به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ October 2024 07
کد خبر: ۱۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

گسترش 2 – استقلال 1؛ دومین باخت متوالی قهرمان

گسترش 2 – استقلال 1؛ دومین باخت متوالی قهرمان

خوزستان اسپورت:
هفته چهاردهم لیگ برتر – استادیوم بنیان دیزل تبریز
جمعه 26 آذر 95 – ساعت: 14
گسترش فولاد تبریز 2 – استقلال خوزستان 1
گل‌ها: لوسیانو پریرا (11 و 90) برای گسترش – رحیم زهیوی (29) برای استقلال
داور: مهدی مرجان‌زاده
کمک داوران: آرمان اسعدی و داریوش صابر مطلق
اخطار: مگنو باتیستا (گسترش) – مهدی مؤمنی، عزت‌الله پورقاز (استقلال)
تماشاگر: یکصد نفر

گسترش فولاد تبریز: فرناندو خسوس، بابک حاتمی، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، علیرضا نقی‌زاده (65- محمدرضا خلعت‌بری)، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، محمدامین درویشی، لوسیانو پریرا و رضا خالقی‌فر (76- پیمان بابایی و از دقیقه 3+90- مصطفی اکرامی)
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال خوزستان: وحید شیخ‌ویسی، جلال عبدی، عزت‌الله پورقاز، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، مهدی مؤمنی، مهدی زبیدی (64- علی‌اصغر عاشوری)، حسن بیت سعید (85- یونس دلفی) و رحیم زهیوی
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
تیم فوتبال استقلال خوزستان در برابر گسترش فولاد تبریز با نتیجه دو بر یک مغلوب شد.

استقلال خوزستان که کاپیتان محمد طیبی را در اختیار نداشت، در دقایق ابتدایی در خط دفاعی هماهنگی لازم را نداشت و خیلی زود دروازه‌اش را با اشتباه مدافعان میانی‌اش گشوده دید. بازیکنان گسترش بعد از گل دقیقه 11 لوسیانو پریرا که با دخالت مدافعان استقلال به ثمر رسید، عقب کشیدند و استقلالی‌ها برای جبران گل خورده تهاجمی‌تر ظاهر شدند.

پس از اینکه رضا خالقی‌فر در دقیقه 21 نتوانست از اشتباه وحید شیخ‌ویسی استفاده کند و گل دوم گسترش فولاد را بزند، بازیکنان استقلال با چند شوت از راه دور دروازه تیم میزبان را تهدید کردند تا در نهایت به گل تساوی رسیدند. ابتدا ضربات محکم زهیوی در دقیقه 22 و مهدی مؤمنی در دقیقه 25 به خارج از دروازه رفتند اما در نهایت با شوت رحیم زهیوی در دقیقه 29 قفل دروازه فرناندو خسوس گشوده شد تا کار به تساوی کشیده شود و دو تیم در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر یک راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، تیم گسترش فولاد برای رسیدن به سه امتیاز خانگی این مسابقه به بازی سرعت داد و چند فرصت گلزنی را در این نیمه توسط لوسیانو پریرا و محمدامین درویشی خلق کرد تا بالاخره در دقیقه 90 با ضربه دیدنی لوسیانو پریرا برزیلی به گل پیروزی بخش رسید و استقلال خوزستان را با شکست راهی خانه کرد.

شرح گل‌ها
1-0 (گسترش): نفوذ و ارسال محسن حسینی از منطقه چپ خط دفاعی استقلال خوزستان به درون محوطه جریمه این تیم، با ضربه آرام لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی گسترش و دخالت مدافعان استقلال خوزستان به درون دروازه وحید شیخ‌ویسی غلطید تا گل اول بازی رقم بخورد.

1-1 (استقلال): رحیم زهیوی مهاجم استقلال خوزستان با یک شوت محکم و دیدنی دروازه فرناندو خسوس را گشود و نتیجه را برابر کرد.

2-1 (گسترش): ضربه پای چپ لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی گسترش از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیر عمودی وارد دروازه استقلال شد تا دومین شکست متوالی مدافع عنوان قهرمانی رقم بخورد.

در حاشیه
* هوای امروز تبریز آفتابی بود و دو تیم با یک روز تأخیر در یک هوای مساعد به دیدار هم رفتند.
* همزمانی این بازی با مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان باعث شد تا تماشاگران تبریزی استقبال چندانی از دیدار گسترش فولاد و استقلال خوزستان نداشته باشند.
* میثم دورقی در غیاب کاپیتان محمد طیبی بازوبند کاپیتانی استقلال خوزستان را به بازو داشت.
* فرناندو خسوس که با دلخوری از استقلال خوزستان جدا شده بود، قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفت و با اعضای تیم سابقش خوش و بش کرد.
* در اوایل نیمه دوم بازیکنان و نیمکت نشینان تیم گسترش فولاد اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی به‌سود این تیم داشتند اما داور چنین نظری نداشت. اعتراض شدید تبریزی‌ها باعث توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.
* گل دوم لوسیانو پریرا در آخرین دقایق بازی باعث شادی زایدالوصف نیمکت تیم گسترش فولاد خصوصاً فراز کمالوند شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیات
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
6
بازهم یه باخت دیگه... این ره که اس اس خوزستان می رود، به ترکستان است!! خدا توی ادامه مسابقات و لیگ قهرمانان به این تیم رحم کنه.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
1
4
افتضاحه این نتایج به همه تیما داریم میبازیم خدابخیر بگذرونه اگه زهیوی از این تیم بره سقوط میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
2
3
اقاي سيداكبر منتظر استعفايت هستيم