به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

طالب‎لو: غیر از فولاد به تیم دیگری فکر نمی‌کنم

طالب‎لو: هواداران باید بیشتر حوصله به خرج دهند

خوزستان اسپورت- وحید طالب‌لو که در آخرین روز‌های فصل نقل و انتقالات و پس از فسخ قراردادش با استقلال به فولاد خوزستان پیوست، مقابل پدیده مشهد نخستین حضورش را در تیم اهوازی تجربه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وحید طالب‌لو توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و واکنش‌هایش باعث بسته ماندن دروازه تیمش و در نهایت کسب سه امتیاز و نخستین پیروزی فولاد شد. طالب‌لو انگیزه‌های بسیاری هم برای ارائه نمایش خوب داشت و نعیم سعداوی از این بابت بسیار خوشحال است. تجربه وحید در کنار نیروی جوانی فولاد می‌تواند روزهای خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.

نخستین تجربه، نخستین پیروزی، بهتر از این می‌شد؟
 واقعا خوشحالم. خدا را شکر می‌کنم. با اینکه دیر به تیم اضافه شدم تمرینات خوبی را با مربی دروازه‌بان‌های فولاد انجام دادم. در حال حاضر هم به آمادگی صددرصد نرسیدم اما نسبت به قبل خیلی شرایطم بهتر است. در بازی‌های گذشته هم خیلی خوب بازی می‌کردیم اما متناسب با آن نتیجه نگرفتیم. من بعد از بازی شنیدم که آقای سعداوی گفته که این نتیجه برایش خاطره‌انگیز بوده و خوشحالم که در این موضوع مهم من هم حضور داشتم.

برای خودت هم پیروز شدن در نخستین بازی خیلی مهم بود.
 همیشه شروع خوب خیلی مهم است. وقتی در نخستین بازی پیروز می‌شویم ادامه کار راحت تر، با آرامش بیشتر و اعتماد به نفس بیشتری خواهد بود. اینجا همه مسوولیت پذیرند و امیدوارم همین شرایط خوب را حفظ کنیم.

تیم پدیده در دقایقی هم موقعیت‌هایی داشت.
 بله آنها می‌توانستند به گل هم برسند اما انسجام تیمی و انگیزه بالای بازیکنان برای پیروزی باعث شد که دروازه مان بسته بماند.

و سهم شما؟
 به اندازه بقیه. به هرحال همه ما اینجا آمده‌ایم که کمک کنیم.

اما در دقایق پایانی این استرس را داشتید که پیروزی با تساوی عوض شود.
 بله. برای اینکه در بازی با سایپا در ثانیه پایانی گل خوردیم در حالی‌که می‌توانستیم با گل‌های بیشتر به پیروزی برسیم. به همین دلیل فشار روحی مضاعفی روی ما بود. از طرفی چون بازی ما بلافاصله بعد از شهرآورد تهران آغاز می‌شد خیلی‌ها تمرکزشان به نتیجه آن مسابقه بود. البته ما خیلی سعی کردیم که بچه‌ها توجهی به آن بازی نداشته باشند.

یعنی خود شما هم حواس‌تان به شهرآورد نبود؟
 باور کنید من بعد از پایان بازی خودمان متوجه نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس شدم. چون بازی مهمی داشتیم و اینجا همه انتظار دارند. ما باید برنده از زمین خارج می‌شدیم و نیاز به تمرکز بالا داشتیم.

حالا که صحبت از شهرآورد شد، خیلی‌ها این نتیجه را به سود استقلال می‌دانند.
 من صراحتا می‌گویم که غیر از فولاد به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم. چون همانطور که گفتم همه اینجا انتظار دارند و ما هم بازی‌های سختی را در پیش داریم.

این پیروزی می‌توانست به شما در ادامه راه کمک کند اما بعد از بازی‌های این هفته لیگ تعطیل می‌شود.
 به نظرم یکی از دلایل تساوی‌های صفر بر صفر همین تعطیلات لیگ است. به هر حال تیم ملی در اولویت است. از این مساله هم بعضی تیم‌ها سود می‌کنند و تعدادی هم متضرر می‌شوند. البته همانطور که آقای سعداوی گفته بود فکر می‌کنم همه چهره جدید فولاد را دیدند. الان هم چاره‌ای نیست و بعد از بازی هفته هفتم 25 روز لیگ تعطیل می‌شود. امیدوارم با این تعاملی که باشگاه‌ها و تیم ملی دارند در نهایت شاهد صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی مردم باشیم.

