به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

دلیل اصلی اختلاف عمران‎زاده و صنعت‎نفت

دلیل اصلی اختلاف عمران‎زاده و صنعت‎نفت

خوزستان اسپورت- برگه متمم قرارداد بین باشگاه صنعت‎نفت آبادان و حنیف عمران‎زاده دلیل اولیه اختلاف طرفین بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، حنیف عمران‎زاده مدافع سابق استقلال تهران روز بیست‎ونهم خردادماه گذشته با عقد قراردادی به عضویت تیم صنعت‎نفت آبادان در آمد اما خیلی زود زمزمه جدایی این بازیکن از جمع زردپوشان به گوش رسید و در نهایت رسانه‎ای شد.

حنیف عمران‎زاده بیماری مادرش را دلیل عدم حضور در تمرینات صنعت‎نفت ذکر کرد و گفت نمی‎تواند در آبادان بازی کند و نادر دست‎نشان با رد این موضوع اظهار داشت که احتمالا پیشنهاد مالی تیم دیگری باعث ترغیب عمران‎زاده به جدایی شده است.

دلیل اصلی اختلاف عمران‎زاده و باشگاه نفت اما از موضوع دیگری نشأت می‎گیرد که طرفین دوست ندارند آن را رسانه‎ای کنند. موضوع از این قرار است که به‎دلیل بالا بودن مبلغ مورد توافق عمران‎زاده و باشگاه نفت، طرفین به این نتیجه می‎رسند که بخشی از مبلغ توافق شده را در قرارداد اصلی ارائه شده به سازمان لیگ و بخش دیگری از مبلغ را در متمم این قرارداد ذکر کنند.

پس از امضای قرارداد و بازگشت عمران‎زاده به تهران، مدیران باشگاه نفت برگه‎های مربوط به قرارداد اصلی را برای این بازیکن ارسال و اعلام می‎کنند که برگه‎های مربوط به متمم قرارداد نزد باشگاه نفت محفوظ می‎ماند.

تصمیم مدیریت باشگاه نفت با اعتراض عمران‎زاده مواجه می‎شود و این بازیکن به مسئولان نفت اطلاع می‎دهد که با این شرایط در تمرینات حضور پیدا نمی‎کند. پس از چند روز کش‎وقوس، بالاخره مدیرعامل باشگاه نفت قبول می‎کند تا برگه‎های متمم قرارداد را تحویل عمران‎زاده بدهد ولی این تصمیم زمانی اتخاذ می‎شود که این مدافع شمالی با پیشنهاد مالی خوبی از یک باشگاه دیگر روبرو شده بود و در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‎ها از حضور در آبادان و بازی برای صنعت‎نفت پوزش خواست.

این در حالیست که قرارداد داخلی امضا شده بین طرفین دارای اعتبار بوده و عمران‎زاده برای جدایی از صنعت‎نفت باید با این باشگاه به توافق برسد یا اینکه بدون موافقت باشگاه صنعت‎نفت راهی تیم دیگری شود و جریمه تعیین شده در آئین‎نامه نقل‎وانتقالات را به باشگاه نفت پرداخت کند.

در این رابطه اما این احتمال هم وجود دارد که با رایزنی و وساطت‎های صورت گرفته، حنیف عمران‎زاده به آبادان برگردد و در لیگ شانزدهم با پیراهن صنعت‎نفت بازی کند. این احتمال گرچه ضعیف به‎نظر می‎رسد ولی غیرممکن هم نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
امیر از ابادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
8
متأسفم که از تیمهای مشهدی هم کمترید متأسفم با این بازیکن گرفتنتون بلد نیستید مذاکره کنید همیشه بازیکنای دسته دهم میارید و حتی علم مذاکره هم ندارید دریغ از یک مهره خوب تراکتور ذوب اهن پدیده مشهد سپاهان فولاد پیکان سایپا ماشین سازی گسترش از اینا یاد بگیرید بازم اسانسوریم با این برنامه ریزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
2
7
نباید برگرده بی انظباط این شهر بزرگانی همچون دهداری داشته و اخلاق براش خیلی مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
1
4
مجموعه تیم شده بازیکنان لیگ یکی واقعا برای موفقیت تیم نا امیدم مسعولان تیم همانگونه که قبلا گفته بودن برنامه ای برای لیگ برتر شدن نفت نداشته اند که با ورود دکتر مقتدایی مجبور شدن سرمربی قبلی را عوص کنن ولی اصلا فکر نمیکردن با تدبیر دست نشان بیان لیگ برتر و حالا هم آقایان با این سیاست یارگیری میخوان ضعیف وارد لیگ برتر بشن ووقتی تیم سقوط کرد بگن چون میدونستیم تیم آمادگی لیگ برتر شدن را نداشته برای همین میگفتیم که نباید بیایم لیگ برتر . البته با خواب بودن و بیخیالی هواداران بایدم این جنابان نفوذی سیاست خودشونه پیش ببرن کاشکی ما هواداران صنعت کمی همت هواداران تراکتور را داشتیم تا مدیران هرکاری که دلشون میخواست انجام نمیدادن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
2
کسی مثل عمران زاده اگردلش با تیم نباشه بهتره اصلا نیات
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
خدا رو شکر که نیومد، تیم خوزستانی بره دسته 5 بهتر از این که با امثال این بازیکنها قهرمان بشه. یه نیم فصل پارسال کلا یکی دو تا بازی کرد، فکر کرد کیه که اینقد کلاس می ذاره.
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
حیف از اسم برزیل که روی آبادان است . کار آبادان کجا رسیده که هر بازیکنی برای ابادان اومدن ناز میکنه . وهمچنان چشم کادر فنی ومدیریت به بازیکنای خوزستانی بسته است
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
ننگ است برای فوتبال آبادان که پای بازیکن تهرانی رو باز کنه تو شهر خودش.