخیر حرف‌وحدیث‌های متفاوتی درباره دلایل جدایی عبدالله ویسی از استقلال خوزستان به‌گوش می‌رسید. مدیرعامل استقلال خوزستان اما با عنوان دلایل اصلی جدایی جدایی ویسی به همه حرف‌وحدیث‌ها پایان داد تا مشخص شود که رفتن ویسی از استقلال به‌خاطر تفاوت‌نظر وی با هیات مدیره باشگاه در رابطه با میزان بودجه فصل جدید این تیم بوده است.

سیدجواد نعمتی‌نژاد مدیرعامل استقلال خوزستان در گفت‌وگو با امیر حیدری مجری برنامه «النشاطات الریاضیة» شبکه تلویزیونی الاهواز در رابطه با جدایی عبدالله ویسی و فرناندو خسوس و بودجه باشگاه استقلال خوزستان برای فصل جدید شفاف‌سازی کرد تا جای ابهام باقی نماند. متن صحبت‌های نعمتی‌نژاد را مرور کنید.

تعامل باشگاه رمز موفقیت بود
سید جواد نعمتی‌نژاد در ابتدا گفت: باشگاه استقلال خوزستان از نظر پشتوانه مالی قابل قیاس با تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال یا سپاهان نیست. این باشگاه فقط پنج سال قدمت دارد و طی این پنج سال با افزایش تدریجی بودجه و کنترل هزینه‌هایش توانست به موفقیت برسد. تعامل باشگاه با بازیکنان استقلال خوزستان طی سال‌های فعالیت این باشگاه رمز موفقیت این مجموعه بوده است و همین رویه که بر مبنای صداقت و شفافیت بوده را ادامه می‌دهد.

شاکله اصلی تیم حفظ می‌شود
مدیرعامل استقلال خوزستان در رابطه با وضعیت قراردادهای بازیکنان توضیح داد: شاکله اصلی تیم قهرمان را برای فصل جدید حفظ می‌کنیم. اکثر بازیکنان با تیم ما قرارداد دارند اما قراردادهای چند بازیکن نیز به اتمام رسیده است. مذاکرات لازم با این بازیکنان انجام شده و پیشنهادات باشگاه ارائه گردیده است و باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند. از نظر قانونی نمی‌توانیم مانع از جدایی بازیکنان بدون قرارداد شویم ولی نهایت تلاش را برای جلب رضایت آن‌ها و تمدید قرارداد خواهیم کرد.

خسوس قرارداد میلیاردی بست
به گزارش خوزستان اسپورت، سیدجواد نعمتی‌نژاد درباره جدایی فرناندو خسوس گفت: چندین بار با فرناندو خسوس صحبت کردیم. جلسه گذاشتیم و پیشنهاد دادیم قراردادش را 30 درصد نسبت به سال قبل افزایش بدهیم و در کنار آن مبالغی به‌عنوان پاداش و مزایای جانبی به وی پرداخت کنیم اما در نهایت تصمیم گرفت از تیم ما جدا شود. طبق خبرهایی که به‌من داده‌اند، قرارداد پایه خسوس با تیم گسترش‌فولاد مبلغ 750 میلیون تومان است که با احتساب متمم قرارداد به یک میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. قبول کنید که پرداخت مبالغ بالای یک میلیارد تومان به بازیکنان در توان باشگاه ما نیست و قبلا گفتم که بضاعت مالی و بودجه باشگاه چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد.

برای قهرمانی 11 میلیارد هزینه کردیم
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با بودجه این باشگاه در فصل 94-95 اظهار کرد: بودجه سال گذشته باشگاه در ابتدا هفت میلیارد تومان بود اما با هزینه‌هایی که در راه رسیدن به قهرمانی انجام شد، این رقم به 11 نیلیارد تومان رسید. خوشبختانه بچه‌ها مرتب پیروز می‌شدند و طبق قولی که داده بودیم، پاداش‌های ویژه پرداخت می‌کردیم و چند بازیکن نیز در نیم‌فصل به تیم اضافه کردیم که در مجموع هزینه‌های باشگاه به 11 میلیارد تومان رسید.

بودجه فصل جدید حدود 16 میلیارد است
وی درباره بودجه فصل جدید باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای فصل جدید در حدود 50 درصد افزایش بودجه خواهیم داشت. به‌هرحال از یک‌طرف هزینه‌ها بالاتر رفته و از طرف دیگر نباید از نظر مالی نسبت به سایر باشگاه‌ها عقب بمانیم. بودجه‌ای که برای امسال در نظر گرفته شده، رقمی نزدیک به 16 میلیارد تومان است.

ویسی 22 میلیارد بودجه می‌خواست
به گزارش خوزستان اسپورت، سیدجواد نعمتی‌نژاد در رابطه با دلیل اصلی عدم تفاهم با عبدالله ویسی اظهار داشت: دوست داشتیم امسال نیز در خدمت آقای ویسی باشیم ولی تفاهم لازم در جلسه ایشان با هیئت مدیره باشگاه به‌دست نیامد. ویسی اعلام کرد برای فصل جدید باید بودجه باشگاه نسبت به سال قبل دو برابر شده و 22 میلیارد تومان برای استقلال خوزستان در نظر گرفته شود. از آقای ویسی سئوال شد که اگر باشگاه متحمل 22 میلیارد تومان هزینه شود، آیا وی می‌تواند موفقیت فصل گذشته را تکرار کند؟ ایشان پاسخ دادند که نمی‌تواند هیچ قولی در این رابطه بده. در نهایت هیئت مدیره باشگاه به آقای ویسی اعلام کرد که بودجه باشگاه را 50 درصد افزایش می‌دهد و 16 میلیارد تومان در فصل آتی هزینه می‌کند ولی ایشان با ادامه همکاری موافقت نکرد و از تیم ما جدا شد. بانک ملی ایران و شرکت گروه‌ملی نهایت همکاری را برای حمایت مالی از باشگاه استقلال خوزستان انجام می‌دهند و باید بپذیریم که هر باشگاهی محدودیت‌هایی در بحث بودجه و هزینه دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۵
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
9
چه خبره بودجه ۲برابری
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
5
11
دلیل جدایی ویسی از تیم قهرمان مشخص شد:

دلیل فقط یه کلمه بود؛ پول !

توجه کنید که این حرف ایهام داره و دو پهلو هستش.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
5
11
این دوستان که گفتند با 5 میلیارد قهرمان شدیم باز خداروشکر اقای نعمتی حرف حقیقت رو زد و گفت 11 میلیارد هزینه کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
حاجی 5 میلیارد منظور قرارداد بازیکناس...این یازده میلیارد مجموع تمامی هزینه های باشگاه اعم از پاداشها سفرها اردوها جریمه ها هزینه خورد و خوراک و اقامت و مسافرت و و و و و و هست...
پرسپولیس و استقلال و سپاهان فقط رقم قرارداد بازیکناش بالای 11 میلیارد تومن میشه....سپاهان یه سالی خب رکورد زد و 22 میلیارد پول قرارداداش شد !!!!!!!
پارسالم سپاهان 9 تا بازیکن بالای یک میلیارد تومنی داشت.....

هزینه و بودجه الباقی مدعیا که بالای 50 میلیارد تومن بود...که یازده میلیارد در برابر اون واقعا یک شاهکاره !
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
11
بنظر اگر بودچه اس خوزستان 50 میلیار هم میشد بازهم ویسی میرفت سپاهان.اون اقا احساس دین میکنه خوزستان کیلو چنده
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
10
به نظر میاد افزایش پنجاه درصدی معقول بوده و هیچ تیمی تا این اندازه بودجه اش رو افزایش نمیده. ضمن اینکه هیچ کس از آقای ویسی انتظار قهرمانی مجدد و موفقیت چشمگیر در آسیا رو نداشت . کاملا مشخصه که آقای ویسی از قبل تصمیمش برای رفتن رو گرفته بود و یک دلیل عمده داشت اینکه نمیخواست ریسک کنه و با نتایج احتمالی فصل بعد که ممکنه دوباره موفق نباشه اعتبار بدست آمده اش رو ازدست بده.
م ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
13
باورکنین اگه بودجه ده برابر هم میشد ویسی میرف ازوقتی تو برنامه خندوانه دیدمش ازش بدم اومد طوری به حرفای بهمن روشنایی سرتکون میداد که فک کرده واقعا گواردیولاس اقای ویسی پس شما پارسال چرا اینقد هزینه طلب نکردین الان که اصفهانیها ازروی ناجوانمردی سه هفته ماقبل باشما مذاکره کردن این مبلغ درخواست کردین اقای ویسی همانطور که ماخوزستانیها دوستت داشتیم الان ازتو تمام اصفهانت صدبرابر متنفریم بچاپ خواهشا خوزستان اسپورت
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
5
داداش منظور 5میلیارد فقط بازیکنان و کادر فنی هزینه شد ، در مجموع هزینه های هتل ، ایاب و ذهاب پاداش ها و اردوهای تیم شد 11 میلیارد ،
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
5
پول مورد مهمی هسش درتیمداری.اینو باید بپذیریم که درسته ویسی کارخیلی اشتباهی کرد ورفت ولی میدونست بازیکنای یه تیم قهرمان رو برای حفظ کردنشون باید پول بیشتر ازسال قبل داد.متاسفانه کولی بالی هم رفت
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
9
ویسی بهانه جویی می کرد. از نیم فصل تصمیم گرفته بود به سپاهان بره.کاش ویسی وقتی جامو بالا برد ظرفیتش هم بالا می رفت.زمزمه های مخالفت هواداران سپاهان با ویسی قبل از شروع لیگ شروع شده ویسی زودتر از پیشبینی ها از تیم محبوبش اخراج می شه
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
9
به چند دلیل حق با بشگاه استقلال خوزستان بوده ؛ سوال از ویسی این است که حالا تیم هایی مثل سپاهان ؛ تراکتور ؛ ذوب آهن و سرخابی ها تا کنون و طی این چد دهه با خرج کردن صدها میلیارد پول بیت المال که شرعا هم در آخرت بایستی جواب دهند چه گلی به سر فوتبال ایران زده اند و چه قهرمانی در آسیا بدست آورده اند ؟ طی همین دو شب گذشته ذوب و تراکتور دوباره حذف شدند . وقتی آقای ویسی با ۲۲ میلیارد تضمینی برای قهرمانی مجدد در لیگ نمی دهد چه انتظاری از او در آسیا است ؟ متاسفانه در فوتبال شبهه حرفه ای ما قانون کجاست ؟ و الی تیم گسترش جرات نمی کرد یک میلیارد و دویست فقط بابت یک بازیکن بده ! فوتبال ایران آماتوره و درآمد زا نیست و ریخت و پاش از کیسه ملت از طرف همه تیم ها حرامه و این پول ها حداقل باید صرف ازدواج جوانان بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
7
به نظر من آقای ویسی بنا به هر دلیل حتی انگیزه شخصی هم جدا شد دیگر نباید مورد بحث باشد. انسان هست و هزاران آرزو و چالش جدید در زندگی. چیزی که واضح است اینست که فرصت تجربه بین المللی و حضور در آسیا را از دست داد. فرصتی که هیچ تضمینی برای تکرار آن در آینده برای ایشان وجود ندارد
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
10
4
یه ماه از قهرمانی استقلال خوزستان نگذشته آقایون قصد تخریب چهره عبدالله ویسی رو دارن. اگر واقعا شما طالب عبدالله ویسی بودید خب حقشو میدادید چه اشکال داره مگه خوزستان کم درآمد داره که نتونه یه مربی رو حفظ کنه. بله این حقیقت فوتبال حرفه ای هستش پول حرف اولو میزنه شما پول داشته باش مسی رو بیار خوزستان ولی به نظر من در این مورد فقط قصد تخریب عبدالله ویسی رو داشتن و اگر خدایی نکرده آخر فصل آینده اتفاق بدی برای استقلال خوزستان بیوفته میندازنش تقصیر ویسی. اما یک طرفه قضاوت نکنید 1 فصل شایستگی عبدالله ویسی (در کنار همه کادر تیم استقلال خوزستان) به همه ثابت شد حالا هم شاید حقشو از فوتبال بخواد چه اشکالی داره؟
محمود امان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
6
