به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ July 2024 01
کد خبر: ۱۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

پورکیانی: بازیکنان باغیرت ما به مشکلات فکر نمی‌کنند

پورکیانی: بازیکنان باغیرت تیم به مشکلات فکر نمی‌کنند

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در آستانه دربی این استان گفت: با حریف خودمان کری نداریم و امیدوارم شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، علی پورکیانی در مورد دربی روز جمعه خوزستان و عدم حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: کسانی که در آن مسابقه جنجال به‌وجود آوردند حالا باید تاوان پس بدهند. اتفاقات آن بازی به‌دلیل سهل‌انگاری برخی از تماشاگرنماها بود و ما به‌خاطر آنها از حضور تماشاگرانمان در استادیوم محروم هستیم. حالا آنها می‌دانند که به‌خاطر کار خودشان، محروم شدیم و این برای دربی خوزستان خوب نیست. همه ناراحت هستیم که این مسابقه قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.

او درمورد اینکه آیا احتمال بخشش تماشاگران وجود دارد، عنوان کرد: همان زمان اعتراض کردیم، ولی تابع مقررات فدراسیون فوتبال هستیم. جنجال‌هایی که آن عده از تماشاگرنماها ایجاد کردند در شأن فوتبال خوزستان نبود و فکر می‌کنم بیشتر آنها طرفداران تیم‌های تهرانی بودند.

پورکیانی درخصوص تقابل با فولاد خوزستان گفت: فولاد یک تیم دوست‌داشتنی و قابل احترام است و افرادی مثل آقایان اژدری مدیرعامل باشگاه یا نعیم سعداوی، دوستان و برادرهای ما محسوب می‌شوند. به هیچ عنوان با فولاد کری نداریم و دنبال رقابت سالم هستیم و امیدوارم شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم. تیم ما هم قدرت بالایی دارد و اقتدار سیروس پورموسوی و کمک‌هایش را نباید نادیده گرفت.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درخصوص مشکلات مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: بازیکنان باغیرت تیم در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنند و تمرکز ما روی بازی با فولاد است تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها