به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

ناصری: از پرسپولیس انتقام گرفتم

ناصری: از پرسپولیس انتقام گرفتم

خوزستان اسپورت- عبدالله ناصری همان بازیکنی است که به محض ورودش به زمین توانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و فولاد خوزستان را برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یک- صفر پیش بیندازد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، عبدالله ناصری که قبلا در پست دفاع راست بازی می‌کرد، این بار به‌عنوان هافبک راست به میدان رفت که موفق هم نشان داد. این بازیکن اهوازی که ظاهرا انگیزه بالایی برای گل زدن داشت، درباره بازی با پرسپولیس گلی که زد، مصاحبه‎ای انجام داده است.
 
بازی با پرسپولیس چطور بود؟
 بازی خوبی بود. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و نکاتی که سرمربی گفته بود را تقریبا اجرا کردند. در این بازی هم مدافعان عملکرد خوبی داشتند و هم در خط حمله، ضد حملات خوبی صورت گرفت که در نهایت توانستیم با امتیاز به اهواز برگردیم.

ظاهرا در این بازی انگیزه زیادی داشتی و به محض ورودت به زمین توانستی گل بزنی.
بله، من خیلی انگیزه داشتم و وقتی هم آقا نعیم گفته بود یک خط جلوتر بروم، حس کردم می‌توانم گل بزنم. بعد از حضورم در زمین هنوز 5 دقیقه هم نگذشته بود که توانستم اولین گل بازی را بزنم.

از اینکه اولین گل لیگ برتری‌ات را به پرسپولیس زدی، چه حسی داری؟
 خیلی خوشحالم چون فکر می‌کنم از پرسپولیس انتقام گرفتم. ما پارسال در مقابل پرسپولیس بازی ضعیفی انجام دادیم و هم در بازی رفت و هم برگشت باختیم. در بازی برگشت که در آزادی برگزار شده بود، من توی زمین بودم و 90 دقیقه بازی کردم اما نتوانستم خوب کار کنم که از این مساله ناراحت بودم. الان خیلی خوشحالم که به پرسپولیس گل زدم، چون حس می‌کنم با این کارم از پرسپولیس انتقام گرفتم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
7
دمت گرم آقا عبد
هله هله هله
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
6
عبدالله خسته نباشی دستت درد نکنه عالی بودی تیم با کمترین بازیکن و امکانات خوب ایستاد روبرو تیم میلیاردی . مدیریت باشگاه فولاد زودتر باید اقدام کنه 2 هفته تمام شده هنوز مهاجم و هافبک و دروازه بان نگرفتن . با این کارها و ضعیف کردن فولاد نمیتونن مارو از تیم جدا کنن . ما تا اخرین لحظه با تیم هستیم . زنده باد فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
6
چطوري باتعصب وغيرت صحبت ميكنه اميدوارم امثال ناصري درتيم هاي خوزستاني بدرخشن وازحيثيت استانمون دفاع كنن هروقت ازبازيكنان بومي استفاده كرديم تيم هاي خوزستان جواب دادن مطمئن باشيد فولادبه روزهاي خوبش برميگرده.
موسوي شادگان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
5
ناصری یکی از بازیکنای عالیه خوزستانه بازیش رو خیلی دوس دارم
فولادی65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
4
ایولا شیر کوت عبدالله