به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

نمازی: باید می‌ایستادم تا با چاقو من را بزنند؟!

نمازی: باید می‌ایستادم تا با چاقو من را بزنند؟!

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتسال حفاری در واکنش به محرومیتش تا اطلاع ثانوی، گفت:‌ برای چه محروم شده‌ام و آیا باید می‌ایستادم تا تماشاگر با چاقو من یا دیگر بازیکنان‌مان را می‌زد؟!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرید نمازی در خصوص محرومیتش تا اطلاع ثانوی پس از حواشی دیدار گیتی‌پسند و ملی حفاری، ‌اظهار کرد:‌ نمی دانم باید چه بگویم.  این بازی از تلویزیون نیز نشان داده شد و همه چیز مشخص است. خود تیم گیتی‌پسند درگیری‌ها را آغاز کرد و چرا زمانی که این تیم با نتیجه 3 بر یک از ما پیش بود، هیچ اتفاقی نیفتاد و چرا وقتی نیمه دوم از ما عقب افتادند درگیری‌ها را شروع کردند؟

وی ادامه داد:‌ این تیم هفت بازیکن تیم ملی را در اختیار دارد که در جام جهانی نیز بازی کرده بودند و به همین دلیل طاقت باخت مقابل تیم ما را نداشتند. ما تنها یک ملی‌پوش داریم ولی حریف که هفت ملی‌پوش دارد، پیش خود می‌گفت تاکنون هیچ باخت نداشته‌ایم و حفاری را هم می‌بریم. برای آن‌ها شکست مقابل حفاری سخت بود.

بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری بیان کرد: این تیم سه، چهار میلیارد تومان هزینه کرده و تعداد اعضای کادر فنی آن‌ها به اندازه تمام بازیکنان ما است. به هرحال وقتی تیمی زور فوتبالی اش به تیم دیگری نمی‌رسد نباید دست به انجام چنین کارهایی بزند. به هر حال در این بازی، گیتی‌پسند دست به چنین اقداماتی زد.

وی عنوان کرد: اگر هم می‌گویند که من محروم هستم، به خاطر درگیری‌ام با تماشاگران بود و وقتی تماشاگران با چاقو وارد زمین می‌شوند، ما برای دفاع از خودمان باید چکار کنیم؟

نمازی با تاکید بر این‌که گیتی‌پسند شروع کننده درگیری و حواشی بود، افزود: بازیکنان با تجربه آن‌ها نیز جنجال را آغاز کردند. با توجه به واکنش‌ آن‌ها، جنجال نیز به سکوها کشیده شد. وقتی من در زمین خودم بازی می‌کنم با عملکرد و رفتارم در قبال بازیکنان حریف باعث می‌شوم که تماشاگران هم واکنش نشان دهند.

 وی در خصوص ورود علی عابدین، بازیکن ذخیره گیتی پسند به زمین مسابقه و مانع شدن او از به ثمر رسیدن گل هفتم تیم حفاری، خاطرنشان کرد:‌ چنین کارهایی از خود باشگاه گیتی پسند باب شد؛ شش سال پیش در دیدار گیتی پسند و فولاد ماهان، پرتاب بطری به توپ در حال جریان باب شد که بعد از آن هم این کار در تمام شهرها انجام شد. حالا هم اگر عابدین را محروم کنند چه فایده‌ای دارد.

این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این که به نظر من با انجام این کارها لیگ فوتسال ایران بسیار زیر سوال رفت، گفت: من تعجب می‌کنم که می‌گویند فوتسال را از تلویزیون نشان دهیم، چرا که با توجه به این اتفاقات، بهتر است که این مسابقات نشان داده نشود و به نظر من اصلا نباید حتی اجازه دهند دوربین وارد سالن شود.

وی بیان کرد:‌ بازی پر گل بود و هر چه به دقایق پایانی نزدیک‌تر می‌شدیم، تیم ما بهتر می‌شد. با توجه به این‌که حریف در زمین خودش بازی می‌کرد، فقط در 10 دقیقه ابتدایی مسابقه خوب کار کرد و به تیم ما فشار آورد ولی در ادامه بازی به سود ما بود.

نمازی در واکنش به در نظر گرفتن محرومیت احتمالی چهار تا پنج جلسه‌ای برای او، خاطرنشان کرد:‌ من نمی‌دانم در خصوص محرومیتم چه بگویم. برای چه محروم شده‌ام و آیا باید می‌ایستادم تا تماشاگر با چاقو من یا دیگر بازیکنان مان را می‌زد و می‌خواهم بدانم برای دفاع کردن از خودمان باید چکار کنیم؟

وی همچنین در خصوص حبس تیمش در رختکن پس از پایان بازی به دلیل منتظر بودن تماشاگران جهت درگیری دوباره با این تیم، گفت: من پس از پایان بازی برای تست دوپینگ رفتم و باور کنید تماشاگران بیرون و در کمین بودند تا با چاقو ما را بزنند. دو اصفهانی در آن جا بودند که من را از سالن خارج کردند. ممکن بود جان به خاطر این بازی به خطر بیافتد. حالا من هیچ، اگر دو بازیکن جوان ما را با چاقو می‌زدند باید چکار می‌کردیم و چه کسی را باید به عنوان مقصر می‌گرفتیم؟

این بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری خاطرنشان کرد:‌ می‌خواهم بدانم حق‌خوری یعنی چه؟ 9، ‌10 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنیم و به جرات می‌گویم هر سال هر تیمی که قهرمان شده با دست زدن به چنین کارهایی، به این عنوان رسیده است. ولی تیم حفاری که تاکنون قهرمان نشده، به این دلیل است که تاکنون چنین کارهایی را انجام نداده و همیشه فوتبالی پیش رفته است. به جرات می‌گویم که باشگاه‌مان واقعا فرهنگی ورزشی است. به هر حال امیدوارم که این حواشی کم شود.

وی بیان کرد: ‌از زمانی که تیم گیتی پسند تشکیل شده، قهرمانی‌هایش به این صورت به دست آمده است. این تیم واقعا از نظر فوتبالی، زورشان به ما نرسید. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
5
مدیریت نباید کوتاه بیاد.بنده خداها از چی میترسید حق با تیمه حفاریه با کلامتون سیلی بزنید تو گوش فدراسیون.حیف که یه مشت بی عرضه در راس امور هستن حیف.
ولی دیروز مدیر عامل تیم حفاری حرفای خوبی زد شبکه ورزش به شرط اینکه با استقامت پشت حرفاش بایسته نه اینکه مثل ادم ضعیف بی خیال بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
1
نمازي جان دمت گرم خيلي خيلي مردانگي بازي كرديد و در زمين بازي نتيجه را رقم زديد و براي يكبار هم كه شده اين گيتي پسند بايد بفهمد كه نتيجه را بايد در زمين بازي بدست آورد نه با چنگ و حيله ،
كجاي دنيا بازيكن نيمكت نشين مياد و توپ در حال ورود به دروازه را به اوت ميزند و فدراسيون نتيجه را سه هيچ إعلام نميكند واقعا اين گيتي پسند نوبرش را آورده است
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
دمت گرم داداش خوب زدیش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها