به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

پورکیانی: پورقاز زیر حرفش نزده است

پورکیانی: با پورقاز به توافق شفاهی رسیدیم

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه عزت الله پورقاز به قول و قرارش با استقلال خوزستان وفادار بود و فصل آینده در تیم ما حضور دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد اینکه استقلال خواهان جذب عزت الله پورقاز شده است گفت: این بازیکن 10-15 روز قبل با ما به توافق رسید. چندی پیش باشگاه استقلال هم خواهان جذب این بازیکن شده که او گفته به استقلال خوزستان تعهد اخلاقی دارد. علیرضا منصوریان با مربیان ما تماس گرفته و خواهان این بازیکن شده اما کادر فنی ما اعلام کرده شرایط ما از استقلال مهمتر است چرا که آنها در پلی‌آف حضور دارند و ما قطعا به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتیم. به هر حال این بازیکن فصل آینده در اختیار ما خواهد بود.

وی در مورد اینکه چرا با پورقاز قرارداد امضا نکردند عنوان کرد: او در مقطعی که با ما به توافق رسید در اردوی تیم ملی بود. پورقاز زیر حرفش نزده و مشکلی به وجود نیامده که بخواهیم نگران این مسئله باشیم. خوشبختانه او به قول و قرارش با ما وفادار است. وقتی بازیکنی با باشگاهی به توافق رسیده نباید به سراغ او برود. مطمئنا هیچ آدم گرسنه‌ای نانش را به شخص دیگری نخواهد داد ما هم مقابل مردم ایران و خوزستان مسئول هستیم و نمی‌خواهیم در ‌آسیا زنگ تفریح حریفان باشیم. استقلال تیم رقیب و هم نام ماست اما ما هم نماینده ایران عزیز هستیم.

قائم مقام استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا با وجود اینکه اعلام شده پورقاز به استقلال خوزستان پیوسته کار استقلال برای مذاکره با این بازیکن درست بوده است اظهار داشت: امیدوارم افراد به اخلاق مداری پنهان و اخلاق مداری در ظاهر عمل کنند. مردم خوشان تشخیص می‌دهند که چه کسی به اخلاق مداری رفتار می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال در مذاکره با این بازیکن بی اخلاقی کرده است اظهار داشت: از این جمله استفاده نمی کنم و مردم خودشان قضاوت می‌کنند. از نظر باشگاه ما و با توصیه‌هایی که هیت مدیره داشته با دلیل رعایت اخلاق مداری هیچ وقت سراغ بازیکنی که با جایی به توافق رسیده نمی‌رویم. امیدوارم اخلاق مداری ما در عمل باشد و فقط شعار ندهیم. در نهایت هم برای هر 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
2
1
اقای پورکیانی سایتها نوشتن پورقاز 900 میلیون خواسته و 50 درصدشو نقد میخاد تا امضا کنه خواهشا این خبر رو تکذیب کنید چون اگه واقعیت داشته باشه دیگه نمیشه بگیم تعهد اخلاقی و این حرفها و باید بگیم بخاطر پول میخاد بیاد استقلال صنعتی
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
1
1
کولی بالی بهتره یا پورقاز
با این مدیریت کردنتون
پاسخ ها
اسكندري
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
مديريت خيلي فاكتورها دارد مثلا لباس پوشيدن يكي از مهمترين فاكتورهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
2
بهتره كه توافق كنه اما نه با اين قيمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
1
بله کاملا درسته و این حرفها و قرارداد ها مشکلات جدیدی در بین بازیکنان تیم ملی استقلال خوزستان به راه خواهد انداخت چون سقف باشگاه همانطوری که در اکثر جراید و خود حضرتعالی فرمودید 600میلیون تومان هست و با دادن 900میلیون به آقای پورقاز منتظر اختلافات جدیدی در تیم استقلال خوزستان باشید چون تا حالا هیچ کدام از بازیکنان قرارداد خود را رسمی نکرده و حتی کوچکترین امضایی در دفاتر باشگاه ندارند و همه منتظر بزرگان تیم هستند که با سقف باشگاه قرارداد می بنندند یا بالاتر از این سقف؟
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
1
کولی بالی بهتره یا پورقاز
متاسفم با این مدیریت کردنتون