به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ July 2024 08
کد خبر: ۱۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مشکل پورموسوی برای لیگ قهرمانان آسیا

منصوریان و پورموسوی در آسیا سرمربی نیستند

خوزستان اسپورت- طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا برای فصل 2016-2017 مربیان بدون مدرک حرفه‌ای نمی‌توانند عنوان سرمربی را داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشنامه‌ای به فدراسیون اعلام کرده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016-2017 سرمربیان تیم‌ها حتما باید مدرک مربیگری حرفه‌ای داشته باشند در غیر اینصورت آنها نمی‌توانند به عنوان سرمربی در این لیگ فعالیت کنند و باشگاه‌های ایرانی باید از مربیانی که مدرک حرفه‌ای در اختیار دارند سرمربی این تیم ها معرفی شوند.

تیم‌های استقلال خوزستان؛ با سرمربیگری سیروس پورموسوی، ذوب آهن با سرمربیگری مجتبی حسینی، استقلال با سرمربیگری علیرضا منصوریان و پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. از بین این سرمربیان، منصوریان، پورموسوی و حسینی سه سرمربی هستند که مدرک مربیگری A آسیا را دارند و مدرک حرفه‌ای در اختیار ندارند.

یک مسئول فدراسیون فوتبال در گفت‎وگو با فارس اظهار داشت: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا مساعدت لازم را برای سرمربیگری این نفرات انجام ندهد در این صورت این باشگاه‌ها باید از مربیانی که مدرک حرفه‌ای دارند  به عنوان سرمربی استفاده کنند. البته امیدواریم که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مثل سنوات گذشته مساعدت لازم را با ما انجام بدهند و اعلام کنند که مربیانی که در کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای هم ثبت نام کرده‌اند می‌توانند سرمربی باشند اما تا امروز قانون AFC استفاده از مربیان با مدرک حرفه‌ای است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
1
6
چ بد شد
نظرات دشمنان خوزستان
|
Switzerland
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
2
5
ضرر پرسپولیس از رفتار خوب برانکو / شکایت استقلالی ها از سیدجلال حسینی
روز نو :
بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران حواشی زیادی همراه خود داشته است. سید جلال حسینی پس از بازی مصاحبه ای انجام داد و صحبت هایی درباره قهرمانی این تیم خوزستانی کرده است.

مسوولان باشگاه استقلال خوزستان از سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیسی ها درباره این صحبت ها مبنی بر نحوه قهرمانی استقلال به فدراسیون شکایت خواهند کرد.

حال باید دید پرسپولیسی ها هم بابت حرف های سرمربی تیم خوزستانی شکایتی تنظیم خواهند کرد یا مانند برانکو که امروز تلاش کرد اتفاقات اهواز را موضوعی عادی جلوه دهد، سعی بر آرام کردن ماجرا خواهند داشت. به نظر می رسد آرامش برانکو این بار به ضرر پرسپولیس تمام می شود و اخلاقش زیاد به فوتبال ایران نمی خورد. در فوتبال ایران شاید فردی مانند کارلوس کی روش که با همه به تندی برخورد می کند موفق تر باشد.
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
یعنی بفرما سایت روز نو انتظارداشته برانکو وجدان خود را زیر پا گذاشته و بی مورد علیه استقلال خوزستان جبهه گیری کند . هواداری این سایت از کیروش هم فقط به خاطر جذب بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی است . سوال اینجاست که یک سایت ملی که باید بیطرف باشه چطور به خودش اجازه میده علیه تیمی از فوتبال یک استان جبهه گیری کند ؟! واقعا خجالت هم خوب چیزیه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها