به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ June 2024 30
کد خبر: ۱۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دوره نقل‎وانتقالات فوتبال ایران آغاز شد

دوره نقل‎وانتقالات فوتبال ایران آغاز شد

خوزستان اسپورت- دوره نقل‎وانتقالات پیش‎فصل لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران از امروز به‎صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل‎وانتقالات تابستانی لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران از امروز (سه‎شنبه 25 خردادماه) به‎صورت رسمی آغاز شده و مدت 84 روز ادامه خواهد یافت.

با وجودی که تیم‎های حاضر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران از چند روز پیش ضمن عقد قراردادهای داخلی با بازیکنان موردنظرشان وارد بازار نقل‎وانتقالات فوتبال ایران شده بودند، اما این تیم‎ها حق ثبت قراردادهای منعقد شده در هیئت‎های فوتبال استان‎های مختلف کشور را نداشتند.

قراردادهای امضا شده بین بازیکنان و باشگاه‎ها از امروز قابلیت ثبت در دفاتر نقل‎وانتقالات هیئت‎های فوتبال استان‏‎ها را خواهد داشت و این قراردادها پس از ثبت در هیئت‎های استانی باید در دفتر سازمان لیگ به ثبت نهایی برسند تا مجوز بازی بازیکنان صادر گردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
پول مفت بیت المال که برای ورزش بدون توفیق و ناکام فوتبال و فوتیالیستهای بی کیفیت هزینه میشه اونوقت قهرمانان آسیا و جهان و المپیک در سایر رشته ها به خاطر مشکلات مالی زندگی در مضیقه و تنگدستی باشند و حتی بودجه لازم برای تمرین آماده سازی المپیک نداشته باشند.اونوقت یک بازیکن درجه 4 فوتبال تو لیگ یک درآمدش از دارنده مدال طلای المپیک بیشتره!!
والا اگر این فوتبال نتیجه میگرفت آدم میگفت نوش جان ولی دریغ از یک عنوان آسیایی ملی یا باشگاهی!
تو کشورهایی که پول زیاد تو فوتبال خرج میکنند مثل اسپانیا و ایتالیا و بزیل و انگلیس و آلمان حداقل هر سه چهار سالی یکبار یه جام باشگاهی یا ملی تو اروپا و جهان میگیرند ولی ما چی؟ فقط یه سفره پهن شده به نام لیگ برتر و یک کاریکاتور مضحک از فوتبال حرفه ای و کلی بی اخلاقی و فساد و.......
حتی تماشای این فوتبال کراهت دارد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها