به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

مهاجری: برای شکست فولاد به اهواز می‎رویم

مهاجری: برای شکست فولاد به اهواز می‎رویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: با وجود هوای گرم اهواز اما مطمئنم که بازیکنانم با غیرت و همتی که دارند بر این مشکلات غلبه می‌کنند و برای پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در خصوص شرایط کلی تیم پدیده پیش از دیدار برابر فولاد خوزستان در اهواز اظهار کرد: شرایط کلی تیم خوب است. با وجود مصدومان زیادی که داشتیم و با 18 بازیکن به مصاف استقلال خوزستان رفتیم اما باز هم دست و پا بسته نبودیم و خوب کار کردیم.

وی افزود: استقلال خوزستان مدافع عنوان قهرمانی است اما در مصاف با پدیده از 5 بازیکن در کمربند دفاعی خود استفاده کرد که نشان می‌دهد به تساوی در خانه حریف رضایت داده ‌بود. متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم و حریف به آنچه که برای خود می‌خواست دست یافت. متاسفانه در دیدار با استقلال خوزستان بدشانس بودیم زیرا توپ‌های معین عباسیان، سوبا و ... موقعیت‌های مناسبی برای رسیدن به گل بودند.

مهاجری خاطرنشان کرد: تلاش زیادی برای موفقیت می‌کنیم اما باز هم تاکید می‌کنم که معجزه ممکن نیست. از این تعطیلات طولانی‌مدت در لیگ برتر تنها تیم‌هایی مثل پدیده آسیب می‌بینند که متاسفانه با برنامه‌ریزی مناسب کار خود را آغاز کردند. حالا تیم ما اسیر فرسایش شده و برخلاف دیدار مقابل سایپا که توانستیم چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر دوندگی به حد مناسب و ایده‌آلی برسیم دوباره با تعطیلات از اوج فاصله گرفتیم و باید سعی کنیم تیم را به شرایط آرمانی برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص دیدار با فولاد خوزستان تصریح کرد: فولاد تیم خوبی است و از مربی جوان و بادانشی بهره می‌برد، نقاط قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم و برای موفقیت به مصاف حریف می‌رویم. شاید هوای گرم اهواز اذیت کند اما بازیکنانم با غیرت و همتی که دارند برای پیروزی وارد زمین می‌شوند.

مهاجری افزود: بازیکنی مثل کمندانی و خذیراوی بعد از مدت‌ها توان بازی برای پدیده را داشتند، این موضوعات در کنار هم سبب می‌شود که دیرتر به آن شکل و شمایل مطلوب دست یابیم. امیدوارم دیگر از این هفته به بعد مصدومی نداشته‌باشیم هرچند مصدومیت کفشگری از ناحیه همسترینگ است و متاسفانه برای دو بازی آتی خود نیز نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. همچنین شرایط فریبرز گرامی نیز نیاز به بررسی دارد. اگر دقت کرده‌باشید در مصاف با استقلال خوزستان نیز 3 تعویض داشتیم که هر سه بازیکن تازه‌وارد از بازیکنان تازه از مصدومیت رهایی‌یافته ما بودند.

وی درباره حضور رضا حقیقی شاندیز در تیم پدیده خاطرنشان کرد: رضا حقیقی از بازیکنان خوب فوتبال خراسان و ایران بوده ‌است که قرار است به زودی در تمرینات پدیده شرکت کند. به هر حال وی چند وقتی را از فوتبال و تمرینات گروهی دور بوده و باید شرایط را دو طرف برای آغاز همکاری بسنجند. امیدوارم وی دوباره همان رضا حقیقی آماده تیم ملی شود و برای فوتبال ایران و خراسان افتخارآفرینی کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
1
6
آره جون خودت" بيا اهواز . فولاد تيمتو مچاله ميكنه . قربانيه زبون بسته پديده

m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
4
به شهر جهنم خوش امدى
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
3
مهاجری یه کاسه بخور آش به همین خیال باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
2
پديده زبون باز كرد. يه كوره اى از جهنم تو غدير در انتظارته .سرمربى م ه ا ج ر ى
.حلق آويز ميشيد بدست فولاد مردان
m6
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
البته انقدر شقاوت خوب نیست!
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
1
هوا خوب شده که...
بازم گرمای هوارو بهونه میکنید؟؟؟