به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

نعمتی‎نژاد: قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند

نعمتی‎نژاد: قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی فقط مختص استقلال خوزستان نیست و اکثر باشگاه ها با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت کاپ، سید جواد نعمتی‎نژاد درباره حضور در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوب و به موقعی برگزار شد. این جلسه درباره شرایط برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود. قرار شد به یک تصمیم واحد برسیم که مسابقات را در صورت امکان در زمین بی‎طرف برگزار کنیم یا خیر.

وی درباره وضعیت سهمیه‎ها خاطرنشان کرد: فعلا تا این لحظه و تا جایی که به ما اعلام شده هنوز سهمیه ها 3+1 است و تغییری به وجود نیامده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان همچنین بیان داشت: مشکلات مالی فقط مختص استقلال خوزستان نیست و اکثر باشگاه ها با آن دست به گریبان هستند. ما هم تلاش می‎کنیم که از طریق مالک باشگاه و اسپانسر باشگاه این مشکل را حل کنیم. آقای تاج همواره حمایت کرده‎اند و حالا هم قول مساعد داده‎اند. ما در تلاشیم تا بازی‎های لیگ و اسیایی را دنبال کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: هدف ما در باشگاه استقلال خوزستان بازیکن سالاری نیست. می‎خواهیم حرفه‎ای کار کنیم. بازیکن باید بداند کارمند باشگاه است. برای هیچ بازیکنی محدودیت قائل نمی‎شویم. سه تیم داریم. قرار نیست بازیکنان تعیین تکلیف کنند و باشگاه‎ها تابع آنها باشند. بازیکنان باید احترام بگذارند. اگر کسی خواست برود ما مانع نخواهیم شد.

نعمتی‎نژاد در پایان گفت: از آقای تاج تشکر می‎کنم که چنین اتاق‎های فکری را به وجود می‎آورند تا دور هم باشیم و درباره اتفاقات کلان فوتبال کشورمان بحث و تبادل نظر کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
1
7
مقابله با بازیکن سالاری کار درستیه نباید بازیکنها برای تیم تعیین تکلیف کنند . ولی مسولان گروه ملی هم باید زودتر پول بازیکنها رو بدند که جای بهانه باقی نمونه . درسته تا نیم فصل مهلت گرفته شده ولی زودتر پولشون بدند بهتره دیگه جای حرف و حدیث نمی مونه
اشک اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
5
1
جناب آقای نعمتی نژاد جنابعالی که حرف از باشگاه داری حرفه ای میکنی به کدام یک از تعهدات در قبال تک تک بازیکنان عمل کردید که حالا حرف از مبارزه با بازیکن سالاری میزنی . به فرض هم تا نیم فصل تونستید 50درصد بازیکنان را به دست بیاری و به بعضی از بازیکنان بدهی برای نیم فصل دوم و مسابقات آسیایی می خواهی چکار کنی . بقول معروف یک بار جستی ملخک. دو بار جستی ملخ بار سوم ....... یک بار استاندار خواهش کرد. دو بار استاندار خواهش کرد بار سوم چکار میکنی نمیتونی باشگاه داری کنی قول سر من خرمن نده بزار این بدبختا برن پی کارشون تا بتوانند شکم یک خانواده را سیر کنند. جنابعالی سر هر ماه حقوق خود را میگیری و شب تا صبح راحت می خوابی آیا میدونی بعضی از بازیکنای شما پول کرایه ندارن بیان تمرین. آیا میتونی بعضی از بازیکنان بزرگ شما همچو زهیوی. طیبی. دورقی. بیت سعید و امثال آنها تا حالا چقدر بدهی بالا آوردند. چرا مردم به حال خود رها نمی کنید. این عزیزان بخاطر مردم و تعصب خوزستان در تیم شما ماندند ولی تا حالا برایشان چکار کردید جناب آقای مدیر عامل . تا کی این عزیزان باید منظر وعده وعیدهای باشند با وعده و وعیدهای آقا سید نمیشه تیمداری کرد. از کدام اسپانسر حرف میزنی. اسپانسری که تا حالا تیم را قبول نداره و...
مردم غیور خوزستان شما قاضی باشید و بعد وجدان خود را به محکمه بگذارید . تا کی باید حرف از غیرت و تعصب زد. با غیرت و تعصب نمیشه شکم خالی را پر کرد . با غیرت و تعصب نمیشه بدون پول سوار تاکسی شد و به تمرین رفت. با غیرت و تعصب نمیشه باکهای ماشین این بچه ها را پر از بنزین کرد. خدایا شما به داد این بچه ها برس.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
آقای اشک مشخصه خیلی دوست داری بازیکنهای استقلال خوزستان برن تیمهای دیگه که اینطوری اشک میریزی! نمیدونم چه منفعتی برات داره اما این بازیکنهایی که فکر میکنی باشگاه حقشونو خورده قبل اینکه بیان استقلال خوزستان هیچکس نمیشناختشون و توی لیگ برتر مشتری نداشتن حالا که معروف شدن باید یکم قدرشناس باشن. باشگاه که نامه داده به بازیکنا تا نیم فصل پولشونو بده هنوز نیم فصل نشده چرا عجله دارید. ضمنا این بازیکنهایی که فکر میکنی پول کرایه تاکسی ندارن ماشینهای خارجی زیر پاشونه هرروز میان زمین گروه ملی تمرین میکنن بیا اینجا ببینشون اگه واقعا خبر نداری
foolad girl
|
Iraq
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
4
باشگاه ها دیگه تا این حد دست به گریبان نیستن با بی پولی. که استاندار بیاد پول بده
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
2
لیگ ایران فقط اسمش حرفه ایه اکثر تیما پول ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
0
0
اقای نعمتی نژاد از کی دادن رضایت نامه دست بازیکن شده مبارزه با بازیکن سالاری اتفاقا دادن رضایت نامه مشروط به پرداخت نشان وجود بازیکن سالاری هست شما که قدرت مواجهه شدن بازیکن را نداشتی و براحتی تسلیم خواسته انها شدی کمی فکر کردن برات لازمه و دیگر هیچ
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
1
با سلام
چند فصل قبل تیم رم ایتالیا دچار بحران مالی شده بود همه بازیکنان قبول کردند چند درصد از قرارداد هایشان کم بشه تا تیم بتونه سرپا بمونه
حتی دامیانو تومازی کاپیتان تیم که ملی پوش هم بود حاضرشد بدون دستمزد بازی کنه و قرارداد با مبلغ صفر میخواست امضا کنه که فدراسیون ایتالیا قبول نکرد و گفت در قرارداد باید حداقل یه مبلغ باشه که همون مبلغ جزئی رو تو قراردادش ثبت کردند.