به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

تقاضای پورکیانی از وزیر ورزش برای ورود به قراردادها

تقاضای پورکیانی از وزیر ورزش برای ورود به قراردادها

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: از وزیر محترم ورزش و مهدی تاج تقاضا دارم، با اتخاذ تدابیر مناسب جلوی بستن قراردادهای بی‌رویه را بگیرند و اجازه ندهند چنین مشکلاتی به وجود بیاید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان و مسائل مربوط به فصل نقل‎وانتقالات صحبت‎هایی انجام داد که در ادامه می‎خوانید.

*به بازیکن 280 میلیونی ما پیشنهاد یک میلیاردی دادند
علی پورکیانی جدایی تعدادی از بازیکنان استقلال خوزستان و اینکه برخی از هواداران این تیم از رفتن مهره‌های تاثیرگذار استقلال خوزستان ناراحت هستند، گفت: باید نکته‌ای را خدمت هواداران، وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون، مسئولان سازمان لیگ و ... اعلام کنم. ما بازیکنی داشتیم که طی سه فصل مجموع پرداختی‌های‌مان به او 500 میلیون تومان می‌شود. این بازیکن سال اول ماهی 2 هزار دلار، سال دوم ماهی 5 هزار دلار و سال سوم نیز 280 میلیون تومان با ما قرارداد داشته. این فرد برای استقلال با این مبالغ مناسب بازی می‌کرد و کاملا قانع بود حتی او قصد داشت باز هم قراردادش را تمدید کند اما وقتی این بازیکن با پیشنهاد میلیاردی روبرو می‌شود چطور می‌توانستیم او را حفظ کنیم.

*بازیکنان‌مان را وسوسه کردند
وی افزود: بازیکنی داشتیم که سال قبل 500 میلیون تومان قرارداد داشت. با پیشنهاد مبلغی کلان او را به شکلی وسوسه‌ کردند که بدون تسویه حساب و تحویل منزل سازمانی برای عقد قرارداد شهر را ترک کرد و سپس به کشورش بازگشت.

*مورد هجوم پولدارها قرار گرفتیم
قائم‌مقام استقلال خوزستان در ادامه تاکید کرد: بازیکنی با ما 280 میلیون قرارداد داشته است. براساس عرف قصد داشتیم 20 تا 30 درصد به مبلغ قرارداد او اضافه کنیم اما این بازیکن با پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیونی باشگاه مواجه شده است. این در شرایطی است که این فرد با ما قرارداد داشته و هر گونه مذاکره با او خلاف قانون است. در این شرایط بازیکن را مقابل باشگاه قرار دادند. او می‌گوید من یک میلیارد و صد میلیون پیشنهاد دارم. شما چقدر می‌دهید. در این شرایط ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. تیمی را که با زحمت و تلاش فراوان آماده کردیم و به مقام قهرمانی رسیدیم مورد هجوم پولدارها قرار گرفته.

*تقاضایم از وزیر ورزش و تاج جلوگیری از قراردادهای بی‌رویه است
وی یادآور شد: از وزیر ورزش و مسئولان فوتبال می‌خواهم مقابل این هرج و مرج‌ها بایستند و اجازه ندهند این قراردادهای بی‌رویه و میلیاردی بسته شود تا باشگاهی مثل ما که قصد دارد براساس اصول رفتار  کند دچار چنین مشکلاتی شود.

*با پیشنهادهای سرسام‌آور حفظ بازیکنان نشدنی است
پورکیانی تصریح کرد: ما سال قبل با تعدادی جوان توانستیم به مقام قهرمانی برسیم و ثابت کردیم پول موفقیت نمی‌آورد. تیمی را که با 6 میلیارد و 200 میلیون تومان بستیم قهرمان شد و حالا با پیشنهادهای کلان می‌خواهند تیم ما را از بین ببرند. اعتقاد ما کم‌خرج کردن و مناسب خرج کردن است و در همین مسیر قدم برمی‌داریم. یکی از مدیران لیگ برتری در مصاحبه‌ای گفته بود استقلال خوزستان نمی‌تواند بازیکنانش را حفظ کند و ما مهره‌های آنها را می‌گیریم. باید در پاسخ به این فرد بگویم بله ما هم قبول داریم که با این پیشنهادهای میلیاردی و سرسام آور نمی‌توانیم بازیکنانمان را حفظ کنیم و دراین رقابت نابرابر آنها برنده می‌شوند اما باید به او بگویم به جای اینکه به دنبال گرفتن یارهای تیم‌های دیگر باشند خودشان سازندگی کنند.

*بازیکنانی را گرفتیم که تیمشان خواهان حضور آنها نبودند
وی خاطرنشان کرد: سال قبل تمام بازیکنانی را که جذب کردیم مهره‌هایی بودند که تیم‌های خودشان تمایلی به ادامه همکاری با آنها نداشتند. هیچ وقت دنبال بازیکنان تیم‌های دیگر نبوده و نخواهیم بود. پارسال بیشترین بازیکن را از باشگاه فولاد نوین جذب کردیم که این نفرات را دراگان اسکوچیچ سرمربی وقت فولاد با بی‌سلیقگی نمی‌خواست در حالی که امروز این نفرات بهترین‌های لیگ هستند.

*اعتقادمان کم‌خرج کردن و مفید خرج کردن است
قائم‌مقام استقلال خوزستان تاکید کرد: از وزیر ورزش، مهدی تاج و مسئولان فوتبال تقاضا دارم ترتیبی را اتخاذ کنند که تیمی مثل ما آسیب نبیند تا بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان در آسیا باشیم. ما اعتقادمان به کم‌خرج کردن و مفید خرج کردن است و از این مسیر عدول نمی‌کنیم.

*هیچ مذاکره‌ای با فروزان نداشتیم
وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود با محسن فروزان قرارداد بسته است، گفت: فروزان گلر خوبی است و با احترام به او باید بگویم این بازیکن مدنظر کادرفنی ما قرار ندارد. هیچ مذاکره‌ای با این گلر نداشتیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
تعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
4
5
جناب آقای پورکیانی عزیز موقعی که خود وزیر ورزش میگویید که استقلال تهران با سه نفر قرارداد کلان بسته و این عزیزان را به تیم آورده می خواهد برای جنابعالی چه بکند. ورزش فوتبال حرفه ای است و بازیکنان حق دارد موقعی که قرارداد او با شما 280میلیون باشد و حالا باشگاه دیکری یک میلیارد و 100 میلیون تومن بدهد و انهم اختلاف820میلیون تومنی کدام بازیکنی حاضره برای شما اینقدر تخفیف بدهد حالا اگر 100یا 200میلیون باشه نه مبلغی هنگفتی که واقعا اگر حضرتعالی هم جای این بازیکنان بودید هم هوایی می شدید. مگر 820 میلیون تومن در این دور و زمونه مبلغ کمیه که از بازیکنان میخواهید به شما تخفیف بدهد. مگر حضرتعالی به بازیکنان پس از قهرمانی قول حواله ماشین را دادید حالا به این عزیزان چی دادید. برا این عزیزان چکار کردید که قله های پرافتخار قهرمانی را برای شما به ارمغان آوردند. جنابعالی بجای شکایت به وزیر و مهندس تاج بفکر تیمت و راضی کردن بازیکنانت باشی عزیز دل برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
2
6
مرد مومن همه بالا دستیا فقط به فکر خوردن از خوزستان هستن و کی میاد دلش بحال ماها بسوزه که حالا وزیر دومیش باشه ؟
وقتی پول به استان تزریق نمیشه تا ما هم مثل استانهای پولدار ولی بی خاصیت خرج کنیم میخوای حالا برات کاری انجام بدن !!!
اینجا خوزستان است تنها استان مظلوم و محروم اما ثروت مند . اینجا خوزستان است شکارگاه تمام استعدادها و محل تغزیه کشور
امیدوارم بازیکنان و تمام مردمانمان به این فرهنگ دست پیدا بکنند که با کمی مبلغ کمتر میشود در استان ماند و بجای اینکه به خودشان فکر بکنند به پیشرفت استان فکر بکنند ، بابا یکم از اصفاهنیا یا تبریزیا یا کرمانیا باید یاد بگیریم که پشت هم باشیم از بازیکن وزیر و وکیل گرفته تا پایین ترین یا بالاترین عضو استان تا ما هم برای خودمون قطب بشیم.
