به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ July 2024 01
کد خبر: ۱۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

مشکلات مالی استقلال خوزستان حل می‌شود؟

مشکلات مالی استقلال خوزستان حل می‌شود؟

خوزستان اسپورت- مسئولان تیم فوتبال استقلال خوزستان از حل مشکلات مالی این تیم تا قبل از شروع نیم فصل دوم خبر دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم استقلال خوزستان از اواخر فصل گذشته با مشکلات مالی بسیار زیادی روبرو شد به طوری که بازیکنان این تیم حدود 25 درصد از قراردادهای فصل قبل را طلب دارند و کمتر از 10 درصد از قرارداد خود در فصل جاری را دریافت کردند.

در همین راستا 12 بازیکن استقلال خوزستان چندی قبل با حضور در دفتر باشگاه متممی از مدیرعامل باشگاه دریافت کردند تا در صورت عدم دریافت 50 درصد از قرارداد خود در نیم فصل اجازه ترک باشگاه را داشته باشند.

این روزها مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در تکاپو هستند تا با فراهم کردند منابع مالی مانع از فرو پاشیدن تیم خود شوند و در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان اصلی را از دست ندهند.

علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود مشکلات مالی تیمش در حال حل شدن است، گفت: مشکلات ما هنوز به طور کامل حل نشده است به امید خدا و با تلاش مدیران محترم باشگاه و استانداری مشکلاتمان به زودی حل خواهد شد.

وی افزود: گروه ملی و بانک ملی قدرت تامین منابع مالی باشگاه استقلال خوزستان را دارند اما بر سر مجوزهای هزینه مشکلاتی وجود داشت.  خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در حال رخ دادن است و تا قبل از شروع نیم فصل مشکلاتمان حل خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
4
0
مشکل تیم مالی نیست مشکل تیم پورموسوی با تفکر داغونش در مورد پورقازه.اینطور هم که مشخصه یه بند قراداد ایشون فیکس بازی کردن در همه بازیاس.خسته نباشی اقای پورموسوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
3
0
اگه مشکلات مالی حل بشه باز فایده نداره تیم لحاظ فنی مشکل داره باید گل محمدی رو بیارن برا جام باشگاها
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
1
اتفاقا بنظرم تیم از پارسال قشنگ تر و روان تر بازی می کنه ولی اشتباهات عجیبی تو خط دفاعی می کنند که گل های مفتی می خورند. اگه بازی با گسترش رو دقت کرده باشین قبل از خوردن گل موقعیت 100% گل از دست رفت که می تونست بازی 2-1 به نفع استقلال تمام بشه ولی نشد، مشکلات تیم خیلی حاد نیست، یه دفاع به درد بخور با دقت جای پورقاز بیاد و اون بیاد جلوتر بازی کنه تیم خیلی بهتر می شه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها