به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۱۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

عکس/صعود 9 پله‌ای فولاد در جدول لیگ برتر

عکس/صعود 9 پله‌ای فولاد در جدول لیگ برتر

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به سال گذشته 9 پله در جدول رده‌بندی صعود داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، یک سال پیش در چنین روزهایی و در پایان هفته سیزدهم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد خوزستان یکی از سه ضلع مثلث انتهای جدول را تشکیل می‌داد و هواداران خوزستانی نگران سقوط این تیم به دسته پایین‌تر بودند.

فولادی‌ها اما در فصل جاری عملکردی متفاوت ارائه کرده‌اند و نسبت به هفته سیزدهم سال گذشته 9 پله در جدول رده‌بندی صعود داشته‌اند که بیشترین میزان پیشرفت در بین تیم‌های لیگ برتری نسبت به یک سال قبل را نشان می‌دهد.

با نگاهی به جداول دوره‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر می‌توان دید که سرخ‌پوشان فولاد در پایان هفته سیزدهم فصل گذشته با 9 امتیاز در رده چهاردهم قرار داشته اما امروز با 19 امروز در مکان پنجم جدول ایستاده‌اند.

آن‌ها ضمن اینکه 10 امتیاز بیشتر از سال قبل کسب کرده‌اند، از نظر آمار گل‌های زده و خورده نیز شرایطی متفاوت یافته‌اند. فولاد در پایان هفته سیزدهم فصل پیش 9 گل زده و 20 گل خورده داشت اما در این فصل 17 گل زده و 14 گل خورده داشته است.

این پیشرفت در شرایطی حاصل شد که به واسطه کاهش بودجه باشگاه فولاد و برطرف نشدن مشکل بازی تعدادی از بازیکنان این تیم کمتر کسی تصور می‌کرد تیم سرخ‌پوش اهواز در فاصله دو هفته مانده به پایان نیم‌فصل فقط دو امتیاز با تیم سوم جدول فاصله داشته باشد.

تصویر بالا مربوط به جدول فعلی لیگ برتر در هفته سیزدهم و تصویر پایین مربوط به جدول رده‌بندی لیگ برتر در هفته سیزدهم فصل گذشته است. این دو جدول میزان پیشرفت قابل توجه فولاد را نشان می‌دهند.

عکس/صعود 9 پله‌ای فولاد در جدول لیگ برتر

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
3
فولاد داره خوب بازی میکنه و خوب نتیجه میگیره ولی با این حال نباید گول این شرایط خوب رو بخوریم. اصل کار فولاد از حالا شروع شده فولادیها از حالا باید جدی تر لیگو دنبال کنن مخصوصا نیم فصل دوم بازیها خیلی سخت میشه تیم به چندتا مهره کلیدی در خط حمله و هافک نیاز مبرم داره نمیشه فقط به ساسان تکیه کرد. کادر فنی باید مواظب غرور کاذب بچه های تیم باشه مدیریت باید حواسش به حاشیه سازی احتمالی رسانه های مرکز نشین باشه چون همه میدونن فولاد که اوج بگیره یعنی خیلیها نونشون اجره و این چیزیه که در این سالها ثابت شده ما هوادارا از حالا بلید بیشتر حامی تیم باشیم
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
مدیریت خودش عامل حاشیه ست. هیچ کمکی به تیم نمیکنه هیچ تازه حاشیه هم میسازه. همش باید سعداوی بیفته جلو راجب بازیکن و قراردادها و داوری و ... حرف بزنه. اژدری و کاهکش جرات نداشتن راجب بازی بدون تماشاگر و قضیه سروش حرف بزنن فقط سعداوی داره دفاع میکنه. تازه نمیگن رأی ارنست چی شد فیفا چند روزه رای داده؟ خوزستان اسپورت خواهشا مطلب ارنست پیگیری کنید ببینیم چند روز شد جریانش به کجا رسید؟
فولادی اتشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
3
عاشق سبک بازی سینا مریدیم مغز متفکر وخیلی باهوش وکلاسیکه ولی حیف دفاع استفاده میشه باید پشت مهاجما باشه
کپی بازی محرم نویدکیاس
وحید جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
3
واقعا یاد اون روزا ن بخیر فصل کابوس بار، قرار داد با بازیکن محروم خرید بازیکن خارجی اینترنتی با 10 کیلو اضافه وزن لج و لجبازی اسکوچیچ با بازیکنان بومی و همچنین محمد قاضی در صورتی که خودمون نیاز میرم به بازیکن داشتیم ترس از سقوط
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
0
2
یاد پارسال میفتم حالم بد میشه با اون مربیا و بازیکنای ضعیف و تبلیغات پوچی که سایتای مافیایی براشون میکردن و بودجه 30 میلیاردی باشگاهو به باد دادن خدایا شکرت از اون باند مافیایی راحت شدیم فولاد دوباره شد فولاد پاک