واسه اون دسته آدمهای خود فروخته و خود شیفته که دارن آبروی استان و فقط میبرن باید تاسف خورد که واسه 100 یا 200 تا بیشتر و کمتر دارن خودشون و جر میدن که برن . ادمین با تعصب چاپ چاپ چاپ
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
7
اول اینکه امیدوارم امروز اقای پورموسوی مصاحبه نکنند و بگند با فروزان قرارداد بستیم چون همین صحبتی که جناب اقای پورکیانی کردند و گفتند با ایشون صحبتی نشده خبر خوشی است برای هواداران حوزستانی، خواهشا دنبال افرادی که کارنامشون مشخص و سابقشون دراومده نباشید، دوم اینکه جناب اقای پورکیانی، شیخ سعدی شعر خیلی قشنگی دارند که " از دشمنان برند شکایت به دوستان........... چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم" جناب اقای پورکیانی وقتی وزیر محترم ورزش تازه بعد 3 سال می اد میگه استقلال و پرسپولیس ریخت و پاش نکنید یعنی اینکه ایشون هم تا الان اجازه داده این کارها رو بکنند و از این به بعد هم اجازه خواهد داد، چاره کار اول اینکه قرارداد بلند مدت با بازیکناست، دوم استفاده از نیروهای جوان و لیگ پایین، چاره ای نیست تا وقتی که سپاهان هر سال هر سال کارش شده این که بازیکنای این و اون رو بقاپ، فوتبال و بیت المال مملکت هم که صاحب نداره ازشون بازخواست کنند، سال قبل 2 مربی آورد و رفتند و آخرش هم یازدهم شد، تو اسیا هم که آبرو برد، الان هم زودتر از همه شروع کرده، تراکتورسازی هم که بازیکنای سرباز رو مفت مفت می بره، می ره بازیکنای میلیاردی خارجی می گیره و وسط فصل اخراجشون می کنه. ای ی ی ی ی ی ی ی ی ی داد
فوتبالی
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
8
اقا جان شما هم زرنگ باشید بینید این اقایان که نه نفتی ونه گازی ونه هیچ ثروتی از نظر منابع طبیعی ندارند از کجا وچگونه این همه ولخرجی میکنند انوقت.شما همه چیز دارید زیر پاهایتان می باشد .انوقت گدای حق خودتان شدید.هم به خودتان مشکل وارد کرده اید هم مردم استان را به دردسر انداخته اید.انوقت توقع دا شته دیگران برای شما دلسوزی کنند ومشکلات شما را حل کنند اقاجان این اقای که شما دارید ازش خواهش میکنید خودش مجری تزریق همین پولهای میلیاردی به دو تیم مصیبت ساز فوتبال ایران ..استقلال وپیروزی تهران بوده
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
2
4
برادر من فوتبال حرفه ایه
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
4
4
احسنت بر شما اقای پورکیانی واقعا بعضی از بازیکنا رو پارسال کسی نمیخاست بازیکنی ک رفت خائنه پول اینقدر هم ارزش نداره ک تیم شهرت رو ول کنی بری
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
7
اقای پورکیانی شما که قرارداد zbz رو سه برابر کردی باید قرارداد خسوس هم دو برابر میکردی ۱ میلیارد بش میدادین نگهش میداشتین دیگه قرار نبود به همه ۱ میلیارد پول بدین.الان شما اگه تونستید یه دروازبان نسبتن خوب با پول کمتر از میلیارد جذب کنید.قبول کنید جایی که نباید خساست میکردین اینکارو انجام دادین و اشتباه کردین.شما با تک گل ها قهرمان شدید و اونم عامل اصلیش اون دروازه بان بود.فکر نمیکنم الان شرایط طوری باشه که خط حمله هر بازی ۲ تا گل بزنه حداقل تو فصل جدید
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
9