این هفته با گسترش بازی دارید. تیم پرمهره‌ای که در انتهای جدول قرار دارد.
 همانطور که گفتید گسترش بازیکنان بسیار خوبی دارد و جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست. من شک ندارم که بازی سختی داریم اما به امید خدا و با تلاش بازیکنان و کادر فنی دست پر از تبریز برمی‌گردیم.

طالب‌لو در سال‌های اخیر آن آرامش لازم را نداشت و حالا شرایط جدیدی را تجربه می‌کند. شما در فولاد آرامش لازم را دارید؟
 اینجا حاشیه‌هایش نسبتا کمتر است. ما سه گلر هستیم که برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. امیدوارم تا پایان هم برای همه همینطور بماند. فولاد تیم جوان و تقریبا بومی است که به زمان نیاز دارد. از طرفی چون فاصله تیم‌ها با هم کم است هواداران باید بیشتر حوصله به خرج دهند تا با کمترین تبعات از این شرایط عبور کنیم.

 به زمان اشاره کردی، طالب‌لو چقدر برای هماهنگ شدن با تیم و بخصوص مدافعانش نیاز به زمان دارد؟
 من تقریبا به هماهنگی نسبی رسیده‌ام و درچند بازی تدارکاتی در اردوی کردان هم حضور داشتم. البته بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم.

برچسب ها: وحید طالب لو
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
kHz girl
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
12
من صراحتا می‌گویم که غیر از فولاد به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم .دمت گررررم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
6
گلى

m6
علي نعامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
1
8
واقعا اقاي طالب لو جدا از يه وزنه فني خوب در تيّم و تجربه بالا و تأثير بالايي كه در كسب سه امتياز حساسي كه داشت نجابت و حرفه اي بودن اين مرد من رو إيجاب ميكنه كه به احترامش تو ورزشگاه بايستم و دست بزنم بازيكني كه اينگونه روي پيراهني كه ميپوشه تعصب داره و مثل اقاي خانزاده و اقاي .......كه برگشته به فولاد تا اماده بمونه مايه شرمساري فولاد هستند و يه سري هوادارم بهش لقب فابرگاس دادن أمثال اين بازيكنان حتي اگر تأثير مثبت هم داشته باشن بايد جذب بشن و يك فصل روي سكو بشينن قابل توجه هواداراني كه ميگن از لحاظ فني كمك ميكنه اقايون فولاد يك باشگاه معتبر و حرفه اي نه باشگاه بدنسازي كه بيان اماده بمونن و فصل بعد برن تيّم محبوبشون بدون شك كسي كه تشويقش كنه فولادي نيست
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
5
چقدر ایشون پخته حرف زدن.دمش گرم
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
4
طالب لو عالیه
یکی از بهترین خریدهای فولاده
حرفه ای و با شخصیت
علامت سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
4
تو رو خدا اینگار اژدری اصلا قصد نداره به اوضاع فولاد سر و سامون بده چرااااااااااااااااااااااااااا بازیکن خارجی کارش درست نمیشه؟چراااااااااااااااااااااااااااااااااا؟اقای سعداوی هم که هیچ حرفی نمی زنه !!! دشمنی تا این اندازه ؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
3
آقای خانزاده بازیکن فولاد بود اما هفته ای دو سه تا مصاحبه در مورد پرسپولیس میکرد و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت میکرد !!!!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
3
خداوکیلی وقتی اسم خانزاده رو میارید بی دلیل خندم میگیره چقدبازیکن هستن بدون هیچگونه برنامه ای میان فولاد فقط اقایون که بگن مثلا ما فلان بازیکن اوردیم بااینکه هیچ کیفیتی نداره فقط پول مفت میگیره هیچ بدرد تیم هم نمیخوره بخدا بجا خانزاده سلیمی ایمانی ...یه تیکه اجر میذاشتین وسط زمین فولاد صد مرتبه بهتربود تا این اقایون بی غیرتو میوردین تو تیممون
mori
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
2
با سلام خدمت ادمین محترم
آقا ازitc ارنست انفور خبری نشد
خبری اگه هست لطفا اعلام کنید که کی صادر میشه
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
0
2
مرحبا به طالب لو نظراتت محبوبیتت رو بیشتر کرد و از غیرتت به تیم فولاد ممنونم امیدوارم همینطور که مردم خوزستان رو شاد کردی شایستگیهات رو هم به همه تو دروازه فولاد نشون بدی
بازیکنانی مثل رضا نوروزی و بقیه باید تعصب رو از شما یاد بگیرن که وقتی پیراهن تیمی رو میپوشن درمورد تیم دیگه ابراز علاقه نکنن و برای تیمشون با تمرکز بالا بازی کنن
موفق باشی