به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ July 2024 01
کد خبر: ۱۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

پورکیانی: قرار نیست رنگ لباس استقلال تغییر کند

پورکیانی: قرار نیست رنگ لباس استقلال تغییر کند

خوزستان اسپورت- قائم مقام استقلال خوزستان، گفت: متاسفانه هنوز مشکلات مالی ما حل نشده و امیدواریم مسئولان گروه ملی و بانک ملی تمهیدات لازم را در این رابطه بیاندیشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد وضعیت باشگاه استقلال خوزستان، گفت: شرایط تیم خوب است چند روز قبل در یک بازی دوستانه به مصاف صنعت نفت آبادان رفتیم. با تصمیم کادرفنی تمرینات تیم دو روز تعطیل شد و بازیکنان از فردا کار خود را برای دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز آغاز می‌کنند.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش، خاطرنشان کرد: متاسفانه مشکلات مالی هنوز به قوت خود باقی است. امیدوارم مسئولان بانک ملی، گروه ملی و ... تمهیداتی بیاندیشند تا این مشکلات حل شود.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه چه تمهیدی برای اسپانسر اندیشیده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت نتوانستیم مذاکره خاصی در این رابطه داشته باشیم و با هرکسی که تماس گرفتیم این مسئله را موکول به بعد از تعطیلات تاسوعا  و عاشورا کرده است.

پورکیانی در مورد اینکه چرا در دیدار مقابل صنعت نفت لباس سبز به تن کردند و آیا قرار است رنگ پیراهن این تیم تغییر کند، خاطرنشان کرد: خیر. در این بازی از لباس تمرین‌مان استفاده کردیم و به همین خاطر پیراهن سبز به تن داشتیم.

وی در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی تصریح کرد: از کسب پیروزی مقابل ازبکستان خیلی خوشحال و خرسند شدم. امیدوارم این روند برای تیم ملی فوتبال تداوم داشته باشد و در دیدار حساس مقابل کره جنوبی هم به عنایت امام حسین پیروز شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
1
لباس عوض کنید دیگه یهویی قرمز بپوشید ازهفته اول تا حالا هرروز یه داستان میسازید هرروز از بی پولی بی پولی حرف میزنید هنوز به هفته دوم نرسیده بودین از بی پولی گلایه کردین که سیستم کل تیم بهم ریختین بخدا پول کرایه اتوبوس نداریم بیایم غدیر باهزارتا مکافات میاین بعد شما با این بازیتون حتل تدمو بهم میریزین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها