به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورکیانی: بعید است دروازه‎بان خارجی جذب کنیم

پورکیانی: بعید است دروازه‎بان خارجی جذب کنیم

خوزستان اسپورت- قائم مقام استقلال خوزستان گفت: بعید است برای دروازه بازیکن خارجی جذب کنیم و احتمالا گلر ایرانی وارد تیم می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است یک گلر برزیلی برای حضور در استقلال خوزستان به ایران سفر کند، تصریح کرد:  اختیار جذب بازیکن را به سید سیروس پورموسوی دادیم. البته بعید است که گلر خارجی جذب کنیم و احتمالا از گزینه داخلی استفاده خواهیم کرد. باز هم می‌گویم تصمیم‌گیری در این مورد بر عهده کادرفنی است.

وی در مورد وضعیت فلیپه بازیکن خارجی فصل قبل تیمش‌، تصریح کرد: فعلا این بازیکن به کشورش بازگشته است. به او اعلام کردیم اگر نتوانستیم بازیکنان مورد نظرمان را در پست او جذب کنیم با توجه به اینکه این بازیکن هنوز پروانه کار در ایران را دارد و نیازی به تشریفات قانونی نیست او را به تیم باز می‌گردانیم.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی مدنظر این تیم است، اظهار داشت: فعلا گزینه خارجی مدنظرمان نیست.

شایان ذکر است که سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان روز گذشته در مصاحبه با رسانه‎ها اعلام کرده بود که یک دروازه‎بان برزیلی روز پنجشنبه هفته جاری برای حضور در تمرینات و عقد قرارداد با استقلال خوزستان به ایران خواهد آمد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
6
باید یک دروازبان مطمئن در حد خسوس بگیرید که در غیر اینصورت اشتباه جبران ناپذیری کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
6
اگر دروازبان ایرانی میارید باید تاپ باشه نه از این دروازبانای الکی مثل محسن فروزان و علی سلیمی
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
4
هر روز یک حرف جدید از آقای پورکیانی نشون می ده که در این تیم برنامه ریزی وجود نداره . بهترین دروازه بان لیگ را به راحتی از دست دادن و می خوان یه دروازه بان معمولی جایگزین کنن. استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده و باید مثل قهرمان رفتار کنه و تیم ببنده. این وضع تیمداری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
1
2
بنظرم وحید شیخ ویسی دروازبان نفت تهران گزینه خوبی باشه اگه نرفته باشه جایی
بنیامین قندعلی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
3
آقای پورموسوی استقلال خوزستان باید حتما حتما حتما یه دروازه بان شش دانگ جذب کنه تاکید میکنم حتما حتما حتما در غیر اینصورت تیم هیچ نتیجه ی قابل قبولی نمیگیره خوزستان اسپرت خواهشن این مسئله ی خیلی مهم ( پست دروازبانی ) ونگرانی هوادارا رو به آقای سعداوی و آقای پورموسوی یاداوری کنید.ممنون