به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

پاک شدن خاطرات تلخ فولادی‌ها از ورزشگاه خالی

پاک شدن خاطرات تلخ فولادی‌ها از ورزشگاه خالی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان برای اولین بار در استادیوم خالی از تماشاگر غدیر اهواز پیروز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، هواداران فولاد خوزستان که از بازی تیم محبوبشان در ورزشگاه خالی غدیر اهواز خاطرات خوبی نداشتند، با پیروزی سرخ‌پوشان در مقابل مدافع عنوان قهرمانی، آن خاطرات را هم به فراموشی می‌سپارند.

فولادی‌ها پیش از این دوبار با حکم کمیته انضباطی در استادیوم خالی از تماشاگر غدیر اهواز به میدان رفته و در هر دو مسابقه شکست را پذیرا شده بودند. ذوب‌آهن اصفهان سال گذشته در غیاب هواداران فولاد سه گل به این تیم زد و نفت تهران با نتیجه دو بر یک فولاد را در استادیوم خالی از تماشاگر غدیر شکست داد تا هواداران فولادی بیش از پیش نگران بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان باشند.

شاگردان سعداوی اما عصر امروز با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان خاطرات تلخ باخت‌های فولاد در استادیوم خالی غدیر را از ذهن هواداران این تیم پاک کردند.

فولاد مدل 95 طی 13 هفته سپری شده از لیگ شانزدهم تا حدود زیادی موفق به جبران ناکامی سال گذشته این تیم شده است و فوتبالدوستان خوزستانی امیدوارند که این روند موفقیت آمیز تا انتهای فصل جاری لیگ برتر تداوم داشته باشد.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
3
واقعا هر موقع یادی از فولاد پارسال میکنم مو به تنم سیخ میشه چه سال کابوس باری رو گذروندیم ما هوادارهای فولاد، ترس از سقوط تیم و یا نابودی کل مجموعه فولاد هر سری خبر جدید و وحشتناکی بدستمون میرسید
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
5
خدا از اسکوچیچ نگذره واقعا تیمو نابود کرده بود چقد حرص خوردیم فصل قبل
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
0
3
واقعا انتخاب مربی بومی و استفاده از بازیکنان بومی جان تازه ای به باشگاه بزرگ و دوست داشتنی فولاد بخشید . به امید موفقیت تیم فولاد و همچنین برطرف شدن مشکلات استقلال خوزستان که با وجود قهرمانی کسی ازش حمایت نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
1
مگه فولادو بعد قهرمانی کسی حمایت کرد هرکس تونست برا له کردن باشگاهمون همه کار کردن ولی اس خوزستان کلا بودجه اش کم بود الانم همونه کاریش نمیشه کرد ولی فولاد واقعا بهش ظلم شد ایشاالله خدا جوابشون میده ما که کاری از دستمون برنمیاد جز حمایت تیمون.
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
1
دم بازیکنان فولادوکادرفنی گرم علی الخصوص مربی محترم اقای سواری که پارسال بهترین مربی پایه ایران شد وباید طلا گرفتش