به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ July 2024 01
کد خبر: ۱۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورکیانی: بازیکن برزیلی بدون دلیل جدا شد

پورکیانی: بازیکن برزیلی بدون دلیل جدا شد

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به جدایی دومین بازیکن خارجی از این تیم، گفت:‌ دیوید ساکونی بی‌دلیل جدا شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جدایی دیوید ساکونی، هافبک برزیلی این تیم، اظهار کرد: ساکونی بدون دلیل جدا شد. او نتوانست دوری از خانواده و کشورش را تحمل کند وگرنه او این‌جا هیچ مشکلی نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی او مربوط به عدم پرداخت مطالباتش نمی‌باشد؟ گفت: خیر، مربوط به این موضوع نیست. او بسیار مصدوم بود و مصدومیتش نیز مرتبا شدید می‌شد. بعد هم که تصمیم به جدایی گرفت.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان  در پاسخ به این پرسش که آیا با او فسخ قرارداد کردید؟ عنوان کرد:‌ در حال حاضر قرارداد او را فسخ نکردیم و فعلا خودش رفته است. ما هم این موضوع را به سازمان لیگ اعلام کردیم.

پورکیانی در ادامه در خصوص مصاف تیمش با سیاه‌جامگان در دیداری خانگی، گفت: سیاه جامگان تیم خوبی است و تمرینات خوبی هم داشته است، ضمن این‌که مربی این تیم نیز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: تیم‌ها در جدول رده‌بندی به هم نزدیک هستند و بازیکنان ما نیز که تاکنون همت داشته‌اند، اکنون باید همت بیشتری داشته باشند تا به این 3 امتیاز برسیم، چرا که واقعا به حداکثر امتیاز این دیدار نیاز داریم تا در در جدول خودی نشان دهیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی به زودی حل خواهد شد یا خیر؟ ‌عنوان کرد: ‌ان‌شاءالله که باید حل شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری که آیا تا پیش از بازی با سیاه‌جامگان پرداختی به تیم خواهند داشت؟ ‌گفت: در حال حاضر که خبری نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
3
شما هم خبر نداری برا چی جدا شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
3
خدا وکیلی چقدر متظم کار می کنید
بازیکن خارجی میارید و بعد به امان خدا می گزارید و انتظار دارید هیچ حرفی نزند و کاری نکند
شما که توان پوداخت ندارید چرا سراغ بازیکن خارجی میرید
foolad girl
|
Iraq
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
0
1
اون متمم چی بود اضافه کردید آخه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها