به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

مهاجری: لیاقت کسب یک امتیاز را داشتیم

مهاجری: لیاقت کسب یک امتیاز را داشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با ابراز عدم رضایت از عملکرد تیمش در این مسابقه گفت: بازیکنانم در این دیدار راه گلزنی را گم کرده بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: جا دارد در ابتدای کار به تیم فولاد و نعیم سعداوی بابت این برد تبریک بگویم و امیدوارم که این تیم در ادامه لیگ بتواند موفق‌تر عمل کند.

وی ادامه داد: اگر بخواهم به بحث فنی این دیدار اشاره کنم باید بگویم لیاقت ما در این بازی حداقل یک امتیاز بود ولی متاسفانه روی یک لحظه غفلت که تمرکز لازم را در دفاع از دست دادیم، مرتکب خطا  و تنبیه شدیم و به فولاد پنالتی دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد بیان کرد: در ادامه موقعیت‌های بسیار خوبی را نصیب خودمان کردیم که متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. تغییرات مختلفی را در کناره‌ها، در عمق و در سایر نقاط زمین انجام دادیم ولی متاسفانه بازیکنان‌مان امروز راه دروازه حریف را گم کرده بودند و موقعیت بسیار خوبی را برای رسیدن به رده‌های بالای جدول از دست دادیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی‌های آینده دیگر این "اشتباهات بچه‌گانه" را تکرار نکند یا حداقل کمتر مرتکب اشتباه شود. او گفت: اگر اشتباه کنیم تنبیه می‌شویم و و به تبع آن نتیجه‌گیری نیز سخت خواهد شد.

مهاجری با اشاره به نیمه دوم بازی نیز خاطرنشان کرد: در این نیمه سعی کردیم فشار زیادی روی دروازه فولاد بیاوریم ولی تیم فولاد بسیار بسته دفاع می‌کرد که این مسئله کار را برای ما سخت کرد و به همین نحو نیز موفق شدند سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

وی درباره تیم فولاد نیز عنوان کرد: برای تیم فولاد احترام خاصی قائل هستم ولی ما در هر دو نیمه موقعیت‌های بسیار خوبی را برای گل زدن داشتیم که موفق نشدیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و این برد را به فولاد تبریک می‌گویم.

پیامک :5000291247