فقط فوتبالی ها میدانند دلیل ویسی چی بود؟؟؟؟؟ مگر همین ویسی پارسال شانسی نماند لیگ برتر؟ سال قبلش هم دیدیم . فقط با بازیکنان اماده فولاد نوین و شانسی یک دروازبان خوب گیرش امد. در سپاهان اهواز نیست اقای ویسی هفته پنجم با حیا کن رها کن مثل زمان پیکان که بردیش دسته یک. الحمدلله خوزستان گنجینه بازیکن ومربی های با دانش است بدون دلال.
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
3
7
خواهشا اسم ویسی رو دیگه نیاریم ، بی تعصب یادش رفت از کارنامه قبلیش اگه نتیجه اوردی امسال با درایت بچه‌های با غیرت خوزستانی بود ، فکر کردی خودت نتیجه گرفتی ، هفته ششم به تیمت میخندیم
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
7
اگه تیم اس خوزستان قهرمان شد همش عملکرد خوب بچه های فولادنوین ودروازه بان بود خوزستانیا فک میکنن این قهرمانی ماله ویسیه ک اینقد بزرگش کردن بخاطرهمین دومربی بومی واسه تیمای فولاد واس خوزستان انتخاب کردن این خودش ی ریسکه ونگران کنندس هرچند موفقیت اینا آرزوی قلبی ماست
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
4
3
پول مورد مهمی هسش درتیمداری.اینو باید بپذیریم که درسته ویسی کارخیلی اشتباهی کرد ورفت ولی میدونست بازیکنای یه تیم قهرمان رو برای حفظ کردنشون باید پول بیشتر ازسال قبل داد.متاسفانه کولی بالی هم رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
3
تو آخرین بازی سپاهان در این فصل در ورزشگاه فولاد شهر ، تماشاگران سپاهان شعار باقریان حیا کن سپاهان رو رها کن سر دادند. خدا به داد ویسی برسه. مخصوصاً این نسل جوان جدید هوادارهای سپاهان که خیلی هاشون نمیدونن ویسی یه زمانی از بازیکنان کلیدی و بزرگ سپاهان بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
4
ضمن احترام به تلاش بازیکنان استقلال خوزستان که تأکید میکنم لایق قهرمانی بودند ولی ویسی این فصل دو شانس بزرگ نصیبش شد. وجود خسوس در دروازه استقلال خوزستان و به موازاتش ضعف خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس.
دو گل کم و زیاد برای این دو تیم قهرمان رو تغییر میداد. ولی قرار نیست این شانس برای ویسی هر سال تکرار بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
4
خدا رحمت كنه اموات بازيكنان فولاد نوين
.
فولاد يهاى سابق در استقلام مى مونن . موسى كوليبالى كه پرته رفت سپاهان .طيبى كه استقلالى ميخواد بره اس تهران . خسوس اجنبى هيچى حاليش نميشه مث نانگ پول پرستن . مردم خوزستان براشون مهم نيستن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
5
ویسی از نیم فصل ادای دین میکرد به اصفهان ،بچه هاش شیر اصفهانی خورده بودن. به قول حضرت حافظ یا رب روا مدار بینوا معتبر شود...
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
2
2
دم سلطان ویسی گرم
همین که خوزستان را قهرمان و سرافرازکرد کافیه
قرار نیست که تا آخرعمر خوزستان را قهرمان کنه
ویسی درست موقعی اس خوزستان را قهرمان کرد که فولاد و اس اهواز خیلی ضعیف حاضر شده بودند و نشانی ازفوتبال خوزستان نبود و مهمتر اینکه با بچه های بی ادعای بومی این مهم را انجام داد
دوستت داریم دمت گرم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
3
ویسی ميخواست بره و باشگاه هر کار می کرد ویسی می رفت .
اگر ویسی منطقی بود باید ميگفت من برای ماندم یکی بازیکنانم را میخواهم که نگه دارید و دوم بازیکنان مد نظرم را باید جذب کنید و کاری به بودجه ندارم که چقدر باید شود ولی ایشان از ترس موافقت باشگاه چیزی را گفت که مطمئن بود مخالف قانون باشگاه است و شدنی نیست تا راحت به سپاهان برود آقای نعمتی نژاد حرفهایش منطقی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
1
2
الان اگه یه اصفهانی تیم سپاهان یاهر تیم اصفهان رو قهرمان میکرد میومد به فولاد یا استقلال کمک کنه نه ولله اصلا نمیومد حتی اگه بالاترین قرار داد رو باش ببندن چون تعصب دارن رو تیم و شهرشون ولی آقای ویسی چی بخدا حیفه اون همه شعار باتعصب که بش میدادیم کی قهرمانش کرد ماقهرمانش کردیم بخدا ماقهرمانش کردیم باید بخاطر مردم خوزستان میموند ومیجنگید بخدا ازته دلم مطمِئنم موفق نمیشه چون تجربه اینو نشون میده به نظر من برا یه آدم بی تعصب نبایست تاسف بخوریم
داود حمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
1
0
ضمن تبریک به دست اندرکاران تیم، از بازیکنانی آینده دار، مانند: باقر هاشمی و غیره غفلت نشود.