اولین کسی که قبل از اتمام لیگ وسوسه پیشنهادهای میلیاردی شد ویسی بود و حالا چه انتظاری از بازیکن ها داریم درثانی در فوتبال حرفه ایی تیم باید به دنبال درامد و تراسفر بازیکن و اسپانسرهای پولدار و تبلیغات باشه و منتظر بودجه از طرف شرکت و نهاد مربوطه نباشه.و این نیازمند مدیریت قوی میباشد و امیدوارم روزی تیم های فولاد و استقلال خوزستان و اهواز و نفت ابادان و مسجدسلیمان در این راه قدم بردارند.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
6
آقای پور کیانی باشگاه استقلال خوزستان اگر قبل از پایان فصل قرارداد بازیکنان تاثیر گذار مثل خسوس و کولی بالی را تمدید می کرد جای مانور به دیگر باشگاه ها نمی داد .مدیران استقلال خوزستان در باد قهرمانی خوابیدند ولی باشگاههای دیگر به فکر تیم بستن برای فصل بعد بودند.شما فقط حرف زدید و وعده دادید ولی هیچ کدام عملی نشد مقصر اصلی خود استقلال خوزستان است .فوتبال بیرحم تر از چیزیست که شما فکر می کنید آقای پورکیانی مخصوصا فوتبال ایران که خالی از اخلاق است وزیر هم به فکر تیمهای سرخابی و همان تیمهای پولدار است ، اگر به فکر تیمهای خوزستانی بود هفته آخر لیگ برتر در تهران نمی ماند و به اهواز می آمد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
شما نشستین زیر باد خنک و فقط نظر میدین اما بازیکن خارجی وقتی باید 30 درصد اول قرارداد بهش ندی قرارداد نمیبنده و آقای ویسی رفت و با سکه هایی که باشگاه داده بود واسه پاداش کولیبالی و بردش تو خونه باهاش قرارداد زد پس دیگه باید چه بکنن وقتی آدم نمک تو بخوره و نمک دون بشکنه چه باید کرد وقتی رفبق صمیمی ویسی که میره شیطنت میکنه و دخسوس و شبانه میبرن و قرارداد 1 میلیارد و 300 میلیونی میزنن تا حق دلالی چند صد میلیونی گیرش بیاد خب پس مدیران چکار کنن . اونا هنر کردن که تمامی اعضای دیگه رو حفظ کردن و نذاشتن کس دیگه ایی بره
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
2
حتما توی تودوزی کمپلو به این جمع بندی رسیدن ،انشاالله خوابتون،خیرباشه
ابادانی
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
با این حساب زهیوی هم رفتنیه.البته اگه بره خودش ضرر میکنه.جای دیگه بهش میدون نمیدن.من باخرجهای کلان حتی برای تیمهای خودمون هم مخالفم.ما بازیکنان بومی خودمون رو استفاده کنیم.نتیجه هرچی شد بشه.تا حالا هرتیم خوزستانی به جوانهای بومی میدون داده ضرر نکرده.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
دوست ناشناس سلام. گویا از پرسنل باشگاه استقلال خوزستان هستی .صحبتهای شما و آقای پورکیانی در دنیای فوتبال هیچ مفهومی ندارد و هر باشگاه باید تلاش کند و شرایط ماندن بازیکن را فراهم کند.باشگاه استقلال خوزستان یک باشگاه آماتور است و با نیروهای آماتوری مثل شما وضع باشگاه همین است.شما هم زیر کولر نشستی و کار خاصی انجام نمی دی .اگر کاری می کردی سرمربی و بازیکنان مهم باشگاه نمی رفتن . مدیریت یک علم است و با چیزی که شما فکر می کنی فرق دارد.
اهوازیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
0
0
من فکر میکنم این ناشناس یکی از اینهایی هست که داره تو باشگاه کار میکنه چون هیچکی از قضیه ویسی و پول باشگاه و فراری دادن دخسوس کسی هیچی نمیدونه ..چطوری این همه آمار داری ...پس دیگه نظر نده .فکر نکن مردم نمیفهمن و داری تو باشگاه هم زیر کولر کار میکنی .