به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

کمیته پزشکی مانع حضور جگوار در استقلال شد

کمیته پزشکی مانع حضور جگوار در استقلال شد

خوزستان اسپورت- کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به دلیل بیماری مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز مانع حضور مجدد این بازیکن در فوتبال ایران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سرمربی استقلال خوزستان در نظر داشت که برای ادامه مسابقات لیگ برتر از وجود آلویس نانگ مهاجم اهل کشور کامرون استفاده کند اما بنا به توصیه کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال این انتقال منتفی شد.

سیروس پورموسوی امروز اعلام کرد که تیم استقلال خوزستان از نظر مالی با آلویس نانگ به توافق رسیده بود اما کمیته پزشکی با حضور مجدد این بازیکن در ایران موافقت نکرده است.

آلویس نانگ که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز را داشته است، جزو چند بازیکن خارجی بود که بحث بیماری آن‌ها در اواسط فصل گذشته مطرح شد اما کمیته پزشکی با توجه به قراردادهای مالی که این بازیکنان با باشگاه‌های ایرانی داشتند، اجازه داد که آن‌ها با مراقبت‌های پزشکی تا خاتمه فصل ورزشی 94-95 در لیگ برتر توپ بزنند.

طبق اعلام سیروس پورموسوی، باشگاه استقلال خوزستان و آلویس نانگ، برای بستن قراردادی با مبلغ کمتر از 100 هزار دلار تا پایان فصل ورزشی جاری به توافق ابتدایی رسیده بودند اما عقد این قرارداد به‌دلایل ذکر شده منتفی گردید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
3
اس خوزستان نیاز به دروازبان و دفاع وسط داره
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
2
بیماریش چی بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
دروازه بان دفاع وسط گوش راست