به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ October 2024 18
کد خبر: ۱۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

آخرین اخبار اردوی استقلال خوزستان در کرج

آخرین اخبار اردوی استقلال خوزستان در کرج

خوزستان اسپورت- اردوی آماده‎سازی تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته آینده در هتل پردیس کرج ادامه خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان استقلال خوزستان که اولین اردوی آماده‎سازی پیش‎فصل را در هتل پردیس کرج برپا کرده‎اند، عصر امروز در یک دیدار تدارکاتی به میدان خواهند رفت. شاگردان پورموسوی طی روزهای گذشته تمرینات پرفشاری را سپری کرده‎اند تا رفته رفته برای لیگ شانزدهم آماده شوند.

پیمان شیرزادی مدافع چپ استقلال خوزستان که قرار بود به تیم پیکان تهران منتقل شود، تصمیم گرفته در جمع آبی‎پوشان باقی بماند. شیرزادی به‎دلیل آسیب‎دیدگی در تهران به فیزیوتراپی می‎پردازد.

سیدجلال عبدی مدافع راست آبی‎پوشان که دچار آسیب‎دیدگی شده بود، به‎دلیل امتحانات پایان ترم دانشگاه راهی شمال شده است و به‎زودی در تمرینات تیمش شرکت می‎کند.

ایمان رئیسی‎نسب مهاجم خوزستانی فصل گذشته تیم ماشین‎سازی تبریز که در اردوی استقلال خوزستان حضور داشت، مورد پسند کادر فنی این تیم قرار نگرفت و اردو را ترک کرد.

تعدادی از بازیکنان رده‎های سنی بزرگسالان و زیر 23 سال به‎صورت آزمایشی در تمرینات استقلال خوزستان حضور دارند و در صورتی که از نظر فنی بتوانند نظر پورموسوی را جلب کنند، به عضویت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر درمی‎آیند.

طبق هماهنگی انجام شده قرار است که دروازه‎بان برزیلی جانشین فرناندو خسوس طی روزهای آینده به ایران بیاید و به اردوی استقلال خوزستان ملحق شود.

حسین بازیاری مدافع و سلمان بحرانی هافبک فصل گذشته تیم دسته‎اولی ایرانجوان بوشهر که با استقلال خوزستان قرارداد بسته‎اند، در اردوی آبی‎ها حضور دارند و در کنار بازیکنان قبلی استقلال خوزستان برای حضور در لیگ شانزدهم آماده می‎شوند.

پیامک :5000291247