به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ July 2024 01
کد خبر: ۱۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

پورکیانی: کادر فنی و بازیکنان کم نمی‎گذارند

پورکیانی: کادر فنی و بازیکنان کم نمی‎گذارند

خوزستان اسپورت- قائم مقام استقلال خوزستان، گفت: خیالمان راحت است که کادر فنی و بازیکنان در تیم کم نمی‌گذارند و به بهترین شکل تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل ماشین‌سازی تبریز بعد از چند هفته ناکامی گفت: بازیکنان تیم تلاش‌‌شان را کردند و موفق شدند در این بازی به پیروزی برسند.

وی افزود: کسب امتیازات تک تک مسابقات اهمیت دارد و با جمع‌آوری امتیازات در پایان فصل می‌توانید انتظار رقم خوردن یک نتیجه ایده‌آل را داشته باشید. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و با تلاش زیاد در پی دفاع از حیثیت تیم هستیم. فوتبال برد و باخت دارد اما چیزی که خیال ما را راحت می‌کند این است که کادرفنی و بازیکنان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و کم نمی‌گذارند.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد اینکه پورموسوی روز گذشته از تعدادی بازیکن جوان در خط دفاع استفاده کرد، خاطرنشان کرد: بنده در مورد مسائل فنی نظر نمی دهم اما دیدگاهم را به عنوان یک هوادار مطرح می‌کنم. یک تیم 25-26 نفره هستیم که این گروه باید برای موفقیت تلاش کند. کادرفنی تصمیم می‌گیرد که از این ابزارها به چه شکلی استفاده کند. در بازی دیروز عزت پورقاز را هم در اختیار نداشتیم و یک دو مهره تیم مصدوم بودند اما با این وجود بازیکنان تلاش زیادی کردند. ابوالفضل علایی دیروز در قلب خط دفاع به میدان رفت و علی دغاغله هم تلاش زیادی کرد. سلمان بحرانی هم دیروز مورد استفاده قرار گرفت. در کل همانطور که گفتم کادرفنی به خوبی از مهره‌های خود استفاده می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پیروزی یک مسکن مقطعی برای فراموش کردن مشکلات اخیر بود، گفت: این پیروزی مُسکن بود اما این حق طبیعی اعضای تیم است که حق و حقوقشان را دریافت کنند. امیدواریم مدیریت و هیأت مدیره باشگاه هر چه زودتر با در نظر گرفتن راهکاری این مشکلات را برطرف کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها