به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیام سردار صدرالسادات برای سروش رفیعی

صحبت های امروز سردار صدرالسادات رییس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا نشان می دهد که تیم فولاد خوزستان باید از حضور مجدد سروش رفیعی در این تیم قطع امید کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رییس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا امروز به ایرنا گفت: مهرداد پولادی و سروش رفیعی بازیکنان تیم ملی بعد از بازگشت باید خود را برای انجام خدمت سربازی به این سازمان معرفی کنند.

سردار سید حمید صدرالسادات افزود: مجوز این دو نفر برای حضور در جام ملت های آسیا یک ماه بود و بعد از این تاریخ چیزی تغییر نکرده و خود را برای انجام خدمت مقدس سربازی باید به سازمان نظام وظیفه معرفی کنند.

وی اظهار داشت: بقیه بازیکنانی هم که کارت شان باطل شده مانند این دو نفر باید برای خدمت سربازی اقدام کنند.

صدرالسادات همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درجمع مدال آوران بازیهای آسیایی 2014 اینچئون مبنی بر جلوگیری از تخلفات در ورزش گفت: ما باید در این زمینه بیشتر دقت و برنامه ریزی کنیم و از سوی دیگر هم ورزشکاران باید به این سمت نروند.

وی درخصوص بازیکنان دارای کارت های معافیت جعلی هم گفت: همان طور که در گذشته بارها گفته ام این بازیکنان مدارکی ارایه داده بودند که کارت معافیت از مسیر و فرایند قانونی تحویل شده بود که متاسفانه آن مدارک و مستندات دچار خدشه و مشکل بود.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
4
ای بابا...سروش ک کارت معافیتش قانونی بود...چ شد پ یهو؟؟؟؟؟؟
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
5
سروش اگر در پرسپولیس ، استقلال یا تراکتور بازی می کرد مشکلی نداشت نه؟؟ بی عدالتی هم حدی دارد.