به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

ناصری: دروازه‌بان سایپا خیلی خوب کار کرد

ناصری: دروازه‌بان سایپا خیلی خوب کار کرد

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: موقعیت‌های زیادی را روی دروازه سایپا خلق کردیم، ولی متأسفانه نتوانستیم تبدیل به گل کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ناصری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی دو تیم فولاد خوزستان و سایپا که با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی را انجام داد و خیلی جنگنده بازی کردیم، اما دروازه‌بان حریف خیلی خوب کار می‌کرد و هر چقدر ما به سمت دروازه‌ سایپا شوت زدیم و ایجاد موقعیت کردیم، توانست دفع کند. فولاد در این بازی موقعیت‌های زیادی را ایجاد کرد، ولی متأسفانه تبدیل به گل نشدند.

وی در ادامه افزود: با اینکه بازیکنان تلاش زیادی کردند که بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، ولی بازهم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم حداقل یک امتیاز به‌دست بیاوریم.

بازیکن فولاد خوزستان در پاسخ به این سئوال خبرنگار تسنیم که چرا با وجود عملکرد خوب در بازی‌های گذشته همچنان نیمکت‌نشین است، عنوان کرد: تصمیم کادر فنی تیم است که من روی نیمکت بنشینم و هر زمانی که لازم شد به زمین بروم. در اواخر بازی به‌دلیل اینکه بازیکنان حریف خسته شده‌اند من بهتر می‌توانم از تازه نفس بودن و سرعت خود استفاده کنم. خدا را شکر می‌کنم که تا به اینجای فصل توانسته‌ام به‌عنوان بازیکن تعویضی دو گل بزنم.

لازم به ذکر است که عبدالله ناصری در فصل جاری، سه بار به‎عنوان بازیکن اصلی و دوبار به‎عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است که در هر دوبازی به‎عنوان بازیکن تعویضی موفق به گشودن دروازه تیم‎های پرسپولیس و سایپا شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
1
6
عبدالله جان خوشحالم که بعد از دو فصل با حضور سعدوای شاهد ضربات مهلک و زهر دار هستیم که واقعا ضعف پا مدتها در فولاد مشهود بود امروز با حضور شما و دیگران شاهد کوبنده ترین شوت ها هستیم اما دروازه بان سايپا خوش شانس بود که توپ های شما درست به سمت وسط دروازه بود و اگر زاویه داشت امکان نداشت شوت های سنگین رو بگیرد. اشتباه طهماسبی در قسمت fun برنامه میثاقی قرار پخش بشه. فاجعه ترین دروازه فصل!!!
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
6
انشاءالله آماده باش واسه تیم ملی عبدالله ناصری بازیکن شایسته دوستداشتنی
بهادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
5
تو را بخدا اقا نعیم گلرتون را عوض کنید سه توپ اومد روگل 2تاش گل شد گل دوم صددر صد طهماسبی مقصر بود
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
5
کاش یکی از گلرهای سایپا توی دروازه فولاد بود. 5 به 0 بازیو میبردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
1
منظور ناصری احتمالا گلر خارجی سایپاست که خیلی عالی بود..
شانس اوردیم مصدوم و تعویض شد اگه نه معلوم نبود چی می شد..