به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ July 2024 05
کد خبر: ۱۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
تعداد نظرات: ۹ نظر

با هافبک جدید استقلال خوزستان آشنا شوید

با هافبک جدید استقلال خوزستان آشنا شوید

خوزستان اسپورت- هافبک جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان سابقه بازی در سه قاره را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیوید ساکونی بازیکن 29 ساله برزیلی با عقد قرارداد رسمی به تیم استقلال خوزستان پیوست تا در فصل ورزشی 95-96 با پیراهن این تیم در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

دیوید ساکونی با نام کامل Deyvid Franck Silva Sacconi متولد 10 ابریل 1987 برزیل، با 174 سانتی‌متر قد، هافبک بازیساز دارای سابقه بازی در تیم‌های مختلفی بوده که تا سال 2010 میلادی در لیگ سری A برزیل بازی می‌کرد و پس از آن به تیم‌های لیگ‌های رده پایین‌تر برزیل و چند تیم خارجی منتقل شده است.

این هافبک برزیلی فوتبالش را در باشگاه گوارانی آغاز کرد و در سال 2007 اولین قرارداد حرفه‌ای را با تیم پالمیراس برزیل به امضا رساند و طی 3 سال متوالی 29 بازی با پیراهن این تیم در لیگ سری A برزیل انجام داد و 2 گل به ثمر رساند.

دیوید ساکونی پس از قرار گرفتن در فهرست خروجی تیم پالمیراس در سال 2010 به تیم گویاس منتقل شد و طی نیم‌فصل اول مسابقات سری A برزیل در 2 بازی به‌عنوان یار تعویضی برای تیم گویاس راهی میدان شد و مجموعا 36 دقیقه بازی کرد. وی در نیم‌فصل دوم همین سال به تیم گرمیو بارویری رفت و طی 9 مسابقه به‌مدت 533 دقیقه برای گرمیو بارویری بازی کرد که این تیم در پایان فصل به مسابقات سری B برزیل سقوط کرد.

هافبک جدید استقلالی‌های خوزستان سال 2011 میلادی را در دو تیم حاضر در لیگ سری B برزیل سپری کرد. ساکونی در نیم‌فصل نخست 54 دقیقه طی یک مسابقه برای تیم دسته دومی ناوچیکو بازی کرد و در دور برگشت 13 بار برای تیم براگانتینو در مسابقات سری B برزیل در میادین حاضر شد و 3 گل برای این تیم به ثمر رساند.

دیوید ساکونی در سال 2012 تجربه ناموفقی در فوتبال ژاپن داشت و پس از انتقال به تیم وگالتا سندای ژاپن، فقط 3 دقیقه فرصت بازی در بالاترین لیگ ژاپن موسوم به J1 League را پیدا کرد و در پایان این سال به لیگ دسته دوم برزیل بازگشت.

این هافبک طراح برزیلی سال 2013 را با تیم براگانتینو در سری B برزیل آغاز کرد و در نیم‌فصل اول 4 بازی برای این تیم انجام داد. ساکونی در ادامه فصل به تیم خزر لنکران در لیگ برتر آذربایجان رفت و در 13 مسابقه موفق به زدن 2 گل برای این تیم شد.

دیوید ساکونی پس از ترک لیگ برتر آذربایجان به کشورش رجعت کرد و ابتدا در سال 2014 در 2 بازی برای تیم ABC در لیگ دسته دوم بازی کرد. این بازیکن در سال 2015 میلادی نیز فرصت حضور در 6 بازی تیم لووردنسی در لیگ سری B برزیل را یافت و در خاتمه این سال بار دیگر به شرق آسیا رفت تا این بار بازی در کره‌جنوبی را تجربه کند.

این بازیکن 29 ساله در ابتدای سال 2016 میلادی به تیم دائه‌جو در لیگ دسته دوم کره‌جنوبی موسوم به K League Challenge پیوست و تا قبل از سفر به ایران در 5 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و در 8 مسابقه به‌عنوان یار تعویضی برای این تیم به میدان رفت که آخرین بازی وی برای تیم دائه‌جو در تاریخ 29 ژوئن 2016 (9 تیرماه 95) انجام شد.

دیوید ساکونی پس از توافق با مسئولان تیم استقلال خوزستان به ایران سفر کرد و ضمن حضور در هیئت فوتبال خوزستان قراردادی رسمی به مدت یک سال با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر امضا کرد تا در فصل جدید تیم آبی‌پوش دیار کارون را در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

با هافبک جدید استقلال خوزستان آشنا شوید

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
6
مارکوپولوییه واس خودش
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
2
2
آمار گلزنی این هافبک از اون مهاجمه ( کایون ) خیلی بهتره
فارس
|
Finland
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
6
کارنامه اش تا سال 2011 حوبه ولی بعدش افتضاحه بازی کردن توی تیم هایی مثل پالمیراس،گرمیرو برزیل خوبه یادتون باشه پالمیراس پرافتخارترین تیم برزیله بالاتراز کورینتیانس ،سانتوس،کروزیرو،سائوپالو،فلامینگو،بوتافگو ولی تو پنج سال آخیر فراز ونشیب زیادی داشته باید ببینیم اصلا بازیش چطوره فکر کنم با توجه به آماره اش وپستش از فوروارده خیلی بهتر باشه باید بشینیم ومنتظر باشیم ولی جای سواله چرا باید همیشه از این هندوانه های در بسته استفاده کنیم ریسکش بالاست یا خوبن ویا بدن والله فیلپه آخر فصل راه افتاده بود نمی دونم برای چی ردش کردن قراردادشم همون بود عادل کلاه کج هم داشت خوب بازی می کرد اونم می آوردن بد نبود ولی دیگه تیماینجوری بسته شد امیدوارم امسال از عاشوری بیشتر استفاده کنند وآقعن خوبه
بلوتوث کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
5
از بین سه تا برزیلی، این بهترینشون بود هم سنش مناسبه و هم سابقه بازیش خوبه و حداقل از اون دوتا بهتره
بهزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
3
خوزستان اسپورت عزیز یک توضیحی میدادی که تیم گرمیو بارویری با تیم گرمیو معروف فرق داره و این برادرمون توی اون تیم گمنامه بازی کرده نه گرمیو معروف .
اما جدا از این با نظر فارس موافقم بازیکن تا 2011 خوب بوده و فکر کنم اگه بتونه برگده به همون دوران اوجش خیلی بدرد اس خوزستان میخوره .
از سایت عزیز سوال دارم قرارداد این بازیکنها چقدره ؟ ایا به اندازه سابقه شون قرارداد زدن یا مثلا کیلویی براشون نوشتن مثلا 200 هزار دلار ناقابل!!!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
2
5
ولی کاش جا اون مهاجم گل نزن یونس محمود می خرید هم با تجربه هستش هم سابقه بازی تو آسیا داره نیاز به معرفی نداره کلا
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
1
3
بازیکن بدی نیست .امیدوارم به درد استقلال خوزستان بخوره.از پورکیانی خواهش می کنم به فولاد کمک کنه بازیکن خارجی بگیره اژدری که عرضه نداره
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
1
3
کلا بازیکنای برزیلی ی سر وگردن از بازیکنای کشورای دیگه بالاترن
جی جی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
با سلام
خوزستان اسپورت عزیز،در ماه های میلادی ماه آبریل نداریم،(آوریل لهجه آمریکایی و اپریل لهجه بریتانیایی)و اسم بازیکن فوق ساکانی میباشدو تلفظ دیگری چه آلمانی یا اسپانیایی اسپانیولی-پرتغالی نیز مانند انگلیسی است.با تشکر JJ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها